Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil, Haarlem-Haarlem

Gepost door ruilen 
Woningruil, Haarlem-Haarlem
13 augustus 2008 22:21
Ik heb een woning in Haarkem Noord, in de Indische buurt.
Het zijn de gewilde huizen in deze buurt.

Het gaat om een hoekwoning, met een ruime woonkamer.
Boven zijn 3 slaapkamers en er is een vaste trap naar zolder.

Achter de woning een tuin met achterom.

Wie wil ook in Haarlem blijven, maar naar deze buurt.

Waar ik absoluut NIET wil wonen, is Schalkwijk.
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
29 september 2008 08:51
Goedenmorgen ik woon in een nieuwbouw flat in haarlem noord en is 198 vierkante meter,er is een lift en vloerverwarming,graag zou ik contact met u willen om misschien te kijken als u dit intressant vind,groetjes simonet van egdom du perronstraat 38
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
10 november 2008 11:48
Ik heb een rijtjeshuis in Haarlem in de wijk “Het Rozenprieel” . Er is van alles te doen in de nabije omgeving voor kinderen (loopafstand naar speeltuin is 2 min.) Er rijdt weinig snelverkeer. De Barendse straat is de netste straat. Het is een gezellige “Haarlemse buurt”.
Mijn woning: Is gelijkvloers met een bovenverdieping waar je via een trap in de huiskamer naar toe gaat. Beneden heb ik 1 lange kamer die uitmondt in een keuken en een keukendeur naar een ENORME TUIN, Daar staat ook een schuur, waterdicht. De tuin moet wel een opknapbeurt hebben, maar is zeer de moeite waard. In de huiskamer heb ik in totaal 3 ramen, 2 aan de straatkant, en 1 aan de tuinkant.
Op de vloeren heb ik beneden parket en boven laminaat. Een grote badkamer met wasmachine aansluiting en een 2e toilet. Erg handig ’s nachts.
Boven 2 slaapkamers, met daartussen de badkamer (bovengenoemde).
De woning is in 1985 gerenoveerd. Alle kamers hebben systeem plafonds, en in de keuken zit een nieuw systeemplafond. De keuken is niet echt groot, maar leent zich voor uitbouw.
De kale huurprijs is ca. 370. Euro.

Mocht je interesse hebben, wil je dan zodra je tijd hebt contact met me opnemen?
E: dervander@chello.nl
Vriendelijke groet,
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
10 november 2008 11:53
Hoi,
Ik wil hetzelfde als jij.
Hieronder wat gegevens.
Ik heb een rijtjeshuis in Haarlem in de wijk “Het Rozenprieel” . Er is van alles te doen in de nabije omgeving voor kinderen (loopafstand naar speeltuin is 2 min.) Er rijdt weinig snelverkeer. De Barendse straat is de netste straat. Het is een gezellige “Haarlemse buurt”.
Mijn woning: Is gelijkvloers met een bovenverdieping waar je via een trap in de huiskamer naar toe gaat. Beneden heb ik 1 lange kamer die uitmondt in een keuken en een keukendeur naar een ENORME TUIN, Daar staat ook een schuur, waterdicht. De tuin moet wel een opknapbeurt hebben, maar is zeer de moeite waard. In de huiskamer heb ik in totaal 3 ramen, 2 aan de straatkant, en 1 aan de tuinkant.
Op de vloeren heb ik beneden parket en boven laminaat. Een grote badkamer met wasmachine aansluiting en een 2e toilet. Erg handig ’s nachts.
Boven 2 slaapkamers, met daartussen de badkamer (bovengenoemde).
De woning is in 1985 gerenoveerd. Alle kamers hebben systeem plafonds, en in de keuken zit een nieuw systeemplafond. De keuken is niet echt groot, maar leent zich voor uitbouw.
De kale huurprijs is ca. 370. Euro.

Graag zou ik van jou willen weten wat je betaalt aan huur en welke woningbouw vereniging.

Mocht je interesse hebben, wil je dan zodra je tijd hebt contact met me opnemen?
E: dervander@chello.nl
Vriendelijke groet,
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
29 november 2008 23:24
Hallo daar,


Kunt u mij vertellen om welke straat het gaat in de ind. buurt? Ik heb er vroeger in de buurt gewoond en ben er bekend, graag zou ik willen weten waar uw hoekwoning precies staat.

dank u wel
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
30 november 2008 19:36
hallo wij wonen in de bomen buurt met groote achter tuin 18 meter achter kan je ook je auto nog parkeren en voor ook 3 slaapkamers zolder kan betimmerd worden

welke straat zitten jullie hoe groot is jullie tuin wie weet geef eens wat meer info
ton
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
13 december 2008 19:33
Wij wonen in de Zuiderpolder en willen graag richting Haarlem Noord. Wij hebben een eengezinswoning met 3 slaapkamers, open keuken en een ruime tuin.
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
16 december 2008 22:18
hallo ik woon in haarlem noord en mischien kunnen wij ruilen woon in de bomenbuurt stuur maar een mail waar u woont en kunnen we kijken of het wat voor ons is zoek in iedergeval iets met ruime zolder en groote achter tuin
Beste Meneer/Mevrouw,
Mijn vriend en ik zijn erg geintresseert in uw woning,
wij wonen zelf in de antonistraat en we hebben een kind en onze woning is te klein geworden voor ons gezin.
alleen mijn vraag is wat u zelf voor woning zoek?
of het de bedoeling is dat u wilt ruilen?
ik hoop graag wat van uw te horen.

Met vriendelijke groeten kim en sandjai
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
22 februari 2009 15:42
Hallo
ik woon in een beneedenwoning in haarlem noord met 3 slaapkamrs.
Als u wil, dan kunt u ons bellen met nummer 023 5381545.
groetjes,
s.maleki
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
23 februari 2009 11:28
Goedemorgen ik heb intresse in u woning ook omdat ik graag naar de roos wil ik zelf woon in de scheepmakersdijk en kijk uit over het spaarne erg mooi ik woon 2 hoog .Ik heb 3 kamers en open keuken ruime huiskamer u kunt mij mailen op bcrietman@hotmail.com als de woning nog beschikbaar is . m.v. g bcrietman
Goedemorgen,

Wij hebben eventueel interesse in uw woning.
Wij wonen in een nieuwbouw eengezinswoning vlakbij het centrum.
Wij hebben een grote woonkamer met open keuken en openslaande deuren naar ons terras op het zuiden .
Wij hebben 3 slaapkamers en een zolder.
Wij willen graag weer teug verhuizern naar Haarlem Noord.

Met vriendelijke groet Gaby Braam.
Goedemorgen,

Wij zijn geinteresserd in uw woning.
Wij wonen in een nieuwbouw eengezinswoning vlakbij het centrum en het station.
Ons huis heeft een grote woonkamer met open keuken en openslaande deuren naar ons ruime terras met ligging op het zuiden .
Boven hebben we 3 slaapkamers en een zolder een aparte kast voor wasmachine en droger.

Met vriendelijke groet Gaby Braam .
Beste mijnheer,

Ik woon momenteel al bijna 5 jaar in Argentinie, maar heb nog steeds mijn appartement in de Zijlstraat, dat op steenworp afstand ligt van de Grote Markt..
Het appartemnet heeft 2 slaapkamers en een terras.

Mijn argentijnse vrouw en ik hebben nog een zoontje en verwachten in december ons tweede kind.

Mijn ouders wonen op de Krim en ik wil graag met mijn 2 kids dichtbij hun gaan wonen.

Ik verwacht in maart 2010 voor onbepaalde tijd naar Nederland te verhuizen en zou er voor openstaan om eens als proef 6 maanden te ruilen?

Ik weet niet wat u wensen zijn, maar zou graag een keer met u bellen?

Ik ben vbereikbaar op 023-8900181

met vriendelijke groet,


Patrick Sweijen
hoi wat zoek je precies en tot welke huur prijs gr alex
Hallo,

Wat zoek je precies?
hallo,
ik heb een mooie eensgezinswoning(nieuwbouw)met 3 slaap kamers achterom met prachtig mooi speelveld achter het huis, als je de poortdeur open doet direct mooi speelveld!

een zolder met een vaste trap, waar je heel goed een slaapkamer van kan maken.

wij willen graag meer naar het centrum toe, bomenbuurt is ook een prima optie,verder , leidesebuurt, zeilwegbuurt,rozenhaage buurt, houtvaart kwartier,pijlslaanbuurt zo,n beetje die kant op.
maximale huur 600,-

groetjes martijn
0235423752
hallo,

in welke straat woon je?Wij wonen op de rand van parkwijk op een doodlopend hofje.
Waarom wil je weg?

Ik hoor graag van je,

R.Huijboom
Hallo!

Ons huis heeft 3 kamers boven. en n vliering.
De tuin is ong 15mtr lang en heeft s'zomers veel zon.
Aan beide zijden staat een hoge schutting dus lekker prive.

Op welke kant ligt jullie tuin en hoe groot is deze?

Hoop gauw iets te horen,
groetjes Wilma
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
03 augustus 2009 15:00
hallo,
wij hebben een woning in haarlem noord, een nieuwbouwwoning wel te vertellen 3 slaapkamers, en een zolder met vaste trap,cv,dubbelglas,tuin met poort en een speelveld erachter.
ligt tegen het spaarne bijna aan
intresse?
gr.martijn
0235423752
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
03 augustus 2009 15:03
en ik wil wel graag naar de bomenbuurt!!

hallo,woon in haarlemnoord-eengezinswoning(nieuwbouw )met vaste trap naar zolder, 3 slaapkamers
intresse?
groet martijn
0235423752
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
11 augustus 2009 21:14
hey ik heb intressen, ik woon aan de p.c.boutensstraat in een ruime boven woning huur is 424
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
20 augustus 2009 16:01
Ik wil graag reageren op uw woningruil, mits dit aanbod nog geld. Wij hebben een woning in haarlem zuid.
Een eensgezinswoning met 3 slaapkamers, voor en achtertuin en een zolder. Wij hebben een open keuken en beneden zelf een badkamer gemaakt Er is veel aan de woning gedaan, maar met 3 kinderen is het echt te klein geworden. Het is een gezellige buurt, vlakbij school en winkels. Mocht u geintereseerd zijn, hoor ik het graag. Ik had begrepen dat u een vaste trap naar zolder heeft, mogelijk kunnen wij dit als slaapkamer gebruiken. Met vriendelijke groet, Diana W.
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
20 augustus 2009 16:07
Hallo,
Wij wonen in haarlem zuid, vlakbij de prins bernhardlaan. Wij hebben een eensgezinswoning met 3 slaapkamers, voor en achtertuin en zolder. Wij hebben veel aan de woning gedaan, maar met 3 kinderen is de woning nu echt te klein geworden. Ondanks de gezellige straat en school en winkels vlakbij, willen wij graag ruilen met iemand die 4 slaapkamers te bieden heeft of eventueel een vaste trap naar zolder. Wij staan overal voor open en willen in ieder geval alle opties bekijken.
Diana
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
31 augustus 2009 22:19
Wij hebben eengezinswonin in Adriaan loosjesstraat nr 64
Tuin naar westen ong 25 meter.
Loop afstand naar Amsterdamstraat,en dichtbij Centrum naturlijk.
Ik heb vroeger in Haarlem -noord gewoond ik zau zo terug willen.
Wij zijn open voor evt, eens komen kijken.

Al vast bedankt.
T. Ergun
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
01 september 2009 14:58
Hoi,
Ik wilde graag reageren op uw advertentie. Wij wonen in een eensgezinswoning in haarlem oost. Een hele leuke straat, een mooie woning, maar we komen een slaapkamer te kort. Dit is de reden dat wij op zoek zijn naar iets groters. Wij hebben een voor en achtertuin en een zolder. We hebben veel aan de woning gedaan. Misschien is het iets voor u.
Groetjes Diana
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
07 september 2009 18:41
geachte mevrouw, heer Diana

als reactie op u advertentie reageer.
wij wonen in haarlem-schalkwijk, bij de meerwijk. het is een kindervriendelijk buurt leonardo da vincie plein met basisschool schoolsopvang wibra, en supermarkt vomar. ook is op de plein indien geinteresseerd moedercentrum.

we wonen 6de verdieping met 1 ruime slaap kamer en 2 kinderkamer, met ruime huiskamer en een centrale balkon vanaf de huiskamer naar de twee slaapkamers. het is een zeer gezellig en leuke galerij de bewoners zijn zeer vriendelijk naar elkaar en gaan respectvol om met elkaar.

het is goed bereikbaar met openbare vervoer, lijn 73 en 5 komen er. het is 10 min lopen tot het centrum van schalkwijk. de zon schijnt gehele dag als de zon er aanweizg is,.
Voor verder informatie zou ik graag in contact met u willen komen.
bedankt!

dorani
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
17 september 2009 23:45
hallo ik heb een flatwoning in schalkwijk 4 kamer woning en ik wil graag een eengezins woning in schalkwijk 3 kamer of 4 kamerwoning wie kan me helpen ???
kim
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
26 september 2009 15:27
hallo gabby

weet niet wat je zoekt in haarlem noord u kunt altijd even contact opnemen

mvg kim
06-21837340
kim
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
31 oktober 2009 16:24
hallo .
ik heb een 4 kamerwonig in haarlem noord het is een portiek flat met 2 balkons berging cv 3slaapkamers hoeveel heeft u er gr kim
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: