Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil, Haarlem-Haarlem

Gepost door ruilen 
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
15 januari 2015 17:41
Beste ik wil graag mijn woningruil en ik woon rotterdamzuid wil graag na haarlem schalkwijk ik woon in flet 4 de verdieping 3 kamer woning zonder lift maar een ruime woning heeft u intresse bel mij 0611517849 groetjes rachida
dc
Re: Woningruil, Haarlem-bloemendaal
17 januari 2015 22:25
Hoi deborah,
Wij hopen dat dit het juiste email adres is want wij zijn naar je opzoek smiling smiley
Ps. Als dit de juiste is graag voor je houden winking smiley
Groetjes
Daphne en chantal (je nichtjes).
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
02 augustus 2015 00:30
Heb leuke nette eengezinswoning in haarlem oost resent nieuwe vloeren en geverfd en nieuwe keuken.grote woonkamer tuin 3 slaapkamers vliering. Scholen winkels speeltuin bus. Ruilen iets grotere woning of idem dan ff goed bekijken winking smiley richting centrum of evt Noord of leidsebuurt.mischien vogelenzang die kant op.
Geen flat of huis met alleen balkon en bij school en winkels.
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
12 september 2016 22:17
Beste adverteerder

Ik wil ook graag woningruil doen
Ik
Woon in Haarlem schalkwijk naast het winkelcentrum
Gr samira
H
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
15 januari 2017 11:41
Hallo Rebecca,

Ben je nog op zoek naar woningruil? ik heb zelf een eengezinswoning in Velserbroek met 3 slaapkamers en tuin.
Waar in Haarlem oost is je woning,
Hoi samira waar wil je heen verhuizen?
ik wil woning ruil doen
hallo wij hebben een ruime senioren 55+
4kamerflat 6de verdieping geen bovenburen in schalkwijk
met groot balkon op het zuiden nabij winkelcentrum grote berging
eigen parkeerplaats voor 10 euro per maand
wij zoeken (beneden)woning met tuin in haarlem e.o geen amsterdam
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
09 oktober 2017 13:02
Ik heb een kleine huurwoning Haarlem Noord - monument - dichtbij ziekenhuis - woonkamer annex keuken, 2 slaapkamers, huur 503. Wil iets ruimer. Voorkeur voor benedenwoning; mijn poezen willen naar buiten.
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
09 oktober 2017 13:03
Ik heb een kleine huurwoning Haarlem Noord - monument - dichtbij ziekenhuis - woonkamer annex keuken, 2 slaapkamers, huur 503. Wil iets ruimer. Haarlem of omgeving. Voorkeur voor benedenwoning; mijn poezen willen naar buiten.
hoi,
ik woon in europawijk in schalkwijk in een flet ,
3 slaapkamers ,een woonkamer,keuken,douch,wc,een groot balkon ,eerste verdieping , wij betalen lage huur prijs voor dit appartement.
het appartement ligt naast de vomar en er zijn veel parkeer ruimtes(gratis),dicht bij de winkelcentrum(Schalkwijk)
ik zou graag mijn appartement willen ruilen voor een groot huis ...kunt u nog even duidelijk beschrijven waar uw huis ligt en de huur prijs ?
als u intrese hebt neem dan contact met ons op.
groeten,akram
Ik heb een 4 kamer flatwoning met lift in Haarlem. Ik heb 3 slaapkamers waarvan 1 ruim.
De woning is op de 2de verdieping. Ik heb beneden een berging voor fietsen etc.
Ik kijk uit op het winkelcentrum/parkeergarage/zuidtangent.

De woning is bestemd voor personen van +55 jaar. Er zijn voorzieningen zoals ruimte voor rollators/scootmobielen, elektrische deuren en de gangen in de ruimtes zijn gelijkvloers.

Ik zoek een 5 kamer eengezinswoning of 4 kamer woning met zolder en vast trap.
Voor en achtertuin, kindervriendelijk met winkels in scholen in de omgeving.
Heemstede, Nieuw-Vennep, Haarlem-Noord zeer welkom
ik heb een 3-kamer woning in haarlem-noord, bij de vondelweg. slaapkamers onder het schuine dak, flinke tuin. Ik zoek een wat ruimere woning, liefst met een kleine tuin of een flat begane grond/1e verdieping. Niet persé in Haarlem.
Arno Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wij wonen in Haarlem-Noord en zouden evt. naar het
> centrum willen verhuizen.
> Waar wonen jullie en wat is de huurprijs?
> Ik hoor het graag.
> mvg
> Arno


Goedenavond.
Ik zag dat u een woningruil wil. Ik wil graag naar haarlem noord. Waar ongeveer in haarlem noord woont u? Ik woon in slachthuisstraat is 7 min lopen naar haarlem centrum mvg
Goeden avond. Ik wil graag met u ruilen. Ik woon in haarlem slachthuisstraat
Ik heb een bezonet woning dus 2 verdieping. Beneden heel groot huiskamer met keuken en 1 slaapkamer én wc én 2 balkons én boven heb ik 2 slaapkamer én opbergruimte en douche en terass. Ik hoor graag van u
Hallo, ik zag uw advertentie voor woningruil, ik heb eventueel interesse. Kunt u mij een privébericht sturen wat u in de aanbieding heeft.

Mvg Jeannette
Hallo,
Ik woon hier met veel plezier in Vogelenzang. Een mooi dorp, met mooi natuur.
Maar toch wil ik terug ivm mijn kinderen\kleinkinderen terug naar haarlem, liefst omgeving Leidsebuurt.
Ik woon zelf in een ruime eensgezinswoning
Woonkamer 3 slaapkamers
tuin aan de voorkant en een grote tuin achter met een vaste schuur.

Ik wil graag een eensgezinswoning met tuin of iets dergelijks terug.
Het hoeft niet groot te zijn.
Mvg
Yvonne
Hoi ik heb een 4 kamer appartement huur 511. 2 grote slaapkamer 's 1 kleine. Ruime keuken. Ruime gang ruime woonkamer. Het is apartment met lift. Ik wil graag ruilen met iemand. Die van een eengezinswoning naar appartement wilt. Ik wil graag een eengezinswoning met voor en achter tuin en zolder. En 4 kamers
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
26 januari 2020 19:01
Hallo!
Ik heb een 4 kamer woning in Schalkwijk op de 2 verdieping.
Bij de Rudolf Steinerstraat .
Heb je daar ook interesse dan hoor ik het graag
0687233924
Hallo,
ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers en grote achtertuin , 5 minuten lopen naar centrum van Haarlem .
Als je interesse hebt hoor ik het graag.

groeten, Bahar
Ali@1
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
05 mei 2020 10:01
Hoi, ik ben op zoek naar iets in schalkwijk, bied zelf een eensgezins woning in haarlem oost aan met drie slaapkamers en een achtertuintje, leuke gezellige buurt met alle voorzieningen groen, scholen winkels, en zonnepanelen en goed onderhouden,
Hallo

Ik heb een eengezinswoning in Haarlem noord in de bomen buurt achter Marnix straat ik heb een leuke hoekwoning maar het is te klein voor mij ik heb 2 slaapkamers en dat is te weinig nu voor mij ik heb 3 kinderen daarom zoek ik een grotere woning in Haarlem noord ik heb tuin en een voortuin mooie woning maar het is eenmaal te klein om het is ook een hoekwoning met achterom huur is relatief laag 540 euro graag hoor ik U reactie
Ik ben geinteresserd ik heb ook in Maastricht 4 kamers met tuin,keuken zolder magazijn woonkamer 10mn met fiets aan het station van Maastricht
Beste leden,

Ik heb een 4 kamerwoning in Haarlem Schalkwijk, 3 slaapkamers keuken heb ik zelf open gemaakt.
Huis is net helemaal opnieuw geverfd en gestuukt. Ik woon er net bijna een jaar en wil graag ruilen voor een eengezinswoning.
Voor 4 kinderen is het net te klein voor ons. Graag een woning met een zolder.
Ik heb (beneden)woning met tuin in fleet een 2Slaap kamsr een grote woon kamer ik wil groet huis eengezinswoing 3 of4 in Haarlem schalkwijk
voegpjugeg
12 november 2020 00:27
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Adam01
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
06 december 2020 14:02
Hoi allemaal,

Wij wonen in Haarlem oost, eengezinswoning met tuin incl. poort. 3 slaapkamers, ruime woonkamer. Gezellig buurt, supermarkt, eventueel school en amsterdamsestraat op loopafstand.

Wegens gezinsuitbreiding willen wij groter wonen. Op zoek naar OOK een eengezins, met minimaal 3 slaapkamers en een vaste trap naar zolder. Het liefst in Zuid.

Groetjes.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: