Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil, Haarlem-Haarlem

Gepost door ruilen 
hallo, ik ben julius ok won in haarlem meerwijk op bernadottelaan, ik wil mijn wonigruilen, ik ben alien en mojb wonig is voor me groot,gr,julius
hallo, ik wil graag mijn wonigruilen, ik won alein in haarlem meerwij op bernadottelaan, wor me is mojn woning te groor,
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
03 maart 2012 10:51
ik won in haarlem meerwijk ik wil mijn woningruilen, ik won alein ik heb 3 kamer met groote balkon, ik zoek klien woning in haarlem, dulus12@hotmail.com
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
04 maart 2012 10:22
halo ik heb interese
ik wil komen kijken
wat is uw adres?
Hallo,
Ik ben hanife ik woon in haarlem noord in een gezien woning hele mooie huis twee verdieping in erste etage hele grote woonkamer een aparte keuken en WC, voortuin, achtertuin en grote achtertuin. in twede etage 3 slaapkamers en grote badkamer, ik will graag naar noord holland
mijn email adres hanife_ahmet42@hotmail.com
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
14 september 2012 18:59
ik wel graag met je ruilen ik heb ook en flat op 2hoog met lift 4slaapkamers en twee eigen balkons ik hoor graag van je g,r tel0644201008
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
19 oktober 2012 09:28
Wilt u misschien omgeving Rotterdam wonen? Ik heb een woning in een hele mooie buurt in Hendrik Ido Ambacht ( 5 km ver van Rotterdam zuid ) Met 3 slaapkamers. Als u geinteresseerd bent hoor ik het graag van u. Alvast bedankt.
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
05 november 2012 18:49
Goedenavond!

U heeft een woning in Hendrik-Ido-Ambacht en wilt zelf naar Haarlem?

Groetjes Helena
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
03 december 2012 14:28
hallo ik wil graag zelfde buurt onze huis is mooie en gebruikelijk maar geen tuin ik wil met tuin huis
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
07 december 2012 14:18
Wij willen ook ruilen we wonen in haarlem oost,een eengezinswoning met drie slaapkamers ruime woonkamer grote tuin en een vliering.
Een gezellig huis en een gezellige buurt alle voorzieningen op loopafstand.
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
07 december 2012 14:19
we willen ruilen met een eengezinswoning in haarlem,maar niet in schalkwijk of parkwijk.
tuin vier slaapkamers of drie maar dan met zolder met vaste trap
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
01 januari 2013 16:16
hallo
Wij zijn opzoek naar een eengesindswoning met tuin voor(kinderen & hond) .
wij zelf bieden aan een flat ,3 Hoog met lift,
de woning is voorzien van 3 slaapkamers ,grote woonkamer,ruime douche & toilet en een ruime Balkon .
Ook is rond om de flat veel Groen (Park) en water(meerplas)..Het is zowel voor fietser als lopers goed begaanbaar.
Ook zijn er winkels & scholen aanwezig .
we hopen dat er iemand graag met ons wilt ruilen ,want wij zijn er best wel lang mee bezig maar tot nu toe nog geen reactie's er voor gehad ..
Mocht uw vragen hebben over de woning zelf of wilt uw graag foto's zien van de omgeving vraag gerust
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
09 januari 2013 14:45
goedendag

woon aan de haarlemse school in een 4 kamer app . totaal 112 m2 ruime balkons uit zicht over haarlem
helaas door overleden partner zeer spoedig op zoek naar andere woning in haarlem
groetjes saskia
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
30 januari 2013 15:59
he ik heb een flat met vijf slaakmers ruime woonkamer met keuken en douche toilet en beneden twee slaapkamers en boven twee ik zou heel graag willen ruilen omdat de woning te groot is ik ben allennstaand en heb twee kinderen wil graag nieuwe start maken mijn tel nummer is 0647114415
mar
Woningruil Haarlem - Haarlem
24 februari 2013 01:26
Hallo,

Ik heb een woning in Haarlem oost(amterdamse buurt)
ruime woonkamer met open keuken.
3 slaapkamers.
achter tuin(zonder achterom).
balkon.
alle voorzieningen op loopafstand zoals,winkelstraat,apotheek,het centrum,CS enz

Ik ben opzoek naar een eengezinswoning met 4 slaapkamers of 3 slaapkamers met een zolder(geen vliering)
het liefst in de rozenprieel.
bij interesse kan je contact opnemen via de mail.

mijn mailadres is s-ln@live.nl
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
24 februari 2013 23:06
hallo amira.

in welke buurt woon je en waar wil je heen?
naar haarlm ik woon in de urpa wijk en jij
j e kan m blle europawijk woon ik 0647114415
Beste,

Wij wonen in Haarlem noord, in de vogelenbuurt wij zijn geïnteresseerd in woning ruil bij ons in de buurt.
Bent u nog steeds geïnteresseerd in woning ruil ? Zou u dan contact met ons op willen nemen met vriendelijke groet
Beste mensen,
Ik woon in Haarlem , in het centrum . Mijn huis is dichtbij NS station. U kunt van mij huis naar het station 1 minuut lopen.
Ik wil het ruilen. Als u het ruilen wilt, kun u mijn mobiele nummer contact opnemen 0685272504.
Mijn huis bestaat 1 kamer , woonkamer met keuken, een badkamer en kleine box uit.
Ik wil het ruilen in Europa wijk of schalkwijk en omgeving.

Met vriendelijke groeten,
Ramla Abukar.
Hallo
ik heb mooi huis in centrum in Nieuwe Gracht kunt mij bellen 0633796416
groet .......
jacoub
Woningruil ik Haarlem U Amsterdam, 3 kamer woning (Grote kamers) 7 meter balkon, Meerwijk. 3 minuten vanaf het winkelcentrum op loop afstand, galerij flat, hele grote keuken en zitkamer. Lift, 4 hoog, uitzicht op het centrum en een meer, vlakbij een basis school en een gezondheids centrum

Ik zou graag willen ruilen met iemand in de buurt van Amsterdam-Oost,

Interesse?

Neem contact op met het volgende nummer:

06-52599601
of
Nisssrina@icloud.com
Woningruil ik Haarlem U Amsterdam, 3 kamer woning (Grote kamers) 7 meter balkon, Meerwijk. 3 minuten vanaf het winkelcentrum op loop afstand, galerij flat, hele grote keuken en zitkamer. Lift, 4 hoog, uitzicht op het centrum en een meer, vlakbij een basis school en een gezondheids centrum

Ik zou graag willen ruilen met iemand in de buurt van Amsterdam-Oost,

Interesse?

Neem contact op met het volgende nummer:

06-15957949
of
Nisssrina@icloud.com
beste mevr meneer ik wil graag woning ruil doen tel 0647217735
ja ik wil graag met jullie ruilen
ik woon haarlem noord
simonet Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedenmorgen ik woon in een nieuwbouw flat in
> haarlem noord en is 198 vierkante meter,er is een
> lift en vloerverwarming,graag zou ik contact met u
> willen om misschien te kijken als u dit intressant
> vind,groetjes simonet van egdom du perronstraat 38
ik wil graag ruilen yoce
Hallo ik wil wel ruilen ik woon in de dokter schaepmanstraat 10 minuten lopen van het centrum de woning is een appartement met eigen ingang 3 slaapkamers hele grote bad kamer en balkon op 1hoog
Beste Araya,

Mijn moeder wil graag naar een kleine benedenwoning. Ze heeft een prachtige flat met een heel grote woonkamer en twee slaapkamers. op één hoog. De flats zijn maar één hoog dus je zit hebt geen buren meer boen je.
Een enorm groot balkon en achter ook. Centrale verwarming, prachtig uitzicht, vlak achter het spaarne op het Monacopad. Het is Schalkwijk, het eerste stukje over de brug.

Je kunt mij bellen en dan gaan we even bij haar kijken. mijn telefoon is 5267430.

Tot gauw,

Liza
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
09 augustus 2014 12:19
Hallo
Ik hap woning in Zandvoort noord, 3 slaapkamer en woonkamer,
We willen graag met 3 kinderen naar groot woning in Haarlem
Ik hoort graag ,U kan me bellen 0622668656,
Re: Woningruil, Haarlem-Haarlem
29 september 2014 00:47
Hallo,

Is de woning nog beschikbaar voor woningruil? Kleine_an_85@hotmail.com

Groetjes
Andreia
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: