Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil binnen Almere

Gepost door Peter 
Re: woningruil binnen Almere
15 april 2009 19:30
hallo

ik wil woning ruil doen ik wwon in een flat met 2 slaapkamers en een woonkamer opde3de etage maar wil naar een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers

wiekan mehelpen
Re: woningruil binnen Almere
16 april 2009 15:26
hallo ik woon momenteel in een 3 kamer flatje in staatsliedenwijk ben dichtbij centrum 3 minuten lopen dichtbij centraal station
dichtbij schoolen
maar wil graag naar een gezinswoning vanwege gezinsuitbreiding de huur is 500 euro
graag hoor ik het van u
Re: woningruil binnen Almere
30 april 2009 11:51
dag peter

ik ben nieuwschierig of je nog geintereseert bent in woning ruil
als het wel of niet zo is kan je het me laten weten

groeten ebru

tel 0648548442
evy
Re: woningruil binnen Almere
09 mei 2009 11:01
Hallo,

Ik heb een 4 kamer woning in almere buiten,
ik zoek een 5 kamer woning of een 4kamer woning met zolder.
Liefst, tussen almere buiten, parwijk, danswijk.
Re: woningruil binnen Almere
10 mei 2009 20:21
hoi peter,ik woon op de werven,uitzicht haven dijk en sluis,heb je interesse in 3kamerwoning 0618053774
hallo
10 mei 2009 20:22
hoi peter,ik woon op de werven,uitzicht haven dijk en sluis,heb je interesse in 3kamerwoning 0618053774
hoi wij zouden graag aan woningruil willen doen! wij hebben een mooie ruime 4 kamer flat aan het randje van het centrum,havenkom, de dijk van almere haven! we hebben een prachtig uitzicht ! deze flat heeft 3 slaapkamers ,lange gang,toilet,batcel,opbergkasten,ruime lichte woonkamer met open keuken daar hebben wij een houten bar om heen gebouwd,maar we kunnen het eventueel eruit slopen! we hebben een zeer ruim balkon dit is een mooie woning! de winkels zitten allemaal om de hoek en ook natuurlijk het zeer lange grote strand zit op 1 min afstand! hebben ook een stuk uitzicht op het water! ook de havenkom zit om de hoek met een boulevard met gezellige terassen en een heerlijk pannekoeken ship! scholen bushalte ,gezondheidscentrum etc.......... zitten allemaal op loop afstand!we hebben er met plezier gewoond! nu zijn wij op zoek naar een 1 gezinswoning in almere stad/parkwijk/filmwijk/muziekwijk etc...... het liefst een 4 a 5 kamerwoning ik wil dat omdat er een kleine van 2 in huis woont en we behoefte hebben aan een tuin voor haar ! verder het liefst een zeer ruime achtertuin! mvg beata
Re: woningruil binnen Almere
02 juni 2009 18:12
Hallo
Wij wonen in hendirk ido ambacht.
In een flat, met 4 kamers ruime keuken en slaapkamer.
Met heel veel parkeerplaats, wij wonen in eerste verdieping met 2 liften en schuur.
Omgeving: dichtbij scholen basis en middelbaar + winkelcentrum ongeveer 4 min fietsen en 3 minuten lopen is Albert heijen+moviemax+kapper+bakkerij gemeente dichtbij Parken naast ons flat is een heel grote nieuwe park gekomen kerken en sportverenigingen en bibliotheek.
Wij vinden het een hele gezellige en vriendelijke buurt
ons reden om te verhuizen is hier woont ons familie niet en ons familie woont in almere
En jah ze zijn het flat opnieuw te verfen enzo
dat wa shet vindt u het wat
Bel dan naar 0786821858
of 0634457187
groetjes zohra
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappenhuis naar boven is goed to egankelijk.De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.


Wij willen graag een 4 of 5 kamer woning of flat (met lift), het liefst in kindvriendelijke wijk met scholen en winkels in de buurt.inf 0611206362,0644048609 o mail.gorter3107@hotmail.com
Re: woningruil binnen Almere
15 juni 2009 12:32
Hallo allemaal,

ik heb een WVG eengezinswoning met 3 kamers, voor- en achtertuin in waterwijk.

Wil ik eengezinswoning of bagaane grond maar ook WVG woning om te ruilen met 2 of 3 kamers in muziekwijk dichtbij NS station of in almere centrum ook dichtbij NS station.

Zal ik uw reagering zien.



Groetjes
Nik
Re: woningruil binnen Almere
17 juni 2009 18:25
Beste Peter,

wellicht ben je al voorzien, maar ik ga het wel proberensmiling smiley
Ik woon samen met mijn 2 kinderen in een ap. op de beg. grond. Ik heb 2
slaapkamers. 1 is super ruim, de andere heef een vrij st. maat. Beide kamers
grenzen aan het muzen park. De badkamer is ruim , een ligbad kan er met ge-
mak in. Er ligt laminaat in de brede hal, woonkamer en de open keuken. Voor
de stoep parkeren. Leuk balkon. Fijne buurt met veel voorzieningen. Zoals :
ov. , supermarkt, gezondheidscentra ed. Huur rond de 460, huurtoeslag mogelijk.

Ik wil graag (terug) naar haven. Ik heb zelf geen slaapkamer en daar ver-
lang ik behoorlijk naar. Ik wil heeeel graag ruimer. Je geeft echter niet aan wat
de woningkosten zijn?!

Ik hoor heeeeeellllll graag van je!!!

Groet Nik
Re: woningruil binnen Almere
18 juni 2009 23:16
hoi
ik heb een ruime flat aan de dijk aan almere haven!
met een zeer ruim balkon en een ruime huiskamer en ook de kamers zijn voor een flat ruim!
huur 472 huurtoeslag mogelijk.
ik heb ook voor u een eventuele 3 hoeksruil naar almere buiten de eilandenbuurt ook dat is een erg ruim huis met grote tuin.
graag reactie.
mvg beata
Re: woningruil binnen Almere
25 juni 2009 07:51
Hallo Peter,

Ik kom graag eens kijken bij je samen met mijn vriend.
Ik heb in de aanbieding een driekamerflat in muziekwijk.
2 hoog , maar geen beneden buren .

ldvanmaanen@vdbos.net
beste peter,
ik heb interesse in jou woning. ikzelf woon in een 3k-appartment almere-stad. heb je nog interesse in woningruil? of ben je inmiddels voorzien van een kleinere woonruimte. ik hoor graag van je. Gr Steven
Hallo wilt u uw woning tegen een eerste verdipen 2 kamer 1 woonkamer inruilen

mvg
Re: woningruil binnen Almere
26 juli 2009 17:50
kijken mensen nou nooit naar een datum van een bericht
fucking anderhalf jaar later reageren mensen nog steeeeeeeeeeds
Re: woningruil binnen Almere
19 augustus 2009 21:55
hallo,
had u nog intresse in woningruil heb een leuke 2 kamer apartement in de filmwijk 5 min van station.
gr patricia
Felice
Re: woningruil binnen Almere
23 augustus 2009 12:29
beata Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi
> ik heb een ruime flat aan de dijk aan almere
> haven!
> met een zeer ruim balkon en een ruime huiskamer en
> ook de kamers zijn voor een flat ruim!
> huur 472 huurtoeslag mogelijk.
> ik heb ook voor u een eventuele 3 hoeksruil naar
> almere buiten de eilandenbuurt ook dat is een erg
> ruim huis met grote tuin.
> graag reactie.
> mvg beata

Hoi Beata,
Ik heb een mooi 3 kamer appartement op de 1e etage in Tussen de Vaarten in Almere stad.
Prachtig uitzicht, goed onderhouden, lift en veel openbare voorzieningen zoals supermarkt, scholen, openbaar vervoer op loopafstand.
Ik heb interesse in de woning in de eilandenbuurt.
Lijkt het je wat?
Kalendermaand@hotmail.com
06-12905958

Ik hoop iets van je te horen...
Groetjes Felice
Re: woningruil binnen Almere
25 augustus 2009 14:25
ik heb 4kamerwoning het huis ruim groet en de flaat is en 2004 gebuowd in almere staad en tussen de vartten zuid het huis is dichtbij shool en alberthijn en huisarts en gratis parkiren ik wil van hier weg mijn gezin is groter ik heb nu drie kinderen ik wil graag eengzinswoning met 4 slaapkamer of 3slaap kamer met zolder waar kan ik gebruiken als slap kamer en de huur mag niet dan 535 eruo
si
Re: woningruil binnen Almere
04 september 2009 13:46
bel alsjeblieft op 0681754133


heb een nieuwbouw woning in huizen 3 kamer appartement
Re: woningruil binnen Almere
08 september 2009 15:25
gechte .mensen .ik heb een flet eerste verdiepin met twee slaap kamer woon kamer open keuken en balkon aan het water ,aan de zuijlestein straat almere buiten ,ik wil graag ruilen met een flet in almere staat wel met twee slaap kamer of drie .mijn kale huur prijs is (515)euro.subsidie moegelijk .graag uw reacctie
groeten

G.Ibrahim
Re: woningruil binnen Almere
15 september 2009 17:06
hallo ik heb ook een woning in litratuurwijk 4 kamer woning als u wilt ruilen graaf
Re: woningruil binnen Almere
15 september 2009 17:08
hallo ik heb 4 kamer woning
Re: woningruil binnen Almere
15 september 2009 22:17
u naar amersfoort ik naar utrecht
Re: woningruil binnen Almere
23 september 2009 10:07
U een twee kamerwoning direct naast het centrum van Almere-Buiten en Doe-mere?

Wij wonen daarin met z'n vieren dus wij zijn op zoek naar groter.
Re: woningruil binnen Almere
25 september 2009 20:09
Goeieavond, Ik las uw advertentie en ik ben op zoek naar een grotere woning.
Ik heb een 3 kamer woning op de eerste etage vlakbij het centrum van almere haven.
Ik zou graag woningruil willen doen.
Mijn email adres is jeanette2341@msn.com
Groetjes Jeanette
Re: woningruil binnen Almere
02 oktober 2009 21:50
ik zoek een gezinswoning met 5 kamers
Re: woningruil binnen Almere
04 oktober 2009 16:47
Hallo Peter, Ik weet niet of je advertentie nog geldt zo ja wil ik graag reageren. Ik heb een mooie 3 kamerhoekeengezinshuis in Waterwijk Oost. Mooie omgeving vlakbij het park en de Noorderplassen. Als je verdere interesse hebt kan je me mailen op dolfani@hotmail.com, groetjes Diana
Re: woningruil binnen Almere
05 oktober 2009 12:18
Wij wonen in almere stad vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loop afstand. Het is een drie kamer flat vlakbij scholen en een park. de huur prijs is 498 zonder huursubsidie numeer 0611206362
Goedenavond Peter,

Mijn man en ik zijn erg geintreseerd in de woning.
Alleen zag ik dat je dit bericht al in maart vorig jaar hebt geplaatst. Ben je nog steeds op zoek?
Wij wonen nu in een 1 kamer appartement ruim voor 1 persoon. In Almere Haven De Gouwen. Komt dit overeen met wat jij zoekt dan horen wij het graag!

groetjes,

Prisciila Carilho
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: