Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Groesbeek

Gepost door Theo 
Woningruil Groesbeek
27 december 2007 13:09
Woningruil Groesbeek, aangeboden 4 kamerhoekwoning grote tuin vlak bij bos, gevraagd flat of woonruimte in Groesbeek, Nijmegen, Beek, Ubbergen. Berg en Dal of omgeving.
Beste Theo,

Wij zagen jouw advertentie en willen graag reageren. Wij wonen zelf in de Lankforst in Nijmegen in een etagewoning. De etagewoning is ongeveer 100m2 en bestaat uit: een riante woonkamer, een ruime keuken, twee mooie slaapkamers, een badkamer met bad, een aparte wc, een berging beneden, een ruim balkon aan de voorzijde een zeembalkon aan de achterzijde en een lift. De etagewoning ligt aan een doorgaande weg nabij winkels en bushaltes. De huur van de woning is 537 EUR. We zijn zelf op zoek naar een eengezinswoning buiten Nijmegen. Mocht u interesse hebben, bel of email ons dan aub.

Bedankt!
Herbert en Mieke
0246414638
Re: Woningruil Groesbeek
29 september 2008 10:15
Beste Theo,

Wij wonen in groesbeek wijk mariendaal. We huren van Oosterpoort een gezinswoning met drie slaapkamers. het huis bevat een rechte doorzoon woonkamer, geen open keuken en grote zolder met vaste trap. Omdat we een kleine tuin hebben, zijn we op zoek naar een woning in Groesbeek met grote tuin alwaar de kinderen kunnen spelen. Mocht u interesse hebben mail dan met bovenstaand adres.
Hartelijke groet,
fam. Cillessen Groesbeek
Re: Woningruil Groesbeek
25 januari 2010 11:07
Hallo Theo,

Weet niet of je inmiddels al iets hebt gevonden, maar misschien heb ik wat voor je.
Je kunt me bellen op 06-22810088, groetjes Eline
Re: Woningruil Groesbeek
21 mei 2012 14:13
hoi wij willen eventueel ook woningruil doen wij wonen in de generaal gavinstraat in een eengezinswoning met grote zolder omgebouwt tot slaapkamer andere verdieping douche 2 grote slaapkamers en 1 kleine slaapkamer/hobbykamer onderverdieping kamer met openkeuken voortuin en achtertuin is wel met verhoging erin heb je intresse mag je me mailen mvg mandy
Ik heb zelf een grote eengezinswoning in de strekel in groesbeek met 4 ruime slaapkamers,
En zoek een etagewoning in nijmegen mijn huur is 855.Graag zou ik minder huur betalen namelijk rond 650.
En minimaal 2 slaapkamers.De woning is te groot en te duur geworden.Door ziekte ben ik mijn baan kwijt geraakt en zit ik in de wia.
Bent u geintereseerd hoor ik graag van u.
beste fam cillessen wij zoeken een woningruil wij wonen in de gen gavinstraat wij hebben een eengezinswoning met grote achtertuin we hebben 3 kamers badkamer en zolder met vaste trap die overigens omgebouwd is tot slaapkamer onze huur ligt rond de 500 euro als je intresse hebt mag je bellen wij zouden ook wat meer info willen over jullie huis enz mvg mandy weijers mijn nummer is 0657005785
Re: Woningruil Groesbeek
15 december 2017 10:02
Hoi Mandy

Ik zou graag met je willen ruilen, ik woon in Nijmegen vlakbij de binnenstad.
Heb een eengezinswoning met kamer keuken kelder 3 slaapkamers douche
een zolder via vlizotrap.
voor en achtertuin.
Ik zou je graag bellen je mag mij ook bellen op tel : 06-57179819

Met Vriendelijk Groet
Anke Heijmen
Re: Woningruil Groesbeek
15 augustus 2018 18:06
Mooie hoekwoning met grote oprit en een grote aanbouw van ong 50 m2 en voortuin en achtertuin.Ik vraag wel een vergoeding voor de aanbouw.Er zijn 3 sip kamers waarvan 1 kleine.Er is een vliering.Ik zoek een appartement of een andere woning in Nijmegen bij de waalkade in de buurt of Gemeente Berg en dal.max huur 600.Mijn huur is 485.Gr Petra
T
Re: Woningruil Groesbeek
31 januari 2019 16:44
Hoi,
Zijn er hier nog mensen die graag woningruil willen doen? Wij wonen in Groesbeek op de klompenmaker in een maisonette (nieuwbouw 2010) met op de eerste verdieping een grote hal met toilet, ruime woonkamer en keuken, en erg ruim balkon, op de 2de verdieping 2 ruime slaapkamers en een ruime badkamer met 2de toilet! Er is boven ook een kleine berging aanwezig en buiten een schuurtje. Wij zijn op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en een tuintje het liefst in Groesbeek maar eventueel zijn Malden Molenhoek Mook Milsbeek en Nijmegen ook een optie
Groetjes
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en een tuin, liefst op het Zuiden in Groesbeek.
Voorkeur heeft Groesbeek Zuid en eventueel Breedeweg, maar alles in Groesbeek is bespreekbaar.
Ik heb in de aanbieding een benedenwoning met 2 slaapkamers en een tuin op het Zuiden. Wijk, Generaal Gavinstraat. Ik huur via Oosterpoort en

Groetjes
Re: Woningruil Groesbeek
18 januari 2021 09:58
Hallo allemaal,

Graag zou ik een woningruil binnen Groesbeek willen.
Ik bied een nieuwbouw eengezinswoning aan op de stekkenberg (2015)
De woning heeft een woonkamer met open keuken aan de voorkant,is voorzien van vloerverwarming door de gehele woning, 3 slp kamers en een ruime zolder middels vaste trap bereikbaar badkamer is voorzien van een 2de toilet er is geen gas aanwezig in de woning dus ook koken gaat electrisch verder is er een ruime achtertuin met schuur voorzien van elektra, voortuin,ruime parkeergelegenheid en dichtbij het bos kindvriendelijk scholen en speeltuintje dichtbij.

Wat ik zoek?? Een eengezinswoning in Groesbeek met minimaal 2 slp.kamers en tuin.

Groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: