Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil heemskerk beverwijk velserbroek,uitgeest

Gepost door kim 
Goede morgen met mevrouw Radsma ik heb een 2 kamer flat met lift parkeerplaats grote balkon huiskamer en een grotere winkelcentrum naast de flat wijkerbaan in beverwijk huur 516 per maand huurder is wonen op maat hoop zo graag een eensgezinswoning te hebben ook voor mijn 2 hondjes en katjes me mobiele nummer is
0610117976 wij hopen met uw te kunnen ruilen vrienderlijk groetjes mevr Radsma
Hoi ik heb vragen ik ban op zoek naar huis in beverwijk ik ik woon in zaaijland?
Hoi wij hebben een 3 kamer appartement op de westerlaan in Beverwijk. Wij zoeken een eengezinswoning in Beverwijk met minimaal 3 slaapkamers en een zolder. Iemand interesse.
Beste lezer,

Ik ben op zoek naar een hoekwoning of vrijstaand huisje met minimaal 2 slaapkamers, in de omgeving van Heemskerk, Beverwijk, Velsen of Castricum.
Ik houd van tuinieren, dus een tuin is een must.
Zelf woon ik op dit moment in een hoekwoning ( huur via Pre Wonen) met een heerlijke tuin op het Zuiden, in Beverwijk.
Mijn huidige huur is 550 euro, mijn maximale draagracht is 650 euro huur per maand.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Waar is de woning
Hallo, Ik heb interesse in uw woning. Ik heb een 4 kamerwoning in Velsrbroek, huur 562, sociale huurwoning met ruime tuin op het zuiden.

Wilt u mij mailen als u interesse heeft.

Met vriendelijke groet,

Jeannette
Beste Johannes,

Ik heb een 3 tussenwoning in Velserbroek, met op de zolder een slaapkamer.
Met ruime tuin op het zuiden. Huur is nu 562 euro. Als je interesse hebt wil je mij dan mailen.

Vriendelijke groet,

Jeannette
Wij hebben een wellicht een mooie woning voor u. Een huurwoning in Beverwijk, de huur bedraagt €904,17. Wellicht heeft u interesse?
Hoeveel is de huur?
Ik heb een 4 kamerflat in Beverwijk zonder lift.
Vlakbij de wijkerbaan
Ik woon in Beverwijk op een flat op de 2e etage zonder lift. Vlakbij Wijkerbaan.Sociale huurwoning. Ik ben op zoek naar eengezinswoning in Beverwijk of Heemskerk. Vrije sector. Huur vanaf 752,33.
Hallo, geen idee hoe oud dit bericht is maar ik heb interesse. Mvg Truus.
Truus en Aad. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo, geen idee hoe oud dit bericht is maar we
> hebben interesse.
We hebben een sociale huurwoning op de rijvordtlaan, hoekwoning met ruime tuin en leuke extra's.
Mvg Truus en Aad.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: