Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil heemskerk beverwijk velserbroek,uitgeest

Gepost door kim 
31-5-2017

Ik woon in flat met 4 slaapkamer , 4 verdieping in Beverwijk .
Komt nieuwe lift deze maand, mijn huur 480 per maand.
Ik wil een gezinshuis met 4 of 5 slaapkamer tot 700 per maand in Beverwijk of heemskerk.

Als je interesse hebt kun je mijn mailen.

Met vriendelijke groet
Hallo ,

huur een 4 kamers appartamenten met aparte keuken bagane grond ruime tuinje ( Olieslagerslaan )
ben op zoek naar een woonhuis of appartamenten
Hallo ,

huur een 4 kamers appartamenten met aparte keuken bagane grond ruim tuinje ( Olieslagerslaan )
ben op zoek naar een woonhuis of appartamenten
Hoi zoekt u nog een ruil? Wat is uw huur?
Hoi nog op zoek? Wat zoekt u. Huur is 730 hier
Hallo zoekt u nog een ruil? Zoja wat is de huur.?
Is hier 730
Hoi ik ben tamara keizer
Ik woon op de schimmel straat in heemskerk
En ik las u bericht bij woning ruil
Ik heb een hoekhuis met twee tuin en een stuk grond naast het huis voor plaat voor auto of caravan
Mijn huur is 669,52 graag hoor ik u mijn nr. 0641480806
Hallo Tamara ,

wat zoekt U een huis of appartamenten ?
Hoi ik woon in een flat 1 hoog huur 475pm aan Heemskerk aan ik heb interesse ik hoor het graag van u.
Tel-0684549626
Wat zoekt u voor woning?
Hallo, ik heb een sociale huurwoning van nog geen 500 euro per maand. 2 hoog met ruime huiskamer met open keuken en drie slaapkamers. 2 ruime schuren van 4 x 2,5 breed. Ik ben op zoek naar een eengezinswoning. Het liefst nieuwbouw omgeving keunenplein, plantage. Ik ben bereikbaar op 0630136637. Gr. Wim
Hoi Mariëlle,

Ik ben op zoek naar een eengezinswoning. Ik heb een nette 4 kamerflat voor nog geen 500 euro. Interesse? Gr. Wim 0630136637
ik ben op zoek naar een woning ruil Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik woon in een gezinshuis 3 kamer enzolder en
> achter tuin en schuur de huur kost per mand 526
> euro per mand wil uw de huis zien bel en maak een
> afspraak mijn nu 0639221022 goed bedankt
is deze nog beschikbaar
Hi .jan
-------------------------------------------------------
>
Hallo ik heb een wooning 3 slapkamer en groet
> woonkamer huur €560 heel grote kueken will ik graag met woning van 4 slaapkamer ruilen. mijn huis is in centrum gebied van beverwijk. Het is een eengezinswoning. 0645836760
Ik woon drie hoog in beverwijk, 3 slaapkamers. Voor €465. Ik krijg precies €200 huurtoeslag. Ons inkomen is minimum, pas getrouwd, ik heb UWV uitk. plus aanvulling van Gemeente Beverwijk tot €1400 inkomen p.mnd voor ons samen, en me vrouw geen baan nog.
Heb je interesse? Wij hopen eigenlijk een beetje op een eensgezinswoning met minimaal 2 slaapkamers.
Vriendelijke groeten,
Micha
Ik woon in de indonesische buurt bij het hilbersplein, 3 hoog, 3 slaapkamers. Huur €465. Heb zelf altijd€200 huurtoeslag.
Telefoon: 0614684139
Ik woon in een flat 3 hoog met 3 slaapkamers.
Heeft u interesse?
0614684139
Micha v Vlijmen
Mijn adres: sumatrastr.5 bij hilbersplein in beverwijk.
3 hoog flat zonder lift, 3 slaapkamers, centrale verwarming. Huurtoeslag is voor mij €200
Met vriendelijke groeten,
Micha van Vlijmen
0614684139
Micha van Vlijmen
Re: woningruil heemskerk beverwijk velserbroek,uitgeest
08 september 2017 13:36
kim Schreef:
-------------------------------------------------------
> kan je me misschien mailen k_wijers@hotmail.com
> Dan kunnen we meer info uitwisselen


Ik heb gemail, maar ik krijg terug dat je mailadres onbeschikbaar is. Je hebt mijn mail niet ontvangen
Mijn vrouw en ik hebben interesse en wonen in de sumatrastraat 5 Beverwijk, 3 slaapkamers, huur €465
Geen lift, wel centrale verwarmingn wij krijgen huurtoeslag: 200 maar hebben minimum inkomen en mogen niet huren boven de 590€
Micha van Vlijmen
0624684139
Micha.1978@yahoo.com
Hoi Sayed,

Ik ben geintresseerd in jouw woning. Ik heb een eengezinswoning in Velsen Noord grote woonkamer, 3 slaapkamer plus zolder is ook een slaapkamer dus totaal 4 slaapkamers. Half open keuken en hele grote tuin. Hele woning is gerenoveerd. Huur is 680 euro. (Kan ook huurtoeslag krijgen) ikwil naar beverwijk, velserbroek, heemskerk, haarlem.Stuur maar een mail preci0us_04@hotmail.com

Hoor graag van jr. Gr
Hoi wij hebben.een.woning met een huur van 430
3 slaapkamers in beverwijk waar woond u
Nog opzoek?
Ik heb een eengezinswoning in een dorpje winkel vlakbij schagen 3 slaapkamers Zolder bijkeuken 2 grote tuinen
Gr suus
Hoi, ik woon in de munnikenweg naast de breestraat in beverwijk, 1 woonkamer en 4 slaapkamers inclusief zolder
Met een apparte was hok. Het heeft ook nog een dakterras. Het is een machionette woning. Huur €640.
Wij willen graag verhuizen naar een eengezinswoning met tuin. 4 slaapkamers minimaal.

Interesse bel 0685144613
Hallo, ik woon in een gezinshuis in heerhugowaard. Het huis bestaat uit 4 slaapkamers, 1 woonkamer, een vrij groot keuken, een voor en achtertuin, een badkamer en een toilet op beide verdiepingen. De keuken, toilet en badkamer zijn in Mei 2017 verbouwd. Werkt op zonne energie. Het is een rustige buurt met winkels en scholen op loopaftstand. Het centrum van de stad is hier 10 min lopend vandaan. Het huur is 723€. Ik wil ruilen met een gezinshuis in Beverwijk.
Hallo ik heb een appartement in Haarlem-Noord dichtbij de Marsmanplein .
Ik zou wat groter willen wonen ik heb twee slaapkamers een woonkamer aparte douche apparte wc en een ruim terras en achterbalkon en een berging .
De woning is van Pre wonen en ik zou graag woningruil willen doen huur prijs is 468€
Mvg Sibel Unal
Hallo ik heb een appartement in beverwijk Arnostraat.
ik zou wat groter willen gezinshuis wonen met 4 slaapkamers,1 woonkamer aparte douche aparte wc en tuin achterkant/voor.
Ik heb 3 slaapkamers en een woonkamer, keuken aparte douche/wc.
De woning is van woon opmat en huur prijs is 496 euro.
Ik zou graag woningruil willen doen 500/600 euro.

Abyan Abdirosaq
0624168564
beste mensen,

Wij wonen in IJmuiden aan de spaarnestraat in een portiek 2 hoog. 3 kamers.
Zolder via trappenhal en een schuur. Dit is een sociale huurwoning de prijs ligt rond 525euro.
Bos en strand vlakbij. Winkels en supermarkt aan einde van de straat.

We zoeken het liefst een woning in Beverwijk en omgeving.

Tel 0615390368
Hoi wij hebben een 2kamer flat met lift parkeerplaats voor doescel met wc er in en een grote balkon met grote huiskamer en een dicht zijnde winkelcentrum wijkerbaan huurtoeslag er bij huurder is wonen op maat huurprijs is 516
Wij willen heel erg graag terug naar Heemskerk toe naar
een eensgezinswoning wegens gezins uit bereiding en me familie die ik mist het huur moet dan wel 650 zijn
Mijn mobiele nummer is 0610117976
Mevrouw Radsma
Dag Sofo, nog steeds op zoek?
Beste bewoner,

Wij, een gezinnetje van 3, wonen in een nette appartementcomplex op 3 hoog vlakbij wijkerbaan centrum (2min). De verwachting was dat we hier langere tijd zouden wonen dus hebben we inmiddels de woning opgeknapt en investeringen gedaan.

Echter zijn wij nu in verwachting en is er een 5e huisgenoot op komst. Hierdoor wordt het erg moeilijk omdat ons appartementcomplex niet beschikt over een lift.

Graag zouden we dan ook willen ruilen van woning. Mocht u interesse hebben kunnen we natuurlijk afspreken en kunt u een kijkje komen nemen in het huis.

Heeft u interesse of aanvullende vragen, dan kunt u ons bereiken door een mail te sturen naar sleutelmans@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Sleutelmans
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: