Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil dronten

Gepost door ron lares 
woningruil dronten
15 augustus 2007 22:39
woningruil in dronten zelf.
eensgezins woning 4 slaapkamers ,huur 523 ,buurt oeverloper.

zoekt zelfde in dronten maar dan in andere buurt , mail ons r.lares@chello.nl
Re: woningruil dronten
01 maart 2008 23:21
hoi we hebben een huis in nijmegen wilt u dan graag met ons een woningruil doen? want we hebben werk in harderwijk en van nijmegen naar harderwijk is het erg ver.
onze huis heeft ook 4 slaapkamers een zolder. keuken woonkamer. achtertuin met schuur. winkels school etc. erg dichtbij.
als het goed of niet goed is mail ons dan of bel: 0652631284
e-mail addres: musjieki@hotmail.com
Re: woningruil dronten
03 januari 2012 21:12
Hallo,
Ik heb een eensgezinswoning aan de fazant,in dronten.
Het is een woning met 3 slaapkamers maar wel een vaste trap naar zolder .waar je eventueel een slaapkamer kan creeren.
ik woon er nu bijna 5 jaar,maar door gezinsuitbreiding ben ik op zoek naar een iets ruimere woning.
in afwachting van u reactie,
met vriendelijke groet,Ilse Appels
Re: woningruil dronten
03 december 2012 18:07
Hallo Ilse appels,

Ben je nog steeds op zoek naar een ruime woning met 3/4 slaapkamers?
ik woon op de killick in dronten, ik heb 3 slaapkamers en een zolder waar je ook
kan slapen. Ik wil graag van woning ruilen.
Graag hoor ik van je,

Gr, Wendy
Re: woningruil dronten
12 december 2012 10:45
Hallo ik woon op de zaan 66in dronten zou graag een woning ruil willen doen in utrecht of daar in de buurt . ik beschik nu over een groote woonkamer met open keuken trap naar boven met 2 slaapkamers en douche nog een trap naar boven nog een slaapkamer en een groote voor en achtertuin . Hoor graag van jullie
Re: woningruil dronten
19 februari 2013 00:12
geb je misgen interes voor almere centrum ?ik geb 3 slaap kamer ,for mier info,0684628674
Re: woningruil dronten
08 september 2013 16:00
hallo wendy heb je mischeen interesse voor almere stad .eengezieens woning met 3 slaap kamer .... ikgrag hooren van u grotjes nora
hallo

Ik zag uw advenentie over woningruil.
Wij wonen in een 5 kamer eensgezinwoning in Biddinghuizen waarvan 4 slaapkamers een een vaste trap naar de zolder toe.
Grote Achtertuinen een kleine voortuin.
Ruime badkamer en beneden en boven een wc.
Een grote berging zit aan huis vast.
Een open keuken ,met een L-vormig.
Weet niet of u nog woningruil wil doen.
De huur is hier 579 euro per maand.
Wij horen graag van u.

vriendelijke groeten Fam.B.Dordregter
Re: woningruil dronten
04 februari 2015 15:11
Ik kan wel ik woon in dronten west.
Re: woningruil dronten
11 februari 2017 15:10
Ik heb hier een prachtige eengezinswoning met grote tuin huis is helemaal nieuw. Van binnen alles nieuw cv leidingen etc alle muren gesaust etc.

Wil graag in een flat of een wat kleiner huisje!

Voor info kunt u ook bellen naar 0618872960
Re: woningruil dronten
05 maart 2017 16:05
Hallo Ruud,
Wij wonen in Dronten bij de killick.
Wij hebben drie slaapkamers Een douche,wc boven en beneden. Wij wonen in een tussenhuis
Wij zijn opzoek naar een Woning in Dronten.
Met drie slaapkamers en een vaste trap naar de zolder en een grote achtertuin.
Re: woningruil dronten
29 augustus 2017 22:09
Ik heb een kleine eensgezinswoning in Dronten. Bestaat uit 2 slaapkamers 1 benedn en 1 boven. doche en wc zijn beneden. grote tuin.

Graag hoor ik van u of belanstelling ervoor heeft.

Mvgr
Y. Taher
Re: woningruil dronten
24 april 2018 11:44
Hoi ik heb een nette 2 kamer beneden woning aan het hogerhuis en ik zou graag willen ruilen voor een woning met minimaal 2 slaapkamers in Dronten.

Mvgr
Marcella
Re: woningruil dronten
17 oktober 2018 00:04
Re: woningruil dronten
20 december 2018 11:46
ik ben ook opzoek naar een grotere woning in Dronten. ik woon op de vooronder in Dronten dicht bij de boeg. ik heb een huis met 3 slaapkamers , 2 grote slaapkamers en 1 normale.. heb ook een zolder en ruime voor en achter tuin inclusief bij keuken en een grote schuur.als u geïnteresseerd bent kunt u contact opnemen, 0684596113. email: boujnaniwas@icloud.com
wass
Re: woningruil dronten
20 december 2018 12:04
ron lares Schreef:
-------------------------------------------------------
> woningruil in dronten zelf.
> eensgezins woning 4 slaapkamers ,huur 523 ,buurt
> oeverloper.
>
> zoekt zelfde in dronten maar dan in andere buurt ,
> mail ons r.lares@chello.nl

ik woon ook in Dronten op de vooronder dicht bij de boeg. heb 3 slaapkamers. 2 ruim grote en 1 normale. heb ook een zolder en een grote douche met wc boven en beneden. ik heb een grote woonkamer en een ruime achtertuin en voortuin met een bijkeuken en een grote schuur in de tuin.
wasss
Re: woningruil dronten
20 december 2018 12:18
winta Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik kan wel ik woon in dronten west.

beste,
ik woon op de vooronder in Dronten dicht bij de boeg. wij hebben 3 kamers, 2 ruim grote en 1 normale met een grote douche en een wc boven en beneden. we hebben ook een zolder. we hebben ook een ruime achtertuin en voortuin.een grote woonkamer. een bijkeuken en een grote schuur in de achtertuin.
Re: woningruil dronten
17 januari 2019 14:19
5 kamer woning dronten zuid
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: