Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil van Vianen naar Rotterdam , Schiedam , Vlaardingen of Delft

Gepost door Mariska 
Wie heeft er intresse in woningruil van ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers voor en achtertuin nabij scholen winkels en park openbaarvervoer .
Mijn woning is gelegen in Vianen ERg kindvriendelijke buurt .
Huur +/- 430 euro per mnd .

Zelf zoek ik een woning in omgeving rotterdam
Wat voor soort woning zoek je, en sta je open voor driehoeksruil?
van rotterdam naar vlaardingen
31 oktober 2008 20:55
hallo ik ben op zoek naar huis in vlaardingen ik heb een 4 kamer woning in rotterdam.
Re: van rotterdam naar vlaardingen
01 november 2008 12:13
Hallo ik woon in een flat 6hoog in vlaardingen in de wijk holy.Wat voor soort woning heb jij?Als je interesse hebt hoor ik wel.

M.v.g. Esmee
Hallo ik heb een flat 6hoog in vlaardingen in de wijk holy.Misschien is het wat voor je.Hoor wel als je interesse hebt.


M.v.g. Esmee
Re: van rotterdam naar vlaardingen
01 november 2008 12:21
Waar in rotterdam woon je eigenlijk en wat voor soort wonig is het?

M.v.g. Esmee
hoi wilt u naar katwijk
hallo,

ik ben op zoek naar een woning in schiedam of vlaardingen. graag met 3 slaapkamers en 1 woonkamer.
zelf woon ik in Rotterdam Centrum bij blaak. heb 4 kamers waarvan 1 woonkamer.
woon 5 minuten op loopafstand van het centrum en de blaakmarkt.

voor meer informatie kunt u mij mailen.

groeten,

Ikram
Beste Ikram,
We zijn geintereseerd in uw woning. We wonen in Hellevoetsluis in een mooie, rustige wijk met veel groen, vlak bij de winkels en de bushaalte. Binnen 15 minuten met de bus ziet u bij de metrostation. Ons huis, een woonhuis is voorzien van twee tuinen ( voor en achter ). Achter in de tuin bevind zich en schuurtje, waar je je fietsen kan zetten en nog veel meer ( je kan hier alles lopend of met de fiets bereiken ). De woonkamer is groot, de keuken is open, boven twee groote slapkamers, badkamer is voorzin van douche en wc (op de begane grond zit ok een aparte WC). Boven bevindt zich ook een ruime berging-u kunt hier een kamer van maken. Verder vind u hier (3 minuten lopen) een groot prachtig park met veel water en groen.
Er zit een klein winkelcentrum in de buurt ook ongeveer 5 minutjes lopen, met een supermarket, primera, bloemenzaak en patatzaak. Verder zit er ook een groot wilnkelcentrum in Hellevoetsluis, ongeveer 8 min. met de fiest, 4 min met de auto. De versting – een prachtige jachthaven bevindt zich ook op een afstand van een paar minuten fietsen. In de zomer zijn daar verschillende cafe’s, bars en restaurants geopend en het echt strand natuurlijk is er ook !!!
Mocht u interesse hebben, hoor ik het graag.
Mijn nr 0628383022
Met vriendelijke groet,
Leo
Re: van rotterdam naar vlaardingen
08 maart 2009 20:26
hallo Faatje,
Beste heer/mevrouw,
We zijn geintereseerd in uw woning. We wonen in Hellevoetsluis in een mooie, rustige wijk met veel groen, vlak bij de winkels en de bushaalte. Binnen 15 minuten met de bus ziet u bij de metrostation. Ons huis, een woonhuis is voorzien van twee tuinen ( voor en achter ). Achter in de tuin bevind zich en schuurtje, waar je je fietsen kan zetten en nog veel meer ( je kan hier alles lopend of met de fiets bereiken ). De woonkamer is groot, de keuken is open, boven twee groote slapkamers, badkamer is voorzin van douche en wc (op de begane grond zit ok een aparte WC). Boven bevindt zich ook een ruime berging-u kunt hier een kamer van maken. Verder vind u hier (3 minuten lopen) een groot prachtig park met veel water en groen.
Er zit een klein winkelcentrum in de buurt ook ongeveer 5 minutjes lopen, met een supermarket, primera, bloemenzaak en patatzaak. Verder zit er ook een groot wilnkelcentrum in Hellevoetsluis, ongeveer 8 min. met de fiest, 4 min met de auto. De versting – een prachtige jachthaven bevindt zich ook op een afstand van een paar minuten fietsen. In de zomer zijn daar verschillende cafe’s, bars en restaurants geopend en het echt strand natuurlijk is er ook !!!
Mocht u interesse hebben, hoor ik het graag.
Mijn nr 0628383022
Met vriendelijke groet,
Leo
ik heb een een gezinswoning in rotterdam/zevenkamp
interesse??
neem contact op met 0653787901(mijn man)

met vriendelijke groet
Sandra
ik woon in schiedam grondnoord 3 slaap kamer 1 wonkamer
Hallo Esmee

Las net je advertentie

Heb je misschien interesse in een 4 kamer tussenwoning in gorinchem?
Wij willen graag omgeving schiedam/vlaardingen.
laat me weten aub
hatice_ubm9@hotmail.com
Re: van rotterdam naar Schiedam
08 september 2009 17:20
Hallo,

Ik ben opzoek naar een woning in Schiedam ben woonachtig in Rotterdam vlakbij het centrum heb een maisionette 4 kamer woning (2 verdiepingen) met tuin.

interesse of voor vragen mail dienaartje@hotmail.com
hallo mariska, ik heb woning voor 4 kamer in vlardingen nast staion tien en bus , nummer tel is 0643780130.
van vlaardingen naar schiedam
30 april 2012 22:28
woningruil van vlaardingen naar schiedam
Hallo

Ik heb een leuke woning in Vlaardingen holy 5 hoog
Mooie keuken niet heel groot zeer nette badkamer en wc
Lange balkon en 2 van 12m2 slaapkamers met ingebouwde kasten.
Woonkamer is 29.4m2 het zijn soort 2 woonkamers in 1.

Berging kamertje voor extra spullen etenswaren of wat dan ook.
Stook kosten inbegrepen in huur dus betaald heel wijnig.
Hoer van je als je vragen hebt mvg
Nabil Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
>
> Ik heb een leuke woning in Vlaardingen holy 5
> hoog
> Mooie keuken niet heel groot zeer nette badkamer
> en wc
> Lange balkon en 2 van 12m2 slaapkamers met
> ingebouwde kasten.
> Woonkamer is 29.4m2 het zijn soort 2 woonkamers in
> 1.
>
> Berging kamertje voor extra spullen etenswaren of
> wat dan ook.
> Stook kosten inbegrepen in huur dus betaald heel
> wijnig.
> Hoor van je als je vragen hebt mvg




Hallo Nabil,
Heb je ook intresse in een 5 kamer eengezinswoning in Rotterdam?
Ja hoor najla waar in rdam? Mail me anders Nabilamraoui@live.nl
Hoi ik heb een 4 kamer eengezinswining in gouda goverwelle huur 550,- heb je intresse bel mij 0644195898.
Is Houten ook een optie voor je? Heb een eengezinswoning
Re: Woningruil van Vianen naar Rotterdam , Schiedam , Vlaardingen of Delft
29 juni 2012 22:17
@ barbara; igv 3-hoeksruil. flat in limburg,ruilen met alles met een achtertuintje.
mvg
Geen interesse meer.
29 juni 2012 23:03
Ik ga ergens inschrijven als woningzoekende.

Startpagina: Bedankt voor uw dienst!

Met vriendelijke groeten,
Florim



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/03/2013 11:07 door Florim.
hallo

bent u nog op zoek naar een woning ik heb een 3 kamer woning in rdam zuid
voor mmeer info mail gerust
Heb hele leuke videwoning cenrtrum vlaardingen vlak bij westhavenkade...grote aparte woonkeuken..dakterras..ligging op n hoek
Heb hele leuke vide woning centrum v vlaardingen
Ik woon Vlaardingen ik op zoek naar woning ruil graag mail me u tefoonem maar zo we contact nemen graag nina
Ik heb een 3 kamer woning in vlaardingen west en wil graag naar Rotterdam verhuizen
Hoi,

Ik heb een prachtig woning 7 min van zuidplein met voor en achtertuin alles gerenoveerd en de tuinen tot de puntjes afgewerkt. Ik zoek in Rotterdam Centrum. Mocht je interesse hebben kun je contact opnemen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: