Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

SPOED woningruil: ik naar BREDA, u naar DEN HAAG

Gepost door Noordje 
AANGEBODEN:
Het betreft een nieuwbouwwoning (ypenburg/de Bras, opgeleverd mei 2006) in een leuke, gezellige en kindvriendelijke (doodlopende) straat. Aan het eind van de straat bevind zich tevens een speeltuin.Winkels zijn op ongeveer 5 a 10 min fietsafstand. Bushalte is op 5 min. loopafstand Er is stadsverwarming en elektrisch koken, 3 (ruime) slaapkamers, open keuken, tuin (voor- en achtertuin), zolder bereikbaar dmv vlizotrap, ruime badkamer met wc en douche. Huurtoeslag is mogelijk, dat krijg ik namelijk zelf ook!!!

GEZOCHT:
Ik zoek (met spoed, vanwege familieomstandigheden) een 4 kamerwoning (met minimaal 3 slaapkamers) in of rond breda (prinsebeek/etten-leur/rijsbergen/chaam/teteringen/ulvenhout/zundert, enz. enz.)! Het moet wel in een kindvriendelijke buurt zijn, omdat ik er met 2 jonge kinderen kom te wonen. Basisscholen en winkels zou ik graag op loopafstand willen hebben i.v.m. het vervoer. Ik ben afhankelijk van openbaar vervoer of fiets.
il wil met speod willen verhuizen naar zundert.ik kom zelf uit bergen op zoom
het is een huis met 3 slaapkamers een groten achtertuin.met 2 schuren en een groten docuh alles is netjes in staat.
hallo, ik heb een flat met ruim 4kamers op de 5de verdieping met lift in zwijndrecht 15KM naar Breda. alles is vlakbij interesse mail me
hoi noordtje, ik heb een gezinswoning in breda ik wil zo snel mogelijk ruilen mijn huis bestaat uit groote zolder met vaste trap 3slpkamers woonkamer met kleine berging geslote keuken.grote voor en achter tuin. u kunt mij belle 0630158262
groetjess meetje
Ik heb een 4 kamer woning op de 1e verdieping in Den Haag (Mariahoeve 4 min van het winkel centrum) en ik ben met spoed op zoek naar een 4 kamer woning in Breda en het liefst op de begane grond en een eigen tuin.
Met vragen kunt u bellen naar 06-84809057
ik woon in st.willebrord, is dat een optie voor u? (tussen roosendaal en breda in)
hoi
ik wil ook met spoed naar den haag wegens familie omstandig heden.
ik woon in breda haagsebeemden.
hele mooie rustige kindervriendelijhke buurt.
mijn woning is een hoekwoning met 3 ruime slaapkamers.een ruime woonkamer.
ik heb nog een hele grote zolder open trap.
en een grote tuin.
het huis is mooi netjes en super schoon.
mocht je interesse hebben hoor ik je graag.
mijn nummer is.0653505968
mvg n.belanj
ik woon in st.willebrord, is dat een optie voor u? (tussen roosendaal en breda in)
ik zou graag naar den haag willen.
ik woon zelf in oudenbosch,dat is niet ver van breda.
heb eengezinswoning met 3slaapkamers,woonkamer,vaste trap naar zolder,achtertuin,enz...
voor meer informatie hoor ik het graag.
Beste heer/mevrouw,

Ik ben erg geïnteresseerd in een mogelijke woningruil met u. Op het moment heb ik nog geen woning maar sta wel 3 jaar ingeschreven bij woonnet haaglanden. Het is voor mij mogelijk om wekelijks voor enkele woningen in aanmerking te komen in Den Haag. Ik zou bv. met u kunnen afspreken dat uzelf woningen in Den Haag naar voren brengt naar mij toe die uzelf geschikt vind door te zoeken op woonnet-haaglanden.nl. Ik kan vervolgens op 2 woningen per week reageren + Lotingaanbod. Mocht ik de woning uiteindelijk aangeboden krijgen dan zal ik m' bijna zeker accepteren, gezien ik geen plannen heb om in Den Haag meer te gaan wonen. Mocht u hier geïnteresseerd over zijn dan hoor ik graag van u. Kunt u dan ook wat meer over de woning vertellen?

Met vriendelijke groet,
M. Singh
Beste heer/mevrouw,

Ik ben erg geïnteresseerd in een mogelijke woningruil met u. Op het moment heb ik nog geen woning maar sta wel 3 jaar ingeschreven bij woonnet haaglanden. Het is voor mij mogelijk om wekelijks voor enkele woningen in aanmerking te komen in Den Haag en omstreken. Ik zou bv. met u kunnen afspreken dat uzelf woningen naar voren brengt naar mij toe die uzelf geschikt vind door te zoeken op woonnet-haaglanden.nl. Ik kan vervolgens op 2 woningen per week reageren + Lotingaanbod. Mocht ik de woning uiteindelijk aangeboden krijgen dan zal ik m' bijna zeker accepteren, gezien ik geen plannen heb om in Den Haag meer te gaan wonen. Mocht u hier geïnteresseerd over zijn dan hoor ik graag van u. Kunt u dan ook wat meer over de woning vertellen?

Met vriendelijke groet,
M. Singh
Is deze advertentie nog van toepassing,zo ja kunt u met mij in contact komen ivm grote woning
Vraag ik woon in Bergen op Zoom in een groot huis met 5 kamers en grote tuin en zolder zou u willen ruilen?Noordje Schreef:
-------------------------------------------------------
> AANGEBODEN:
> Het betreft een nieuwbouwwoning (ypenburg/de Bras,
> opgeleverd mei 2006) in een leuke, gezellige en
> kindvriendelijke (doodlopende) straat. Aan het
> eind van de straat bevind zich tevens een
> speeltuin.Winkels zijn op ongeveer 5 a 10 min
> fietsafstand. Bushalte is op 5 min. loopafstand Er
> is stadsverwarming en elektrisch koken, 3 (ruime)
> slaapkamers, open keuken, tuin (voor- en
> achtertuin), zolder bereikbaar dmv vlizotrap,
> ruime badkamer met wc en douche. Huurtoeslag is
> mogelijk, dat krijg ik namelijk zelf ook!!!
>
> GEZOCHT:
> Ik zoek (met spoed, vanwege familieomstandigheden)
> een 4 kamerwoning (met minimaal 3 slaapkamers) in
> of rond breda
> (prinsebeek/etten-leur/rijsbergen/chaam/teteringen
> /ulvenhout/zundert, enz. enz.)! Het moet wel in
> een kindvriendelijke buurt zijn, omdat ik er met 2
> jonge kinderen kom te wonen. Basisscholen en
> winkels zou ik graag op loopafstand willen hebben
> i.v.m. het vervoer. Ik ben afhankelijk van
> openbaar vervoer of fiets.
Beste Noordje,

Bij deze wil ik je laten weten dat mijn interesse is gewekt.
Ik woon in een prachtige 1-gezinswoning met voor-en achtertuin,
Er zijn 3 slaapkamers, zolder en balkon aan de voorzijde.
In een geweldige,kindvriendelijke buurt (park, speeltuin, basisschool en bushalte op 2 minuten loop-afstand,
bibliotheek, park en het winkel-centrum is op 5 minuten loop-afstand)

Graag hoop ik spoedig wat van je te vernemen.

Met voortvarende groet,
Selma
halloo,
ik zoek ook spoed huis in den haag woon zelf in roosendaal 10 a 13 min rijden naar breda
woon in de barietdijk 86 4706 DB te roosendaal in de wijk kortendijk
woon in een hoekhuis 4 kamers waaronder 3 ruime slaapkamer plus zolder met trapvast achtertuin voortuin etc.
kindvriendelijk, basisscholen/middelbare scholen park speeltuin winkels bus/tramhalte 2 a 5 min loopafstand
voor meer informatie bel me zo spoedig mogelijk of appen kan eventueel ook : 0684903926
Sw
woningruil roosendaal den haag
29 september 2017 18:32
Jij naar Roosendaal eengezinswoning met grote tuin, ik naar appartement in Den Haag of Rotterdam

Ik heb in Roosendaal een eengezinswoning van ongeveer 60m2 met open keuken, 2 slaapkamers en nog een derde kleinere kamer en een hele grote achtertuin van 80m2. Vorige zomer volledig opgeknapt van binnen, boven nieuw laminaat gelegd, trap opnieuw bekleed, etc. Rustige wijk. Fijne goede buren. Naar de stad is 5 minuten lopen en naar station Roosendaal nog geen 15 minuten. Winkels op loopafstand. Huur 526 euro. Huurtoeslag mogelijk en woning mag door 1 of meerdere personen gehuurd worden en laag inkomen is geen probleem.

Ik zoek in Den Haag of Rotterdam een centraal gelegen appartement met minimaal 2 slaapkamers. De woning moet door 1 persoon mogen worden gehuurd.

Whatsapp 0658861824
Wij hebben een tussenwoning vlakbij station Prinsenbeek. In de wijk Kesteren in de Haagse Beemden (Breda)
Alleen is het wel een woning met 2 slaapkamers. Interesse?
Heb je de huis nog
F. Ziani Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een 4 kamer woning op de 1e verdieping in
> Den Haag (Mariahoeve 4 min van het winkel centrum)
> en ik ben met spoed op zoek naar een 4 kamer
> woning in Breda en het liefst op de begane grond
> en een eigen tuin.
> Met vragen kunt u bellen naar 06-84809057

Ik woon in zundert dchit bij breda en belgie mooi tuin heel groot huis ik heb foto's van huis 2mint op school dus als u wil contact opnemen 0685091855
Ik woon in zundert heel dicht bij breda eengezienwoning 3 slaapkamer plus zolder fast trap ik naar den haag delft 3 slaapkamer graag contect opnemensmileys with beer
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: