Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij Nootdorp ik Den Haag Ypenburg

Gepost door tuyn 
hallo

ik woon in nootdorp net over het water grens ypenburg landings baan daar
super grote tuin 4 kamers
waar in ypenburg woont u en wat is de huur prijs
mvg patricia
Hallo,
IK heb een gezinswoning in Zoetermeer vlakbij stadshart*(de winkelcentrum) beneden heb ik een grote woonkamer, een grote keuken voorthuin, achterthin, hal, wc, boven heb ik 3 slaapkamers, badkamer, 2 wc, 3 etage een grote zolder met vaste trap en een kleine kamer, alles in met laminaat, scholen in de buurt, lidl en jumbo 5 mn lopen, randstadrail ook 5mn lopen, 15 mn ben je in den haag.

Mvg.

M.w. Chemloul
Hallo,

Wij willen graag verhuizen naar Ypenburg en hebben nu een woning in Den Haag Zuid.
Het is een mooie woning en recent helemaal opgeknapt het is een 3/4 kamer woning.
Er ligt een super mooie laminaatvloer in het het gehele appartement. Alle muren en plafonds zijn gespoten, de deuren zijn mooi geverft.
Kortom een woning om zo te betrekken.

Wie heeft iets in de aanbieding?

Groet,
Hoi,

Ben je nog steeds opzoek naar een ander huis?
Wij wonen in den haag zuid en willen graag in ypenburg wonen.

Hoor het graag van je.
hallo Esmeralda.

heb je misschien interesse in den haag ik heb een mooi maisonnette woning 4 kamers in het hartje centrum.
alles is in de buurt,winkels,markt,ziekenhuis,huisartspraktijk,scholen en openbaarvervoer.en het is kindvriendelijke buurt.

mocht je interesse hebben hoor ik het graag.je kan me mailen leila7171@hotmail.com of bellen 0638713346

met vriendelijke groet.
leila
hallo Chemloul.

heb je misschien interesse in den haag,ik heb een mooi maisonnette woning 4 kamers in het hartje den haag centrum.
alles is in de buurt,winkels,markt,huisartsen,openbaarvervoer en het is kindvriendelijke buurt.
mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag je kan me mailen leila7171@hotmail.com of bellen 0638713346

met vriendelijke groet.
leila
Hallo Nurten

Heeft u nog steeds interese in woningruil in Ypenburg
Ik ben opzoek naar een 3 kamers huurwoning in Ypenburg
met een maximale huurprijs van 640 euro.
Ik heb 4 kamers woning in waterwijk.

gr.
Envare.
hallo ik heb een woning op de zwaluwsingel, alles gelijkvloers met een ruime serre,berging,kelder,eigen garage,winkels,groenvoorziening,tram,scholen en kind vriendelijk!
ong een opv van 90vm, zijn opzoek naar een eengezinswoning in ypenburg met tuin,

onze huurprijs is 669 en service kosten bedragen 24.
onze max is 700 euro, voor intresse graag bellen naar 0631769660

mvg fam van der steen
heeft u een tuin~? en waar in ypenburg woont mvg denise
goedemorgen,

ik heb een eengezinswoning in de bras bij het hockeyveld.
voor tuintje achtertuin met flonder op het water.
Het is een 3 kamer woning met zolder waar je ook een grote slaapkamer van kan maken.
berging naast de voordeur.
Ik zou graag willen ruilen met iemand die in de buurt vd weidevogellaan woont.
Mag een eengezinswoning zijn maar een appartement vind ik ook goed.

Groetjes Tamara
Ruilen Ypenburg-Ypenburg
02 juli 2012 14:39
Beste Tamara,

Ik heb een zeer ruim appartement aan de weidevogellaan en wil heel graag een eengezinswoning (met tuin).
Kunnen wij met elkaar in contact komen om meer informatie uit te wisselen?
Ik heb interesse. Ik Woon ook in Ypenburg en mijn huur huis is klien voor ons.
Kunnen wij een afspraak maken om u huis te wien?

M.V.G
Adel
Re: Woningruil Ypenburg-Ypenburg
12 november 2012 11:10
Goede dag

Ik heb een maisonnete woning bouwjaar 2009 aan de nimkruid 3 wijk Biesland.
woning is 1 etage bij binnenkomst een kamer van 15 vierkante meter en dan heb je een hal en een wc.
daarna heb je een woonkamer met openkeuken van 31 m daarbij aan de woonkamer heb je een balkon van 1.5 lengte en 4 meter breed.
verder heb je opberg op de 1 etagen.
via de woonkamer heb je trap naar de 2 etage slaapkamers.
daar heb je een overloop aan je linkerkant slaapkamer van 21 vierkante meter en aan de rechte kant een slaapkamer van 13 vierkante meter
en verder heb je een supergroot badkamer van 12 vierkante meter
en verder op de 2 etage heb je opberging.

dus 4 kamer woning huur is inclusief 581 euro
Geachte mevrouw

Ik ben wonend in leischenveen ik woon in een eengezinswoning met achtertuin mijn woning heef een woonkamer met open keuken en 3 slaapkamers als u interesse heeft mail of bel me
Tamara ik woon in de buurt mijn tel 0631769660
Ik woon op de zwaluwsingel A locatie tegenover het winkel centrum en zoek in de buurt van ypenburg nootdorp een
eens gezins woning met tuin wij hebben een privé garage een kelder een ruime 4 kamer
woning bij interesse graag mailen naar bonnie_1987@live.nl of bellen naar
0631769660
Hallo

Is de woning nog beschikbaar om te ruilen? Wat is de huur?
Ik woonElf ook in ypenburg
Groet
Sabine
Ik heb een benedenwoning van 74 vierkante meter het is een 3 kamer woning en het heeft een openkeuken met tuin het is in ypenburg waterviolier
Vraagje? ik woon in nootdorp ,een eengezinswoning en ben op zoek naar een benedenwoning, een 3 kamerwoning met een tuin,zit hier toevallig iemand op die zo'n huis heeft? ypenburg is prima als alles maar gelijk vloers is!
Hallo senna, even een vraagje, ben je nog op zoek? hoeveel is jou huur?ik woon in nootdorp in een eengezinswoning en wil graag en 3 kamerwoning met een tuin.
mischien kun je contact op nemen?
gr. annemarie
Re: Woningruil Den Bosch -Ypenburg
13 december 2013 15:30
Hoi ,

Ik ben op zoek naar woningruil in Ypenburg

Groetjes Noël
we
Re: Jij Nootdorp ik Den Haag Ypenburg
17 december 2013 16:45
Wil iemand naar Delft toe?
ik Ypenburg jij ook ypenburg
06 februari 2014 18:58
Hallo

Ik heb een eengezinswoning in ypenburg met 4 slaapkamers, woonkamer en zolde. Ik wil graag ruilen naar een ander woning in ypenburg met 4 kamers.


Gr
Re: ik Ypenburg jij ook ypenburg
18 februari 2014 10:17
khame dh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
>
> Ik heb een eengezinswoning in ypenburg met 4
> slaapkamers, woonkamer en zolde. Ik wil graag
> ruilen naar een ander woning in ypenburg met 4
> kamers.
>
>
> Gr

Hallo Khame ik woon zelf ook in Ypenburg en wil dichter bij de basisschool van mijn kinderen wonen ivm verkeersveiligheid.

Waar woont u in Ypenburg?
Sammieramiss@live.nl

MvG
Sammie
hallo

ik heb een maisonette woning in ypenburg 2009
wijk biesland nimfkruid
4 kamerwoning grote kamer 1 en 2 etage grootbadkamer
en balkon
Beste mensen


Ik ben op zoek naar iemand die een woning wilt ruilen, wij wonen in Ypenburg in een appartement op de 2e verdieping met 4 kamers. Ik wil wel binnen Ypenburg/nootdorp/leidschenveen wonen. Minimaal 3kamers flat/app met lift/maisonnette ivm gezondheidsklachten.
Mvg.
Wij willen onze schitterende woning helaas ruilen, het liefst met een andere woning in Ypenburg/Nootdorp/Leidscheveen, minimaal 3 slaapkamers. Max huur met servicekosten moet zijn €600. Deze woning waar wij wonen beschikt over 4 kamers, open keuken, mechanische luchtventilatiesysteem. Splinternieuwe laminaat ter overname. Het bevindt zich tegenover het winkelcentrum Ypenburg. Er is een lift aanwezig.  Ook is er een parkeergarage onder de flat. De huur is €697 en kale huur net onder de huurtoeslaggrens.Mocht je geïnteresseerd zijn en ook willen ruilen mail graag.
Wij hebben een 3/4 kamer woning op de zwalusingel ypenburg wegens gezinsuitbreiding opzoek naar een grote woning 5/6 kamers met tuin in omg ypenburg Nootdorp Leidschenveen!
Voor meer info graag een email Bonnie_1987@live.nl
of gelieve te bellen 0631769660
Mvg vd steen
Hallo

Ik heb n woning(maissonaite) in Voorburg! 3kamer woning met n groot terras en eigen parkeerplek. Woning ziet er goed en netjes schoon uit. Huur is 600 inclusief parkeerplek.

We willen graag naar ruimere woning met tuin en zolder! Huur max 700
Graag in Ypenburg,Leidschenveen of Nootdorp!

Bedankt alvast
Hallo

Ik heb n woning(maissonaite) in Voorburg! 3kamer woning met n groot terras en eigen parkeerplek. Woning ziet er goed en netjes schoon uit. Huur is 600 inclusief parkeerplek.

We willen graag naar ruimere woning met tuin en zolder! Huur max 700
Graag in Ypenburg,Leidschenveen of Nootdorp!

Bedankt alvast

!!
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: