Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij Nootdorp ik Den Haag Ypenburg

Gepost door tuyn 
Ik woon in een mooie eengzinswoning in Nootdorp en ik wil graag naar Den Haag Ypenburg wijk De Bras/Brasacker/Biesland. Heb jij een eengezinswoning en interesse om te ruilen? Mail!
Waar woont u in nootdorp? Hoe groot is het huis?

Met vriendelijke groet,
Myrthetuyn schreef:
>
> Ik woon in een mooie eengzinswoning in Nootdorp en ik wil
> graag naar Den Haag Ypenburg wijk De Bras/Brasacker/Biesland.
> Heb jij een eengezinswoning en interesse om te ruilen? Mail!
Hallo wij wonen in ypenburg in een mooie 4 kamer woning een leuke straat en hele ruime kamers eigen parkeerplek en balko aan het water en een ruime tuin wij willen graag de kant van nootdorp op omdat ons dochtertje daar op school zit en graag dichter bij school willen wonen wij wonen in de wijk waterwijk aan de rand van de bras .
hoop je zo voldoende informatie te hebben gegeven graag nader reactie

met vriendelijke groet J Zijlstra
hallo
ik had een vraagje hoeveel betaal je aan de huur? ik woon in ypenburg ik heb een eengezinswoning van 5 kamerwoning ik zou graag iets kleiner wonen financieel. zou je me terug willen mailen
vraag aan Deborah
15 mei 2009 16:50
Hi Deborah,

Even een reactie op jouw mail, jij zoekt kleiner, ik ben op zoek naar een 5 kamer eengezinswoning in Ypenburg/Nootdorp.

Ik heb een 4 kamer eengezinswoning aan te bieden in de Waterwijk/Ypenburg. Huur € 422.

Mocht je verder nog vragen hebben, stel gerust.

gr. Kiki
Re: vraag aan Deborah
23 juli 2009 12:57
Ik wou dat ik een huis kon huren voor die prijs, wij zijn een gezin van 5, expats uit Nieuw Zeeland en het enige wat ik kan vinden is een eensgezins woning vanaf €945????
Kan iemand ons helpen aan een huur woning onder de €800???
Groetjes, Janet
Re: vraag aan Deborah
21 december 2009 17:05
Ik zoek een woning in ypenburg.
Dat gaat al 2 jaar lang, nog heb ik geen woning kunnen vinden.
De reden waarom ik naar ypenburg wil verhuizen is dat mijn kinderen op lyceum ypenburg zitten.
We wonen momenteel in Laakkwartier.
Als U weet wie binnen kort gaat verhuizen zou u dan tegen mij willen zeggen a.u.b.
Ik zoek een 5 kamer woning in ypenburg. met een huur van maximum €615,-

Alvast hartelijk dank.

groet Sena
hallo,ik ben amir ik woon in alphen aan den rijn ,ik heb groete wooning 2 slap kamer kueken apart wc apart badkamer apart,ik woon in 3etage heb ik 2 balkon huur prijs 431erou,en heb ik kagel ,geen verwarmen cantral,,ik zoek een klien woonin.dus wat van wooning heb jij en waar woon jij ??hoe veel jou huur prijs?gr amir
Iik ben op zoek naar een andere eensgezinswoning in ypenburg.
Ik heb een 4 kamer woning bij de bras op de blauw glidkruid, grote tuin voor en achter helemaal nieuw nog.
Ik wil graag verhuizen omdat de afstand van me kinderen naar school te groot is voor me vrouw.

Zou graag met iemand willen ruilen dus je kan me gewoon mailen voor informatie.
ik ben op zoek naar een andere eensgezinswoning in ypenburg.
Ik heb een 4 kamer woning bij de bras op de blauw glidkruid, grote tuin voor en achter helemaal nieuw nog.
Grote lange keuken wc beneden en boven wc en douche en drie kamers. En beneden woonkamer natuurlijk.

Ik wil graag verhuizen omdat de afstand van me kinderen naar school te groot is voor me vrouw.

Zou graag met iemand willen ruilen dus je kan me gewoon mailen voor informatie.
ik heb een 5 kamerwoning in ypenburg en zou graag kleiner willen wonen. Heeft u interesse
Re: vraag aan Deborah
15 maart 2010 13:27
Ik heb wel intresse in een 5 kamer woning dus je kunt me altijd e-mailen.
Re: vraag aan Deborah
15 maart 2010 13:37
Ik zou graag willen ruilen je kan me mailen op ambotokat@ziggo.nl
ik woon op de blauw glidkruid zou je graag willen ruilen met je
eensgezinswoning nog nieuw eerste bewoners 3 slaapkamers boven met aparte douche en wc erin en douchecabine en trek zolder, beneden woonkamer wc en lange grote keuken met een berging kamer grote achtertuin en voortuin.
Wil graag een 4 kamer woning terug ergens in Ypenburg of nootdorp.

E-mailen op ambotokat@ziggo.nl
ik probeerde u te bellen maar ik heb het nr niet meer.
ik zou graag komen kijken en jullie bij ons.
Re: vraag aan Deborah
04 april 2010 21:45
we waren vandaag in de straat maar wisten niet wat voor huis nr en we hebben u telefoon nr niet meer.
maar we hebben serieus intresse.
hallo.myrthe,

wij wonen op de brasserskade ook in een eensgezinswoning het is een 4 kamerwoning en wij zouden graag naar nootdorp willen waar woont u in de buurt dan van de parade of aan de andere kant ik zou graag een afspraak willen met u voor te kijken als u wilt.

met vriendelijke groeten ,

dhr en mevr botokat
tel 0655856147/0628192755
Ik woon in ypenburg bij de bras en wil graag naar nootdorp toe dus je kan me gelijk mailen voor huis te bekijken en ik bij u.
e-mail is ambotokat@ziggo.nl
Hallo,

Ik krijg helaas geen bericht als iemand reageert op mijn oproep!
Ben nog op zoek naar een andere woning om te ruilen en zou graag in contact willen komen met Deborah.

Mvg
Hoi,

Wij zoeken ruime eensgezinswoning.
Wij hebben zelf in delt buitenhof een grote woning 1 grote woonkamer/eetkamer met open keuken van 50m2
3 slaapkamers ruime badkamer en op zolder de 4de slaapkamer met raam en een aparte gedeelte voor de was/hangruimte.

Ruime voor/achtertuin.


Zoeken soort gelijk woning maar dan in ypenburg, wateringseveld of leidschenveen. Wie heeft er iets.

Kan eventueel misschien ook via een 3hoeksruil. Mocht je iemand hebben maar niet kan ruilen.
Misschien dat DEBORAH interesse heeft? Kunnen wij via een 3hoeksruil iets doen?

mail me dan naar bebx@live.nl
Hallo Deborah,

Vraagje... ??
Ben je nog steeds op zoek naar iemand voor woningruil?

Wij hebben namelijk een maisonette woning in Ypenburg, zijstraat van het winkelcentrum.
Alles is in de zeer nabijheid, park, winkels, recreatieplas, openbaarvervoer, scholen, apotheek, huisartsen gewoon alles!!

Wij wonen begane grond, met grote achter tuin (gezamelijk) Beneden wonen en boven slapen.
3 slaapkamers, grote badkamer met ligbad, aparte douchecabine en 2e toilet.
De woning heeft vloerverwarming en een ingebouwde vaatwasser, electricekookplaat e.d.
Overal dubbele beglazing en geheel in nieuwstaat. Wij zijn de eerste bewoners van de woning.

Graag hoor ik van je of je geïnteresseerd bent.

Groeten,
Esmeralda
Hallo,

Vraagje... ??
Ben je nog steeds op zoek naar iemand voor woningruil?

Wij hebben namelijk een maisonette woning in Ypenburg, zijstraat van het winkelcentrum.
Alles is in de zeer nabijheid, park, winkels, recreatieplas, openbaarvervoer, scholen, apotheek, huisartsen gewoon alles!!

Wij wonen begane grond, met grote achter tuin (gezamelijk) Beneden wonen en boven slapen.
3 slaapkamers, grote badkamer met ligbad, aparte douchecabine en 2e toilet.
De woning heeft vloerverwarming en een ingebouwde vaatwasser, electricekookplaat e.d.
Overal dubbele beglazing en geheel in nieuwstaat. Wij zijn de eerste bewoners van de woning.

Graag hoor ik van je of je geïnteresseerd bent.

Groeten,
Esmeralda
Vraagje... ??
Ben je nog steeds op zoek naar iemand voor woningruil?

Wij hebben namelijk een maisonette woning in Ypenburg, zijstraat van het winkelcentrum.
Alles is in de zeer nabijheid, park, winkels, recreatieplas, openbaarvervoer, scholen, apotheek, huisartsen gewoon alles!!

Wij wonen begane grond, met grote achter tuin (gezamelijk) Beneden wonen en boven slapen.
3 slaapkamers, grote badkamer met ligbad, aparte douchecabine en 2e toilet.
De woning heeft vloerverwarming en een ingebouwde vaatwasser, electricekookplaat e.d.
Overal dubbele beglazing en geheel in nieuwstaat. Wij zijn de eerste bewoners van de woning.

Graag hoor ik van je of je geïnteresseerd bent.

Groeten,
Esmeralda
Re: Jij Nootdorp ik Den Haag Ypenburg
15 oktober 2010 19:38
hoeveel betaald u de huur? en heeft het huurtoeslag?
Ik kan een woning voor u aanbieden!
Beste Deborah,
Ik zag zojuist uw adevertentie dat u kleiner wilt gaat wonen ik heb een huurwoning van 575.- en het is een 4kamer appartement woning in Ypenburg aan de Brass.
Mocht het u wat lijken dan hoor ik graag van u.

mvg melissa
Beste a.botokat,
Ik heb uw advertentie zien staan en ik vroeg me af of u nog steeds op zoek bent naa r een andere woning.
Ik heb een appartement woning bij de brass in ypenburg, een 4 kamerwoning en balkon aan de zon kant.

ik hooe graag van u.

mvg melissa
Hallo,

Ik woon in Ypenburg ik heb een huis met 3 kamers en een zolder.

Ik wil graag naar een huis met 4 kamers omdat ik twee kinderen heb.

Heeft u interesse graag mij laten horen.

MVG

Nurten
Sam
Re: Jij Nootdorp ik Den Haag Ypenburg
22 juli 2011 04:34
hoi,

Ik woon zelf niet in den haag of Ypenburg maar in adam, ik dacht aan een driehoeksruil want ik ken er wel mensen die in Ypenburg wonen en naar adam willen verhuizen vandaar dus dat ik aan een driehoeksruil dacht. Advertentie nummer is 243141 op www.@#$%& .
Als u geinteresseerd bent kunt u mij mailen voor meer info. samirasaji@hotmail.nl / 0643156139

Gegroet
hallo ik heb een eengezinswoning in het westland s gravenzande 4 kmr
3 slaapkamers zolder cv achtertuin huur 541 met huursucidie gr linda
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: