Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Hilversum-Hilversum

Gepost door Ria 
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
27 september 2009 10:33
hallo renee
ik ben op zoek naar een eengezinswoning wij wonen nu op een 3 kamer arppartemente complexe we wonen aan de charley tooropstraat aan de diependaalseweg. onze huur is 628 per maand
ik hoor graag van u met vriendelijke groeten saskia
Hallo,
ik ben op zoek naar een eengezinswoning, hoekwoning, maissonette, maakt me eigenlijk niet veel uit als er maar 3 slaapkamers zijn, dit vanwege gezinsuitbreiding. Woon zelf in Noord en als het kan wil ik wel in Noord blijven maar mailen kan altijd...

groet Edwinhot smiley
goedenavond,

ik las u advertentie en dacht ja dat is iets voor ons wij wonen in hilversum noord hebben ook best een redelijk groot huis maar die van u is dus wel groter heb 4 kinderen dus alle ruimte is meegenomen en wij willen graag hilversum uit
ik hoop snel iets van u te horen

groetjes sandra

telefoonnummer is 0641987097
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
18 november 2009 20:41
Hallo,

Sorry dat ik even ''inbreek'' in uw post.

Ik woon in een eengezinswoning met 3 slaapkamers in Huizen in een kindvriendelijke buurt.
Geen zolder, wel een eigen opritje, achtertuin en vorig jaar nieuwe keuken, badkamer en wc geplaatst door de woningbouw.
Huur is 505 euro.

Ik zou heel graag terug naar Hilversum willen dus mocht iemand iets weten te bewerkstelligen dmv 1-op-1 ruil of driehoeksruil, dan hoor ik dat graag!

Ik zoek een eengezinswoning met tuin, liefst in H'sum- Zuid met minimaal 3 slaapkamers ivm de kinderen.

Groetjes!
Goede middag,wij hebben een mooie flat met voor en achtertuin in hilversum zuid 3 kamerflat en een groote berging beneden,wij zoeken een eensgezinswoning met min 4 kamers liefst met garage ( hilversum zuid )of omgeviing.

Met vriendelijke groet, mevr r.nieuwenhuis
goede middag

ik woon in hilversum oost ik heb een eengezins/ masionnete woning met 3 slaapkamers, achtertuin en zolder
het spreekt me aan dat het in een hofje is ik heb namelijk drie kleine kinderen ik wacht op u reactie

groetjes mariska
Hallo

ik woon in vianen achter utrecht en ben opzoek naar een woning in hilversum huizen naarden laren bussem.
wie wil er woningruil doen beloning van 500euro!!!

graag reactie,s

mvg
jansen
Hoi,

Wij wonen in hilversum oost, in een appcomplex op 2 hoog.2 slaapkamers, washok, douche+wc, balkon (uitkijk op de mincklestraat) lange hal en woonkamer en open keuken. wij zijn op zoek naar een eensgezinswoning met tuin en 3 slaapkamers. de mede omdat wij een kleintje erbij hebben.liefs in kerkelanden en anders in zuid of noord. huur is 684 euro.
Halloo..

Ik woon op de goudriaan straat in hilversum dat is een masionette hoekwoning. ik heb 2 ruime slaapkamers
balkon op 1 slaapkamer.
een badkamer met ligbad.
woonkamer is ook ruim alles is pas gewit en opnieuw behangen. vynil zeil door het gehele huis.
Kinderijke buurt.. rijden geen auto voor de deur het is een hofje.
parkeergarage aanwezig genoeg berging
nieuwe keuken is er in geplaats vorig jaar.

Gevraagt een eengezinswoning of flat in hilversum OOST.
Tel.. 035-7724959
goede middag ik wil graag reageren op louisa

ik woon in hilversum en wil graag naar almere miss kunt u me terug mailen mariska-22@hotmail.com
Samira
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
07 juni 2010 18:45
Ik zit in precies de zelfde situatie en woon daar ook in de buurt.

Groet,

Samira
Wij wonen in een 3 kamer beneden appartement, aan de rand van het centrum (gasthuisstraat), aan een pleintje met een speeltuintje.

Wij zijn opzoek naar een woning met een achter tuin in Hilversum (of kerkelande of de meent)
Onze huur is 595 euro.

Graag reageren via: m.vanbeek@brinck.nl
Ik woon in hilversum-oost , in een ruime flat met 2 slaapkamers
Opzich is het een leuke flat , alleen ik zou graag 3 slaapkamers willen hebben , dus ben op zoek
naar een eengezinswoning of een maissonnette woning met 3slaapkamers
Hallo allemaal,

Wij wonen in de wijk annas hoeve te Hilversum, een ruime 4 kamerflat 3 de verd op de Anthonyfokkerweg met een ruime zolder + 2x kelder en zijn op zoek naar een ruime eengezinswoning min 4x kamers in hilversum .

interesse? Mail Of Bellen
hasanegilmez1977@hotmail.com
Tel:0616377352
hallo
graag zou ik wat meer willen weten.
mijn tel is 0655332217.
ik hoor graag van u.
groetjes
Yvonne uit hilversum
Hallo allemaal,

ik zoek graag een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers ivm gezinsuitbreiding,
ik zelf bied aan een flat op de begane grond het heeft 2 slaapkamers een hele grote keuken waar tevens gegeten kan worden, het zit in Hilversum Oost.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

MVG
0613881267
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
09 oktober 2010 11:06
hallo, c/de boer

ik wil weten wat voor woning u heeft en mail me lever op taiba98@live.nl


gr taiba
goeden avond lees deze advertentie is loopt deze nog hoor graag van u E Beuving 06-53491450
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
16 november 2010 15:33
Hi Fatima ik woon in Bussum ook een flat maar wel drie slaapkamers en wil graag naar Hilversum..
Ik wil graag horen of je geeintresseerd bent.
Katja
Aangeboden een driekamer flat op de begane grond in het Sint Joseph gebouw, met een gezamenlijke schuur en tuin, een ruim parkeergelegenheid in een kindvriendelijke buurt.
In ruil voor een gezinswonig met drie slaapkamers.

Met vriendelijke groet,
Mo
Re: Woningruil almere/hilversum
04 december 2010 19:17
Aangeboden een 3 kamerflat in Almere stad, met CV en 2 balkons op de 2e etage.
Het is 5 min loopafstand van het station in een kindvriendelijke buurt met een ruime parkeergelegenheid.

In ruil voor een gezinswoning in Hilversum.

Vriendelijke groet,
Mo
Goede Avond,

Ik weet niet of u nog intresse heeft in woningruil?
maar moct dit wel het geval zijn neemt u dan contact met me op.

Even een korte toelichting:
Wij bieden een 3 kamer flat op de begane grond met een tuintje in H'sum Noord bij de hei.

Wij willen heel graag een eengezingswoning vanwege gezingsuitbreiding.

Graag hoor ik van u,
Groet Fatima
Hoi,

Lees net jouw reactie, maar Huizen is geen optie.

Groetjes Madelon
Hoi Madelon,

wil graag weten of je aanbod nog geldt?

Groet Fatima
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
26 oktober 2012 21:12
Ik bied aan een 3 kamerflat!!
In hilversum noord. grote woonkamer met openslaande deuren en een klein balkon aan de.voorzijde. Grote hal bij binnenkomst 2 slaapkamers 1 grote kamer met 4 inbouwkasten openslaande deuren en dan kom je uit op een lang balkon 1 wat kleinere kamer met een deur waar je ook uit komt op het lange balkon. De keuken heeft ook een deur waar je nogmaals uit komt op het lange balkon. En heb een giga grote zolder waar je zo 4 slaapkamers kunt bouwen' er is al een studie/logeerkamer gemaakt. Zit 2 min van de hei en het station vandaan. Ben op zoek maar een 3 of 4 kamer eensgezinswoning in hilversum
ik ben opzoek naar een 3 of 4 kamer eengezinswoning in hilversum!



Even een korte toelichting:

Wij bieden een 4 kamer flat op de 2 verdieping in H'sum Noord bij de hei.

Wij willen heel graag een eengezingswoning vanwege gezinsuitbreiding.

Met vriendelijke groet,

Romaysa
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
08 december 2012 18:25
Geachte mevrouw, meneer,

Hierbij wil ik graag reageren op uw advertentie voor de woningruil. Ik woon in Nieuw Loosdrecht ik heb een rijtjes huis met drie slaapkamers en een grote woonkamer en wil graag naar kerkenlanden. Mocht u interesse hebben kunt u contact 06 85543726.
Ik heb een woning 4 a 5 kamerwoning in laren.
Ik heb een woning 4 a 5 kamerwoning met tuin.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: