Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Hilversum-Hilversum

Gepost door Ria 
Ria
Woningruil Hilversum-Hilversum
06 oktober 2006 17:59
Hallo allemaal,

Wij zoeken een eensgezinswoning in Hilversum-zuid of Loosdrecht. Wij hebben zelf een hoek-eensgezinswoning met 3 slaapkamers en een vaste trap naar grote zolder( geschikt voor eventueel 4de slaapkamer). De woning bevind zich in Kerkelanden in een hof. Waardoor er weinig verkeer is, dus ideaal voor kids. Verder veel speeltuinen en veel groenvoorziening, scholen en winkelcentrum op loopafstand. Graag zien wij Uw reakties tegemoet!
ik wil heel graag in hilversum komen wonen, maar woon in almere.
als je iemand kunt vinden die met mij wil ruilen, kunnen we een driehoeksruil doen.
groeten louiseRia schreef:
>
> Hallo allemaal,
>
> Wij zoeken een eensgezinswoning in Hilversum-zuid of
> Loosdrecht. Wij hebben zelf een hoek-eensgezinswoning met 3
> slaapkamers en een vaste trap naar grote zolder( geschikt
> voor eventueel 4de slaapkamer). De woning bevind zich in
> Kerkelanden in een hof. Waardoor er weinig verkeer is, dus
> ideaal voor kids. Verder veel speeltuinen en veel
> groenvoorziening, scholen en winkelcentrum op loopafstand.
> Graag zien wij Uw reakties tegemoet!
ik woon in Veenendaal mooie ruime woning en wil graag naar Hilversum misschien een ander die graag naar utrechtse heuvelrug wil.
We hebben vind ik zelf een mooie woning met een zeer ruime woonkamer en half open keuken van ongeveer 40 m2
Met 3 slaapkamers eerste verdieping 2 slaapkamers van 12 m2 een slaapkamer van 7 m2en een vaste trap naar de tweede verdieping waar een heel grote zolder die als slaapkamer kan dienen ook ongeveer 40 m2. maar van 40 m2 kan je met gemak 2 slaapkamers van maken en door de verhuurder voor huurverhoging dakraam en dakkapel worden geplaatst.
Het is nu 1 slaapkamer maar deze is nog niet geheel afgewerkt. Vloer moet daar nog gelegt worden o.a. Er is al een verlaagt plafon in gemaakt met lichtpunt en knieschotten met bergruimte gemaakt aan twee kanten. Ook de wasmachine aansluiting en de droger zitten op zolder en de vallant ketel.
En we hebben een hoek in de schuine kap gebruikt om een bergkast/kleine inloop ruimte te maken.
Net een nieuwe gerenoveerde douche met 2de toilet Los ligbad en douche op de eerste verdieping.
Beneden nieuwe keuken geplaatst met nieuwe inbouw gasplaat gaskookplaat en ruimte voor de afwas machine! !
En nieuwe wc beneden.
Alle draairamen zijn net vernieuwd en inbraakveilig gemaakt.
Ook is de buitenkant net geschilderd.
Beneden ligt geheel laminaat.
Op de 1ste verdieping op 1 grote en een kleinere slaapkamer ligt ook laminaat.
Op 1 grote slaapkamer ligt vloerbedekking en de trappen zijn beide bekleed net als de overloop.
We hebben een kleine voortuin en een achtertuin van ongeveer 6 x 10.
We zitten 3 minuten van winkelcentrum De Ellekoot in Veenendaal west af en ongeveer 10/15 minuten lopen van de binnenstad(bekend voor winkelplezier alom) 3 minuten lopen van station en ook scholen rondom op loop afstand RK,Openbaar,montesori en christelijke scholen.
Zeer kindvriendelijke buurt.
Leuke speelveldjes achter de huizenblokken die dus ook besloten liggen.
Voortuintje klein maar wel gezellig en een achtertuin met op eigen grond een schuur. Parkeergelegenheid ruim voldoende ook voor visite naast de woning volop parkeer vlakken.
Ook nabij dierenarts,artsen,sportscholen en voetbalvelden.
Kortom alles in nabije omgeving.
Op 10 minuten fietsen ben je in het bos Prattenburg/zandgat.
En met 10 minuten in de auto op de Ginkelse Heide.
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
15 februari 2009 16:52
Wij wonen in hilversum zuid, en hebben interesse. Mocht u nog steeds zoekende zijn dan hoor ik dat graag
hallo,is Huizen ook een optie??
Goedemiddag,

ik woon in Hilversum-zuid omgeving bosdrift.
het is een eengezinswoning met twee slaapkamers waarvan een heel groot.
daarnaast heeft de woning een grote achtertuin waar veel zon schijnt,in de zomer heerlijk om in te zitten.
de woning heeft ook een zolder met een vlizo trap.
ben zelf op zoek naar een grotere huis vanwege gezinsuitbreiding.
hopelijk is het wat voor u.
hallo mijn naam is carla de boer ik heb een hoekwoning met 3 slaapkamers en een grote tuin met 2 zitplaatsen en een aangebouwde extra schuur,en een zolder met vliezotrap grote woonkamer met een grote open keuken.
Ik wou graag weten hoeveel bij jullie de vaste lasten zijn ( huur, gas, licht en water )

Ik wacht uw reactie af

met vriendelijke groet,

C. de boer
goedenavond,

ik heb 2 dagen geleden gereageerd op de woningruil-advertentie, en nog geen reactie van u gehad.
Hierbij stuur ik u mijn email adres c.boer6@chello.nl

Gaarne wacht ik op uw reactie

met vriendelijke groet,

C. de boer
hallo mv r.taiba ik wil graag met jou ruilen als het er leuk uitziet maar ik krijg maar geen reactie van u wil weten of u interesse hebt met vriendelijke groet












c.de boer
ik heb een hoekwoning in noord met 3 slaapkamers.grote huiskamers met een grote open keuken
grote tuin met 2 zitplaatsen en een aangebouwd extra schuur.
zolder met vliezotrap.
wil graag rondom de gijsbrecht van amstelstraat een kleinere woning met tuintje graag hebben.

met vriendelijke groet c.deboer
Wij hebben een zeer ruime 4-kamer flat in Kerkelanden H'sum, en willen ruilen naar een eengezinswoning in Kerkelanden H'sum.
Voor interesse: sjmlobker@hotmail.com
Hoi, ik ben weer iemand anders. Ben ook op zoek naar iets anders. Iets kleiners. Als je kinderen hebt woon je hier ideaal. Schrik niet van de woon plaats: muiderberg. Valt mee hoor ! ca. 12 km van Hilversum. 5 minuten lopen naar het strand en bos. Muiderberg lijkt ver maar naast H'sum ligt Bussum, daarnaast heb je Naarden en Naarderbos (golfvelden, rekreatie, en ook een strand) en dan heb je muiderberg. Ik zit vlak bij de opritten naar de A1 (H'sum-A'dam) en A6 (almere-A1). De woning is een hoekwoning met een ca. 5 meter brede zijtuin. De achtertuin is ca. 9 meter diep en met de zijtuin 10 meter breed. Voor ca. 4 meter diep en 10 meter breed, geheel omheind met schutting en zowel voor als achter met sierbestrating. Heb extra poortdeuren aangebracht zodat de boot in de achtertuin kan staan , er zou zelfs een caravan in kunnen staan. Zowel aan de voor en zijkant parkeerplaatsen. De woonkamer is ca. 28 m2 en de keuken ca.7m2. Boven 3 slaapkamers en de badkamer, vaste trap naar zolder grote zolder , waar eventueel nog een slaapkamer van kan worden gemaakt. De cv ketel zit in een kast en er is ook watertoevoer en afvoer. In de omgeving zijn veel speelmogelijkheden voor de kinderen, skatebaan , speelhuisjes, tafeltennistafel, etc. Ideaal zijn ook de strandjes. Zeilen, surfen en ook nog bos! Kikkervisjes vangen in je eigen straat. Helaas nu woon ik er nog maar alleen en het is een beetje te groot voor me. Misschien dat je al een reactie hebt gekregen over die andere woning.... Ik hoor het wel.
Groetjes Madelon
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
27 maart 2009 09:08
Hallo Madelon,
Is een 4-kamerwoning in Huizen iets voor je??Het is een maisonettewoning met grote tuin.
Hoi Madelon,

Wij wonen in Hilversum en hebben een schattig huisje met achtertuin alleen wij willen groter wonen.
Misschien kunnen we per mail e.e.a. bespreken.

Groeten,
Jessica
Hoi Jessica,
Ja. Wil graag iets afspreken. Hoe doen we dat??? Sorry van de late reaktie, zag het nu pas.
Groetjes van Madelon
Hoi, sorry voor de late reaktie, zag het nu pas. Nee, Huizen is voor mij geen optie.
Wens jullie succes en nog bedankt voor de reactie.
Groetjes Madelon
hoi ik heb een hele mooie 3kamer hoekflat met een doorbroken leefkeuk kan evt3e slaapkamer van gemaakt worden grote achter tuin en een voortuin met oprit in hilversum noord wegens gezins uitbreiding zijn wij op zoek naar een eengezins woning
het liefst met 4slaapkamer mag ook3 wie o wie wil iets kleiner wonen met een grote achtertuin mail mij gerust
kim-grob@hotmail.com
Hey Madelon,

Ik zie nu ook pas dat je een reactie geplaatst hebt!
Wil je mij mailen op jevi76@hotmail.com

Ik hoop dat je het snel leest.

Groetjes
Jessica
wat voor woning heb jij dan in Almere en welke wijk?
Ik heb een 3kamer woning, 1e etage, met balkon en super grote voor,zij en achter tuin. woonk. lekker groot, in Hilversum -Noord, zo goed als aan de hei, school in de straat, station 3 minuten loop afstand, bij mediapark.

Ik zoek een 4 kamer woning...evt almere
hoi
wilde je met mij ruilen?
volgens mij heb je het verkeerde email adres gehad als je nog wilt ruilen hoor ik het wel.
mvg mandy
Keb
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
05 augustus 2009 10:20
Hallo allen,

Wij wonen in de wijk Kerkelanden te Hilversum, een ruime 4 kamerflat op de Johannes Huslaan met een ruime balkon op het zuiden, onlangs gerenoveerd veel groen en water en zijn op zoek naar een ruime eengezinswoning ook in de wijk kerkelanden.

interesse? Mail!

GRoetjes
Goedemorgen,

Ik woon in Hilversum Zuid, ik heb een grote éénsgezinswoning met een hele grote tuin met de hele dag zon, grote huiskamer en grote slaapkamer. Tevens bevindt zich in deze woning een iets kleinere slaapkamer. De woning is zeer centraal gelegen, vlakbij de Gijsbrecht, het centrum, scholen en dergelijke. Graag verneem ik van u wat uw huur is en waar de woning zich precies bevindt. Hoor ik iets van u? Met vriendelijke groet, Renée van de Kuinder.
Goedemorgen,

Bent u nog bezig met woningruil? Ik woon in een grote woning in Hilversum-Zuid, met een grote huis- en slaapkamer. Tevens heeft de woning een grote achtertuin met altijd zon. De woning is zeer centraal gelegen, vlakbij de Gijsbrecht, het centrum, scholen etc. Hoeveel is uw huur en waar bevindt de woning zich precies?
Hoor ik van u? Met vriendelijke groet, Renée van de Kuinder.
hey
16 augustus 2009 22:00
hey Renée van de Kuinder ik wil met jou ruil ik woon in weesp in flat met 4 kamer huis wil jij met mijn ruil
dat mijn email adress munna.bhai@live.nl
Goedemorgen mevrouw De Boer,

Wij hebben een grote hoekwoning met twee slaapkamers, waarvan één hele grote. Een zeer grote huiskamer en een prachtige ruime tuin achter in Hilversum Zuid. U bent overal vlakbij: winkels, scholen openbaar vervoer etc. De huur doet 499 euro. Wij wilden graag weten waar u woont en wat de huur doet. Hoor ik iets van u? Met vriendelijke groet,

Renée van de Kuinder
Hoi , wij wonen op de eerste verdieping van een 3 kamerflat , 2 slaapkamers een grote woonkamer , eigenlijk zijn het 3 slaapkamers maar we hebben de derde wegelaten in de woonkamer , het is een hoekwoning, met en hele grote tuin , eigen oprit , voortuin , 2 balkons , en berging de huurprijs is 460, wij zoeken en eengezinswoning met 3 slaapkmers of 4 in hilversum, wie graag interesse heeft kan me mailen Meryem_el@hotmail.com,
groetjes meryem
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
10 september 2009 09:15
Goedemorgen,

Ben eigenlijk benieuwd wat u zoekt woon zelf ook in Hilversum-Noord in een 2 kammerappatrement met een grote tuin op het zuiden, maar ik weet niet waar u naar op zoek bent.

Groet,
Madil
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
10 september 2009 09:22
Goedemorgen Madelon,

Waar ben je eigenlijk op zoek naar ik zelf woon in Hilversum Noord ik heb een tuin nnar het Zuiden en 2 slaapkamers ik ben op zoek naar een groetere woning ivm gezinsuitbreiding.
Ik hoor het wel als u interese heeeft of meer informatie wilt.

Groet,
Madil
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
10 september 2009 12:19
graag zou ik willen reageren op madelon,
kunt u mij haar mailadres geven ik heb ook een woning te ruil en den dolder,
kan ook een driehoeksruil
of mijn tel.nr. 06 51 940 173
bedankt voor de medewerking
m. groenemeijer
Re: Woningruil Hilversum-Hilversum
18 september 2009 11:07
Hallo Allemaal,

Ik woon zelf in Hilversum Zuid, in de benedenverdieping van een geduplexde woning.
Het is dus een eengezinswoning waarvan van boven en beneden 2 zelfstandige woonruimtes zijn gemaakt.

De voordeur zit aan de linkerkant, hierdoor kom je in de gang, eerste deur rechts ga je de woonkamer in en vanaf de woonkamer is een deur naar de grootste (kleine) slaapkamer.
Vanaf de gang is er een 2e deur naar rechts, die naar een 2e kleine kamer gaat (momenteel slaapkamer van mijn dochter)
Aan de linkerkant van de gang zit een kelderkast, toilet en kleine badkamer met douche en wastafel.
In een kleine aanbouw aan het eind van de gang zit een keuken met klein keukenblokje.
Vanuit de keuken kan je naar de grote achtertuin. Hierachter zit een gangetje en heb je een eigen schuur.
Klein en knus dus.

Ik zoek zelf iets groters waar ik samen met mijn dochter kan wonen.
Liefst een eengezinswoning in het Gooi (bij voorkeur Hilversum Zuid, Loosdrecht of Kortenhoef)

bij interesse graag mailen naar daisy_Sdc@hotmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: