Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Zaanstad/Assendelft

Gepost door N.v.D 
Graag zou ik woningruil binnen doen binnen Assendelft.
Ik ben op zoek naar een woning bij voorkeur in de "zuid" van Assendelft, of omgeving Bestevaerstraat.
Ik woon nu in een leuke en gezellige woning naast de Odulphuskerk. Ondanks dat het hier heel fijn wonen is zou ik graag verhuizen naar een iets grotere woning.
Een woning in het centrum is ook een optie.

Aangeboden:

Een leuke, gezellige en goed onderhouden eengezinswoning, hoekwoning.
Begane grond: Woonkamer, keuken met aansluiting vaatwasser, toilet.
Eerste verdieping: 2 slaapkamers ( 1 grote en 1 kleinere met balkon) ruime overloop en een ruime badkamer met aansluiting voor droger en wasmachine.
Tuin op het zuiden.

De woning is gelegen in een gezellig hofje, rustige buurt. Kindvriendelijk maar ook zeker geschikt voor senioren (dit is de oorspronkelijke bedoeling van de bouw van het hofje) Voldoende parkeergelegenheid.
Winkels en school op loopafstand.


Gezocht:
4 kamerwoning.

Misschien ken je iemand die kleiner wil gaan wonen? Laat het me weten, ik hoor het graag.
hallo,
ik woon in krommenie in flet en wil ik graag naar eengezinswoning,heft u interese?
groeten, linaN.v.D schreef:
>
> Graag zou ik woningruil binnen doen binnen Assendelft.
> Ik ben op zoek naar een woning bij voorkeur in de "zuid" van
> Assendelft, of omgeving Bestevaerstraat.
> Ik woon nu in een leuke en gezellige woning naast de
> Odulphuskerk. Ondanks dat het hier heel fijn wonen is zou ik
> graag verhuizen naar een iets grotere woning.
> Een woning in het centrum is ook een optie.
>
> Aangeboden:
>
> Een leuke, gezellige en goed onderhouden eengezinswoning,
> hoekwoning.
> Begane grond: Woonkamer, keuken met aansluiting vaatwasser,
> toilet.
> Eerste verdieping: 2 slaapkamers ( 1 grote en 1 kleinere met
> balkon) ruime overloop en een ruime badkamer met aansluiting
> voor droger en wasmachine.
> Tuin op het zuiden.
>
> De woning is gelegen in een gezellig hofje, rustige buurt.
> Kindvriendelijk maar ook zeker geschikt voor senioren (dit is
> de oorspronkelijke bedoeling van de bouw van het hofje)
> Voldoende parkeergelegenheid.
> Winkels en school op loopafstand.
>
>
> Gezocht:
> 4 kamerwoning.
>
> Misschien ken je iemand die kleiner wil gaan wonen? Laat het
> me weten, ik hoor het graag.
LINA schreef:
>
> hallo,
> ik woon in krommenie in flet en wil ik graag naar
> eengezinswoning,heft u interese?
> groeten, lina


Hoi,

ik heb geen interesse in Krommenie. Zoals ik in mijn bericht vermeldde wil ik in Assendelft blijven.

Groetjes
LINA wil jij misschien op de kleine beer wonen?
Neem dan contact me mij op...
hallo hier evelien ik woon in roermond in een eengezinswoning 4 kamers ,gang ,garage,badkamer pas vernieuwd,een tuin van 20 meter bij 5m,grote keuken daar kan je in eten die is iets groter dan jou keuken,ja omdat ik weet hoe die flat er van jou uit ziet mn tante woont er.3 slaapkamers.dichtbij de grote stad roermond 10 min fietsen,bushaltes dichtbij winkelcentrum dichtbij,scholen genoeg voor bassis en grote,zwembad suptropische en buitenbad ook 5 min af stand,en ja rustig en wat kan ik nog meer vertellen,je moet het zien als je intresse hebt wil ik wel foto,s toe sturen als je teminste in het midden van limburg wil wonen ,ik wil graag in krommenie wonen waar ik vroeger al heb gewoond.met vriendelijke groetjes evelien.Sabine schreef:
>
> LINA wil jij misschien op de kleine beer wonen?
> Neem dan contact me mij op...
Oh wacht ik zie dat je zelf al op een flat zit, daar wil ik juist uit.
Excuses!
Hoi Hoi,

Ik zag uw mailtje staan. Ik wil graag woningruil doen naar 4 kamer woning,
Ik woon ook in Krommenie in een flat. ivm een 3e kindje op koms wil ik naar een wat grotere ruimte en met een lift,

Heeft u interesse?

Groetjes
Demi
Hoi evelien ik woon zelf in zaandam dichtbij het winkelcentrun en dichtbij de snelweg ik heb een 4 kamerwoning tussenwoning eengezins aan het water en parkeergelegenheid gratis hihi voortuin 20 m2 en achtertuin 50m2 beneden open hoekkeuken en bovenverdieping 2 grote slaapkamers en 1 kleinere en badkamer en dan nog een hele grote zolder te bereiken van een vlizotrap(trektrap)?????
Groetjes melissa
Ali
Re: Woningruil Zaanstad/Assendelft
17 september 2015 11:33
Beste Lina,

Mag ik vragen hoe duur de huur is??
Ik woon zelf in assendelft vlakbij het station nieuwbouw. En het is ook een eengezinswoning.
Graag zou ik willen weten wat jou huur is.
Ik hoor graag.

Mvg
Woon in Zaandam poelenburg zou je hier willen wonen.
Saliha Schreef:
-------------------------------------------------------
> Woon in Zaandam poelenburg zou je hier willen
> wonen.


Hallo Saliha wat voor een soort woning heb je en heb je ook interresse in een eengezindswoning in krommenie ?
Goedenavond alle,
Ik woon in de kleine beer, te Krommenie de eerste etage, de huiskamer is erg groot Er zat een muur tussen de woonkamer en keuken deze heb ik verwijderd en het is nu een openkeuken,
De muren zijn in allekamers glad en strak, het zijn 3 slaapkamers eengrote badkamer ik wil heel graag terug naar Zaandam.
Alle deuren en kozijne zijn restend nog heel netjes geschilderd alles is spierwit het is een rookvrijhuis,
Het balkon is ongeveer denk ik 13 meter, en je kijkt van uit je balkon op een Grootveld met bomen en gras.


Groetjes
Diny
Hoi jaren verder maar toch de vraag heb je het huis nog?
Goedemiddag

Wij hebben 2 woningen in de aanbieding

Ik heb een 3 kamer etage woning in Wormerveer (krokusstraat) het is nieuwbouw(2014) er is een mogelijkheid om een 3de slaapkamer te maken ruime zonnige woonkamer met open keuken berging met ruimte voornemen wasmachine en droger en aansluiting voor de vaatwasser ruime badkamer met wc en een extra gasten wc in de gang de huur voor deze woning is 710€

een 3 kamerwoning in de aanbieding in rooswijk Zaandijk ( triangelhof) deze bevind zich op de 2de etage heeft 2 ruime slaapkamers en een ruimte voor de eettafel mooie keuken en ruime woonkamer balkon op het zuiden nette badkamer en wc gescheiden. De huur voor deze woning is 539€

Bijde woningen zijn goed onderhouden en schoon en er is huursubsidie mogelijk de huur gaat niet omhoog na ruiling

Wij zoeken een woning in Assendelft Wormer Krommenie Assendelft

Vriendelijke groet
Marvin en roxanna
Op de smeeke Ven woon ik in een 3 kamer benedenwoning. Het is nieuwbouw met een fijne speeltuin voor de deur. Ik voel mezelf niet zo op mijn plek hier en zou graag verhuizen naar een appartement of woonhuis. Liefs een 4 kamer woning. Iemand interesse?
Re: Woningruil Zaanstad/Assendelft
06 december 2017 04:44
Dag Sascha

ik zou graag met je willen ruilen ik woon in een 4kamer appartement 4hoog 3slpk in zaandam
0687405849
hallo,
Ik bied een 4 kamerwoning aan in Krommenie op 1 hoog op de Kleine Beer.
Hallo Samira.
Ik heb een ruime 3km woning in Zaandam 2e verdieping. Weer je meer weten zou je mij dan kunnen berichten.
Is in de wijk vlak bij de Peperstraat aan de weg kant vanuit de richting van het ziekenhuis ZMC

Mvg
Hoi ik had vraag ben je opzoek naar woningruil in Zaandam
Re: Woningruil Zaanstad/ Krommenie
18 oktober 2019 14:07
zoekt iemand woning utrecht ik heb 4 kamer woning nieuw bouw woning utrecht centrum ik zoekt zaandam centrum kogerveld of hooftwijk beneden woning met tuin en zolder eylulsuna@live.nl 0687132308
Re: Woningruil Zaanstad/ Krommenie
25 december 2019 00:22
zoekt iemand woning utrecht 4 kamer met tuin ik zoeek zaandam eengieziens woning
Re: Woningruil Zaanstad/ Krommenie
26 december 2019 13:20
ja ik zoekt zaandam 4 kamer met tuin allen sosjaal huurwoning ik bied 4 kamer met tuin in centrum utrecht mijn tel 0687132308 meilen eylulsuna@live.nl
Re: Woningruil Zaanstad/ Krommenie
26 december 2019 16:55
aan Safora wat voor woning in zaandam ukunt mij belen of meilen 0687132308 eylulsuna@live.nl
hallo ik zou graag willen verhuizen naar de kleine beer. ik zelf heb een eengezinswoning in Zaandam vlakbij het centrum. 3 slaapkamers en eeen vaste trap naar zolder.
Re: Woningruil Zaanstad/Assendelft
05 september 2020 09:49
hoi alemaal,

ik woon in krommenie in een 2 slaapkamer flat
ik zou graag willen ruilen met iemand met een eengezinswoning
in de omgeving
assendelft,krommenie of anders omgeving zaanstad
ik wil ruilen i.v.m een groot gezin
m.v.g
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: