Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Rotterdam - Barendrecht

Gepost door Mina 
55+ woning in nieuweland barendrecht
4 kamerwoning
Met voor en achtertuin huur 689

Zoek gelijkvloers , mag benedenwoning zijn met kleine tuin of balcon
Of bovenwoning met lift
55+ woning in nieuweland barendrecht
4 kamerwoning
Met voor en achtertuin huur 689

Zoek gelijkvloers , mag benedenwoning zijn met kleine tuin of balcon
Of bovenwoning met lift ook in barendrecht
Hallo bent u nog steeds op zoek naar een woningruil want ik heb interesse in uw woning zelf woon ik in barendrecht 4 kamerwoning met voor en achter tuin het huis bestaat uit 2 verdiepingen
Bel mij 0630186855.Ik ben geïnteresseerd in uw wonning
Ik heb een nieuw bouw woning in oudbarendrecht het is een vier kamer woning gelijk vloer. 0630186855

Sergiolee69@Hotmail.com
Sadiye
Goeienavond ik heb interesse in uw woning ik heb een eengezinswoning in barendrecht met 3 slaapkamers grote voor en achtertuin het huis bestaat uit 2 verdiepingen
Zou je op oude haven tegenover gemeente barendrecht willen wonen? 3 kamer woning. Recent alle kamers en deuren geverfd. Nieuw toilet, douche en keuken
Dubbelglas, zonnepanelen. Hour 665 euro PM. Stuur mij een mail habibhomeira@hotmail.com
Hoi,

Ik woon tegen over de 5 wereld delen in kop van zuid.
Heb een massionet 4 kamerwoning met groot balkon/terras.


Mocht u verder nog info willen en interesse hebben hoor ik het graag.


Vriendelijk groet.


Fadoua
Hoi

Ik wil graag in contact met je komen over de woningruil. Ik heb namelijk een vrij nieuw appartement (2019) in Barendrecht met alle gemakken voorzien. Het is te klein voor mij en mn 2 (bijna) puber dochters. Het klikt niet met de meiden en ze hebben echt meer privacy nodig en anders ik wel
Ik wil graag contact met je hebben over woningruil. Ik heb namelijk een vrij nieuw appartement in Barendrecht met alle gemakke voorzien. Het is te klein voor mij en mn 2 (bijna) puber dochters. Het klikt niet met de meiden en ze hebben echt meer privacy nodig en anders ik wel
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: