Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Rotterdam - Gouda

Gepost door Mina 
woningruil Rotterdam - Gouda
06 maart 2006 16:02
Hallo,

Ik bied een leuke 3 kamerwoning in rotterdam centrum,1e etage, grote woonkamer,dichte keuken met balkon, berging op begane grond, dichtbij scholen, openbaar vervoer, winkels en centraal station, huusubsidie is mogelijk.
Ik wil graag ruilen met een minimaal 3 kamerwoning in een rustige buurt in Gouda.
Als u geinteresseerd bent of nog vragen hebt kunt u me mailen op missirani2003@hotmail.com

groetjes Mina
hallo, ik woon in een ruime 4kmr flat 4hoog met lift, vrij uitzicht, op voetbalveld en park, vlakbij c1000, en een groot winkelcentrum, kunnen we er misschien uitkomen met een soort driehoeksruil, wil namelijk een grotere woning ivm mijn kids,
ben op zoek naar iets met een tuin en min 3slaapkamers met een grote zolder, waarvan de kale huur ongeveer 500euro mag zijn, hoop wat van je te horen,mail me maar op mirandapuw@hotmail.com,
vriendelijke groeten mirandaMina schreef:
>
> Hallo,
>
> Ik bied een leuke 3 kamerwoning in rotterdam centrum,1e
> etage, grote woonkamer,dichte keuken met balkon, berging op
> begane grond, dichtbij scholen, openbaar vervoer, winkels en
> centraal station, huusubsidie is mogelijk.
> Ik wil graag ruilen met een minimaal 3 kamerwoning in een
> rustige buurt in Gouda.
> Als u geinteresseerd bent of nog vragen hebt kunt u me mailen
> op missirani2003@hotmail.com
>
> groetjes Mina
11-08-2008
Beste mevr

Ik woon in een rustige 3 kamerwoning beneden met kleine tuin in gouda, ik heb waarschijnlijk intresse in uw woning maar wil wel eerst weten in welke straat het is in Rotterdam

Met vriendelijke groet
Mevr Hendrikse
Re: woningruil Rotterdam - Gouda
12 november 2008 10:29
Salam Mina Khanoom

Az esmetoon fahmidam ke irani bayad bashi, any way,man yek apateman dar Zwolle Daram , mikhastam soal konam ke ehtemalan alaghe dari ba man taviz koni??

tot horens

Pedram

info@filmstreet.nl

mijn mob: 0641484819

Groeten
HALLO

IK WOON IN GOUDA NOORD IN EEN 3KAMER BENEDENWONING,IN EEN RUSTIGE BUURT MAAR IK BEN PAS GESCHIJDEN EN MIJ EX WOOND 2 STRATEN ACHTER MIJ EN IK WIL HEM NIET STEEDS TEGEN KOMEN IK WIL GRAAG NAAR ROTTERDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!
BEL MIJ OP NR 0611456976
kol
Re: woningruil Rotterdam - Gouda
27 mei 2016 19:08
zevenkamer woning in trotterdam met klein tuintje veel speelgelegenheid voor kinderen winkels dichtbij.
Ik zoek 4 kamer woning in gouda .
Re: woningruil Rotterdam - Gouda
13 februari 2017 13:31
heb eengezinswoming in gouda.
hoeveel kamers heeft u als u mog niet voorzien benr
Re: woningruil Rotterdam - Gouda
14 februari 2017 11:44
wie wil ruilen van rotterdam naar Gouda?
ik heb grote woning met voor en achtertuin.
parkwerplaats voor de deur.woon nabij winkels statiom scholen ect.109meter te voet.
subsidie is mogelijk.
wie o wie heeft intresse?
kan me mailen naar.
zeamari76@hotmail.com
Ik heb een woning in Utrecht die ik graag zou willen ruilen met een woning in Rotterdam. Contact: sanjar@hotmail.nl
Zou je willen verhuizen naar Waddinxveen ?
Re: woningruil Rotterdam - Gouda
12 december 2017 22:48
Wat zou u vinden van Haastrecht, ligt 1,4 km van Gouda goverwelle ik hoor graag van u Mvg koubaa
Wat zou u vinden van Haastrecht, ligt 1,4 km van Gouda goverwelle ik hoor graag van u Mvg koubaa
Re: woningruil Rotterdam - Gouda
12 december 2017 23:02
Zou je willen verhuizen naar Waddinxveen koubaa?
ALx
Re: woningruil Rotterdam - Gouda
21 september 2018 16:46
Iemand een woningruil voor in Gouda(bloemendaal), reeuwijk en ongeving. Ik zou graag willen ruilen voor een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers en een tuin.
Ik woon in rotterdam-zuid. 3 kamer woning waarvan 2 slaapkamers. Een hele ruime keuken met een balkon.
Een grote woonkamer. Alles is heel mooi ingericht. Grote douche en ruime slaapkamers! Zuidplein en zuiderpark dichtbij op de voet. Tramhalte 50m afstand
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: