Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van maassluis naar hoek van holland

Gepost door paula 
gevraagd woningruil, maassluis hvh, dit is een 4 kamer woning met aparte berging beneden en aparte douche en toilet, 2 balkonnetjes en cv, wie durft te reageren, ik hoor van U
Hallo Paula.

Wij zijn namelijk geinterreseerd in woningruil in Zuid-Holland dus Maassluis leek ons wel wat.
Wij wonen wel in Amersfoort Vathorst. Is allemaal nieuw bouw hierzo.
Het huur opzich zelf is 515,- euro.
Het huis. Keuken - 3 slaapkamers - 1 voorzaal - zolder - achtertuintje - schuur - toilet - douch.( gezinswoning)

Met dank
Mel


hallo ik woon in den haag en ik wil graag na amersfoort.
vind u dat meschien ook wat?
laat het me even weten

met vriendelijke groet,
m.j.verdoes
Hallo Miesje ik woon in Maassluis en wil zelf naar Hoek van Holland, mijn moeder woont daar, ik wil dichter bij haar zijn, dit om mijn moeder beter bij te kunnen staan, ze is al op leeftijd. Maassluis is dichter bij als Den Haag dus dat is voor mij echter geen optie. Veel succes met je verdere zoek tocht met een groet van Paula
Hallo Mel jij woont ook niet in Hoek van Holland en dat is toch echt de plaats waar ik wil wonen, dit om dichter bij mijn moeder te kunnen zijn. Met een groet Paula
ik heb een woning in hvh voor info 0649363440
Ik wil héél graag naar Hoek van Holland.
Ik heb mijn woning ruilen in Rotterdam Vreewijk. 4/5kamereengezinswoning.
Grote achtertuin en kleine voortuin. 3 slaapkamers en zolder met vaste trap. wasmachine aansluiting. Badkamer met ligbad en douche 2e toilet. Woonkamer met open keuken.
Huur €686
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: