Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van den haag naar almere

Gepost door jami 
woningruil van den haag naar almere
08 februari 2006 00:06
ik bied een 5 kamer woning aan in den haag heel modieus ingericht met plafuizen laminaat ik vraag een eengezins woning in almere met tuin wegens ziekte
hallo

Waar is den haag en welke verdieping?

Groeten Jolanda
3de verdieping portiek woning aan de rijswijksewweg tegen over voorburg en naast rijswijk aan het water
Hallo Moet het speciaal Almere zijn ? Zelf heb ik een seniorenwoning, mooie voor en achtertuin, gedeeltelijk aangepaste douche, groot. Ruime woning met aangebouwde serre en schuurtje, alles gelijkvloers beneden. Alleen boven , vaste trap met 2 leuningen een grote zolder met slaapkamer. Mag het ook in de N.O.Polder zijn in Luttelgeest ? Huur 333,- geen servicekosten. Beslist de moeite waard. Ik heb heimwee naar het westen naar mijn kinderen in Zoetermeer en Den Hoorn bij Delft. Ben zelf nu 75 jaar. Tel. 0527-202556. Met groet K. Harms.jami schreef:
>
> 3de verdieping portiek woning aan de rijswijksewweg tegen
> over voorburg en naast rijswijk aan het water
Hallo,

Ik woon in Almere en heb vier kamers met een zolder en een voor en achtertuin in een moderne en rustige wijk. Ik zou graag naar Den Haaag willen verhuizen.

Graag hoor ik van u als u ngo wilt verhuizen.
hello barbara
zou u ook naar kralingen in rotterdam willen ??
een 4/5 eengezinswoning in nette buurt,woning is netjes onderhoud,met voor en achter tuin.
ik hoor heel graag van u .

gr B
5 kamerwoning 1 gezins in spjkenisse??
Re: woningruil van den haag naar almere
15 oktober 2008 18:18
Hoi

zoek je nog woningruil?

groeten Maka
JA ZEKER !!!!!!!! WE ZOEKEN ALLEMAAL.

GR
Re: woningruil van den haag naar almere
16 oktober 2008 15:01
Hoi

Zover was ik al maar vroeg het aan Jami grinning smiley
hallo ik heb een eengezins woning in almere buiten 4slp kamers met tuin wie welt met mijn ruilen denhaag of delft
Email naar bosje77@hotmail.com de buur is kind vriendelijk alles is hier winkels zegt maar alles
hallo..
ik zelf heb 4kamer maisonete woning 3 hoog met lift boven de winkels in houtwijk 10 min van kijkduin
ik hoor het wel als je geintreseert er ben. groeten
Hoi drifa

Ik heb een eengezinswoning in de literatuurwijk almere met een huur van 630 euro p.m voor zover ik het weet is bij deze huur nog huurtoeslag mogelijk mocht je dat nodig hebben natuurlijkwinking smiley

Als je intresse hebt dan hoor ik dat graag van je.

Gr Jolanda
Geachte heer / mevrouw,

Ik woon 12 jaren in een woning in Den Haag.
Door mijn leven verandering voor mijn gezin werk en scholen wil ik in Almere wonen.

Ik verblijf in afwachting van uw bericht.

Met vriendelijke groeten,

D. Tokaay
0647553050
Geachte D.Tokaaj, Almere,11-5-2018.

Wat voor woning zoekt u ,wat voor woning laat u achter ?

Dat kan ik niet uit de advertentie opmaken en ik zou het
wel graag willen weten .
ik wel graag almere mijn huisruil

ik woon in Denhaag ik heb 4 kamer
als wel bel mijn 0687310910
Ik heb een 4kamer portiek woning in denhaag dichtbij ventrum..wil graag naar Almere wegens mijn werk.
Graag hoor ik van u
Met vriendelijke groet
Salimen
Wilt u niet in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand in het centrum van IJmuiden vlakbij Amsterdam Ruaa en vlakbij beverwijk zwarte markt met vriendelijke groeten
Goedemiddag, ik heb een 4 kamerwoning in Almere met een hele ruime achtertuin. Veel voorzieningen in de buurt. Winkelcentrum, Station (bussen en treinen), basisscholen, middelbare scholen, supermarkt, gezondheidscentrum. De woning heeft 2 verdiepingen. Heeft u interesse?>
Barbara Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Ik woon in Almere en heb vier kamers met een
> zolder en een voor en achtertuin in een moderne en
> rustige wijk. Ik zou graag naar Den Haaag willen
> verhuizen.
>
> Graag hoor ik van u als u ngo wilt verhuizen.


Is de advertentie nog open
Hoi, ben je nogsteeds op zoek naar woningruil ?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: