Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Amersfoort

Gepost door mag 
Faya Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hi ik woon in schothorst vlakbij winkelcentrum
> Ik heb grote woonkamer met open keuken grote
> achtertuin en voortuin en ook 2 slaapkamers en
> grote zolder.
> Mail me terug als je intresse hebt


Wil je toevallig ruilen met mij?
1 hoog flatje 2 balkons en 3 slaapkamers
Re: woningruil Amersfoort
30 augustus 2016 21:28
Hoi,
Ik woon in een onlangs compleet gerenoveerde 4-kamer benedenwoning, dubbele beglazing, nieuwe keuken, badkamer en toilet.
In oktober van dit jaar wordt er Door de gemeente een eigen achtertuin aangelegd welke bestraat zal worden en waar een hekje of heggetje omheen komt.
Ik hoor graag van u.

Groetjes Martine
Re: woningruil Amersfoort
07 september 2016 15:19
Dag Martine,

Waar zit je precies? En wat is de huurprijs? Interesse in een eengezinswoning?

Groet,
Roos
Re: woningruil Amersfoort
08 september 2016 13:11
Hallo, Hoeveel slaapkamers??
Wij zijn met drie personen, dus hebben drie slaapkamers nodig, zelf heb ik een flat in Den Bosch, zou U willen ruilen.

Groet, Osas.
Re: woningruil Amersfoort
11 september 2016 19:17
Hoi Roos,

Ik heb zeker interesse in een eengezinswoning.
Op dit moment woon ik in de wijk dorrestein en betaal 498 euro huur dit is exclusief huurtoeslag.

Je mag me vrijblijvend bellen op het telefoonnummer 0640607459

Groetjes Martine
Bekijk mijn advertentie eens op @#$%& op nr; 425358

Wat voor woning heb jij????

Groet.
Bekijk mijn adv. eens op w oningruil.nl nr; 425358

Groet.
Cen
Re: woningruil Amersfoort
26 januari 2017 22:35
Beste Mensen,

Ik zou graag een woningruil willen doen! Ik heb een leuke benedenwoning in de wijk zielhorst( tegenover de gezondheidscentrum!)
Heb een mooie woning met een grote achtertuin! 2 ruime slaapkamers en een ruime woonkamer!

Ik zou graag een eengezingswoning willen!

Mvg
Re: woningruil Amersfoort
29 januari 2017 00:50
beste meneer,mevrouw,

hierbij bied ik mijn woning aan in utrecht parkwijk in leidsche rijn. Het is een etagewoning uit 2010. De woning is erg ruim en netjes en bevindt zich op de 15e verdieping. Het heeft 1 slaapkamer, keuken en woonkamer zijn gecombineerd. Daarnaast heeft het een bergingkamer. Alles is nieuw, laminaat, lamellen, behang enzo. Dit willen wij achterlaten. Wij willen verhuizen ivm gezinsuitbreiding. Bij intresse mailen naar sonia_fazal@hotmail.com of bellen naar 06 25 114 115.

vg sonia
Re: woningruil Amersfoort
29 januari 2017 16:00
Dag mensen!

Wij wonen in het centrum van Amersfoort ( op het Hof ). Onze woning heeft een hal, slaapkamer, keuken met woonkamer, toilet, badkamer en een berging. En wij hebben een zoontje en willen nog meer kinderen , dus wij hebben een grotere huis nodig. Onze huis bevindt zich boven een restaurant. Het is max. voor 2 personen. Heeft iemand interesse ? Hoor het graag!
Re: woningruil Amersfoort
31 januari 2017 19:58
beste meneer,mevrouw,

hierbij bied ik mijn woning aan in utrecht parkwijk in leidsche rijn. Het is een etagewoning uit 2010. De woning is erg ruim en netjes en bevindt zich op de 15e verdieping. Het heeft 1 slaapkamer, keuken en woonkamer zijn gecombineerd. Daarnaast heeft het een bergingkamer. Alles is nieuw, laminaat, lamellen, behang enzo. Dit willen wij achterlaten. Wij willen verhuizen ivm gezinsuitbreiding. Bij intresse mailen naar sonia_fazal@hotmail.com
Es
Re: woningruil Amersfoort
22 mei 2017 12:22
Op zoek naar een eengezinswoning in Amersfoort!
Ik heb een ruim 3 kamer appartement in Kattenbroek, emiclaer.
Wil een woning met min 3 slaapkamers, de wijk in Amersfoort maakt niet uit. Hoogland, leusden, soest, bunschoten-spakenburg, nijkerk ook bespreekbaar.

Groetjes
Re: woningruil Amersfoort
07 juni 2017 17:28
Beste Inge,

Bent u nog opzoek naar een ruilwoning? Ik hoor graag van u. Mijn email is maarbas@live.nl
Re: woningruil Amersfoort
12 juni 2017 15:31
Beste Inge,
Bent u nog opzoek naar een woning? Woon in Schothorst (winkelcentrum) maar ik heb 2 slaapkamer.moody smiley
Mvg Didi
Heeft u nog interesse in woningruil. Ik heb een eengezinswoning in vathorst.
Saskia.
Re: woningruil Amersfoort
15 september 2017 12:01
Beste Saskia, ben wel geïnteresseerd in jouw eensgezinswoning in vathorst. Ik woon nu in een appartement in vathorst. Met 2 slaapkamers. En een ruim balkon. Zou je mij kunnen mailen?
Ik ben op zoek naar een eensgezinswoning. In de wijken vathorst, kattenbroek, nieuwland of hoogland.
Mijn mailadres is e.l.dejong@filternet.nl

Groetjes Esther
Re: woningruil Amersfoort
21 september 2017 14:33
Hoi,
Ik woon in een hoekhuis met 3 slaapkamers, totaal huur is €570 Deventer bij de voorstad, alle winkels, trein/bus station is 5 minuten lopen, kinderspeltuin, scholen, gratis parker, als je hebt geïnteresseerd neem met mij contant.

Ik wil graag naar Amersfoort verhuizen

Groetjes
Re: woningruil Amersfoort
26 september 2017 23:02
Hoi Saskia ik woon in Nieuwland in een mooi flat met een heel mooi uitzicht met veel groen ik heb een hele nette woning alles is nieuw gemaakt ik zoek een eengezinswoning in vathorst omdat ik twee meiden heb die dat graag willen ik heb een ruime woonkamer en een ruime eethoek met inbouwkeuken hoor graag van je.



Mvg
Ayfie
Re: woningruil Amersfoort
26 oktober 2017 14:58
DuijnmayerS Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heeft u nog interesse in woningruil. Ik heb een
> eengezinswoning in vathorst.
> Saskia.

Beste sakia heb je die eengezinswoning nog?

Kan je mij mailen?

Met vriendelijke groet,
Kadi
Re: woningruil Amersfoort-Zeist
01 november 2017 13:15
Is Soest iets voor u?
Re: woningruil Amersfoort
01 november 2017 13:21
Is Soest iets voor u? een Ruime 4 kamer woning! 06-41145521 (Bel voor me info)
Re: woningruil Amersfoort
03 november 2017 15:54
Kadi Schreef:
-------------------------------------------------------
> DuijnmayerS Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Heeft u nog interesse in woningruil. Ik heb
> een
> > eengezinswoning in vathorst.
> > Saskia.
>
> Beste sakia heb je die eengezinswoning nog?
>
> Kan je mij mailen?
>
> Met vriendelijke groet,
> Kadi

Beste Saskia, ik heb anders ook nog interesse. Woon nu in appartement in vathorst.
0642651641
Groetjes Esther
Re: woningruil Amersfoort
15 januari 2018 17:01
Hay Saskia,

Waar wilt u heen voor een ruil? ik lees dat u een eengezinswoning heeft?
mocht u interesse hebben heb ik een appartement op de berg zuid in amersfoort. 5 kamers (3 slaapkamers)
Re: woningruil Amersfoort
01 februari 2018 10:49
Ik woon inAmersfoort wijk randboerk heel rust buurt 3 kamer 2 slaapkamer
Wil graag wat groot huis met iemand ruilen en ook omgeving schuillenbroek
Re: woningruil Amersfoort
26 maart 2018 16:05
Beste mensen,

Ik heb een missionet in schothorst-Zuid met 3 slaapkamers, een grote woonkamer, grote keuken, een schuur onder de flat. Mijn huis is 100 m2 en ik zoek een wat ruimere huis of appartement. Ik wil graag ruilen met iemand in nieuwland, vathorst, hoogland of schothorst. Als u interesse heeft kunt u mij mailen op dit adres: ndarawi@yahoo.com

Met vriendelijke groet,
Giti
Hi uw huis is vrystaand in amersfoort centrum.bus trein winkels dichtby moet op loopafstand.is huurtoeslag mogelyk.voor 3 personen.ik woon in amsterdam noord nieuwbouw 1gezinswoning van 2011.ik ben 1ste bewoner.3 ruime lichte slaapkamer met grote zolder vaste trap.3 verdiepingen.achter n voortuin.op loopafstand 15 min winkels.5 min bus.15 min met bus op amsterdam.cs .huurtoeslag is mogelyk by my.n 3 oersonen minimaal. Laat my svp weten.shama_laila@hotmail.com
Re: woningruil Amersfoort
08 april 2018 21:04
Ik ben op zoek naar iemand die in een gezinswoning in vathorst woont. En met mij een driekhoeks ruil wil doen tegen een ruime gezinswoning in soest( zuid).

Interesse? stuur mij een berichtje. Wardia@hotmail.nl
Re: woningruil Amersfoort
11 april 2018 20:05
Hallo,

Hebt u interesse in een flat in het centrum van Amersfoort?
Het is een flat van 75m2 op de derde verdieping met 2slaapkamers, cv, balkon, galerij, berging, lift.

Groetjes,
Sheyd
Re: woningruil Amersfoort
11 april 2018 20:08
Goededag,

Hebt u interesse in een flat in het centrum van Amersfoort?
Het is een flat van 75m2 op de derde verdieping met 2slaapkamers, cv, balkon, galerij, berging, lift.

Groetjes,
Sheyd
Re: woningruil Amersfoort
11 april 2018 20:09
Hallo,

Hebt u interesse in een flat in het centrum van Amersfoort?
Het is een flat van 75m2 op de derde verdieping met 2slaapkamers, cv, balkon, galerij, berging, lift.

Groetjes,sheyda
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: