Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Amersfoort

Gepost door mag 
mag
woningruil Amersfoort
17 januari 2006 17:10
hoi allemaal,
ik woon met mijn dochter in een prachtig maisonette in Schothorst naast winkelcentrum, 3 slaapkamers en badkamer boven en groot woonkamar met open keuken beneden, zeer ruime balkon, veel opbergruimte. Het is te groot voor ons tweën dus wij zoeken iets kleiners en goedkopers, Bij voorkeur in Schothorst, of de Koppel maar kan ook verder.

Groetjes,
Re: woningruil Amersfoort
06 april 2006 22:20
hoi hoi wij hebben wel intresse maar mag ik vragen wat uw verdere wensen zijn?
u kunt mij mailen met vriendelijke groet mirjam
Hierbij wil ik reageren op uw advertentie.
Alleen wat wilt u aanbieden?
Zelf woon ik in een eengezinswoning met 3slpkmrs en zolder en achtertuintje (huur 384 euro) in Zwolle (Wipstrik) vlak nabij park de Wezenlanden en Almeloos kanaal.
Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet, Albert Keldermans
Re: woningruil Amersfoort
10 maart 2009 21:38
hallo
ik woon in zwolle en ik wil naar amersfoort 0384540156
hoi hoi wij zouden graag metje ruilen..we hebben een leuke woning in randebroek vlak bij het bos park randebroek..een galerijflat 2 kamers douche op 2 hoog..we horen graag van je.tot horens..fam cox..0638892635..
Re: woningruil Amersfoort
15 september 2009 21:03
hallo,
ik woon in amersfoort,derde etage vlat met lift in de kopel ,die nieuw gebouw naast portaal,mooi woning,2slaapkamers,ruime woonkamer en douche,open keuken,mooi uitzicht,rustig buren,groot pakeerplaatsen.
als u nog interesse heeft hoor ik het van u.
farah_msn_10@hotmail.com
0645209193
liefs
farah
Re: woningruil Amersfoort
13 februari 2010 01:01
Hoi,

Even een vraagje is deze advertentie nog van kracht??
Of bent u al inmiddels verhuisd??
Wij willen graag naar Amersfoort-Vathorst verhuizen. En bieden daarom onze 5 etage-huurwoning aan in Amsterdam-Oost. We wonen in een kleurrijke wijk met maar 10 min rijden van hartje centrum. Op loop afstand van de Dappermarkt, onze woning beschikt over 2 balkons. We hebben zelf veel aan de woning gedaan zoals een nieuwe keuken, ook hebben we douch en wc gerenoveerd. Muren zijn schilder klaar, kort om er hoeft niet veel gedaan te worden in het huis.

Wij willen graag een, eengezinswoning in Amersfoort-Vathorst graag met een tuin en een zolder.
Wij wonen in het leusderkwartier, vlakbij bos, scholen, winkelcentra, station en het oude centrum (alles op max 10 min. fietsafstand).

Heeft u interesse? Stuur mij een mailtje.

Groeten Kamstra
Geachte mevrouw,

Ik woon in Huizen en wil graag in Afmersfoort wonnen.
Ik heb 2slaapkamers en een woonkamer met open keuken en een grote keuken.

Adres:Bovenmaatweg 204
1274RS In Huizen
0631389120
Hallo Khalida,

Ik heb een leuke maisonette woning met 3 slaapkamers in amersfoort (huur op maat woning)
Misschien heb je interesse!
Re: woningruil Amersfoort
02 juni 2010 10:11
hoi

ik zag je advertentie ik heb een 3 kamer woning in nieuwland een rustig buurt kind vriendelijk

ik zoek wat grotere woning mijn woning is een nieuwbouw woning met lift een gallerij flat als je enteresse hebt

kan je me brijken op tel 06 84667238

graag tot ziens
Hallo ,

Mag ik vragen wat voor huis u heeft en met wat voor huis wilt u ruilen,

dank u wel ,
groet,
fariba 0628122014
hallo wij hebben een leuke woning in drenthe met 4 slaap kamers hoek woning heeft u intresse
ali
Re: woningruil Amersfoort
30 juni 2010 00:54
hoi, ik heb zelf een flat in schothorst bij het winkel centrum als je interesse hebt hoor ik het graag
groetjes, Ali
Hi,i live in Ermelo 2slaap kamers 1 big woon kamer,new house build 2005.close to train station,suppermarket
centrum is working distance like 6min work.nice viuw people around us.for more information please contact me
0634050788.hope to here from you soon.
Hoi Khalida,

Toevallig zie ik op een woning site jou naam staan. Ik denk dat je mij nog kunt herinneren. Ik hoop dat je degene bent waar ik goede herinneringen aan heb. De duikschool in Amsterdam en het duiken in Zeeland! Graag zou ik nog eens een mailtje van je ontvangen hoe het met je gaat.

Vriendelijke groet, Rob van Zelm.
Re: woningruil Amersfoort-amsterdam
23 augustus 2010 12:02
Hallo,

Ik wil graag verhuizen naar Amsterdam, heb een 4 kamer appartament op de 2 de etage, portiekflat met de lift,
u kunt me bellen 0616632147 of mailen annaenlaura@casema.nl
Re: woningruil Amersfoort
26 augustus 2010 10:12
groningen ook een optie???
Wij hebben ook een maissonette woning in Schothorst, op de 1e verdieping op een hoek. 3 slaapkamers, grote woonkamer van 35m2, grote keuken van 13m2. Wij willen ruilen met eengezinswoning in Amersfoort of Almere.

Gelieve te mailen naar mamavan3bengels@hotmail.com
Ik woon in de wijk koppel in Amersfoort. Het is in centrum in de havengebied. Alles is in de buurt maar toch erg rustig en groen wijk. Wij hebben eengezinswoning met vier kamer. Mocht u nog interesse hebben en meer willen weten dan hoor ik graag.

met vriendelijk groet,
Rizwana
hoi

wil graag woningruil doen
van amersfoort naar vathorst

groetjes jolanda
Re: woningruil Amersfoort
10 januari 2011 11:55
goedemiddag heb een beneden hoek woning in de wijk randenbroek vlak bij het bos nog geen 5minuten lopen winkels zijn ook dicht bij en de huur is heel goedkoop 355,00 per mnd het is hier lekker rustig en gezellig leuke buren en geen overlast.

weet niet of jullie daar nog wonen in schothorst maar dat hoor ik wel....

groetjes frank
Jet Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wij willen graag naar Amersfoort-Vathorst
> verhuizen. En bieden daarom onze 5
> etage-huurwoning aan in Amsterdam-Oost. We wonen
> in een kleurrijke wijk met maar 10 min rijden van
> hartje centrum. Op loop afstand van de
> Dappermarkt, onze woning beschikt over 2 balkons.
> We hebben zelf veel aan de woning gedaan zoals een
> nieuwe keuken, ook hebben we douch en wc
> gerenoveerd. Muren zijn schilder klaar, kort om er
> hoeft niet veel gedaan te worden in het huis.
>
> Wij willen graag een, eengezinswoning in
> Amersfoort-Vathorst graag met een tuin en een
> zolder.


Ik woon in centrum amersfoort. In een mooi, groen en rustig wijk. Ik heb 4kamer eengezins woning met grote achtertuin en voortuin. Mocht u interesse hebben dan hoor ik het graag. Als u perse naar vathorst wil dan kunnen we 3 hoek ruil proberen. U naar vathorst en vathort bewoner in mijn woning en ik naar uw woning.
Heeft u interesse in een eengezins woning in Amersfoort centrum?
Sev
Re: woningruil Amersfoort
18 februari 2011 11:08
Goedemiddag,

Ik woon in Soesterkwartier in een klein gezellig huisje.
Ik zou graag een woningruil willen doen, ik woon nu samen met mijn man in een leuk huisje, alleen we zouden wat grotere slaapkamers willen hebben en een grote zolder.
Is er ook een tuintje aanwezig.
Graag zou ik het anwtoord willen ontvangen op mijn mailadres sevow@live.nl
Re: woningruil Amersfoort
19 februari 2011 00:16
Goedendag,

Mijn zus wil graag iets groter wonen ivm 2 kids en ze heeft een mooie (goedkope) huurwoning in de wijk isselt zeer goed onderhouden en goed opgeknapt. Hoeft niks aan te gebeuren. Bij interesse of meer info hoor ik het wel!
mvg Maziana
Re: woningruil Amersfoort
03 maart 2011 17:46
Hoi Frank,

nav jouw bericht 10 jan 2011 wil ik je vragen of je huisje nog steeds beschikbaar is?

Zelf woonachtig in oud gedeelte van Amersfoort. op loopafstand van het centrum en de eemhaven. Drukke aangelegenheid maar wel gezellig. Leuk klein arbeiders eengezinswoning. Ben zelf op zoek naar een rustige omgeving (liefst groene omgeving) ivm met mijn honden die in deze inmiddels volgebouwde binnenstad steeds minder terrein hebben om te rennen...

Laat wat van je horen,
groetjes, annah
roy
Re: woningruil Amersfoort
07 maart 2011 11:00
Wilt u nog ruilen? We hebben een flat aan de kleinebeer. 2 Slaapkamers.
Re: woningruil Amersfoort
12 maart 2011 14:12
annah Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Frank,
>
> nav jouw bericht 10 jan 2011 wil ik je vragen of
> je huisje nog steeds beschikbaar is?
>
> Zelf woonachtig in oud gedeelte van Amersfoort. op
> loopafstand van het centrum en de eemhaven. Drukke
> aangelegenheid maar wel gezellig. Leuk klein
> arbeiders eengezinswoning. Ben zelf op zoek naar
> een rustige omgeving (liefst groene omgeving) ivm
> met mijn honden die in deze inmiddels volgebouwde
> binnenstad steeds minder terrein hebben om te
> rennen...
>
> Laat wat van je horen,
> groetjes, annah

hallo annah ja hoor mijn huis is nog beschikbaar je kan me bellen op tel 06-11805472
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: