Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen regio Venlo

Gepost door W. Jansen 
Wij wonen in een Eensgezinswoning in Venlo/Blerick en zijn op zoek naar een soortgelijke Eensgezinswoning in de Regio Venlo.

Wij bieden:

3 slaapkamers
douche/kelder/zolder (vaste trap)
open keuken
Achtertuin met schuur

kindervriendelijke buurt
scholen en winkels op loopafstand (5/10 min)

huurprijs: ? 368

wij zoeken:

Eensgezinswoning
soortgelijke woning (3 slaapkamers), maar met een aparte keuken

huurprijs tot max: ? 500
Eventueel interesse in Maastricht? 06-41961651
Sorry nee, onze zoon gaat hier naar de Gilderopleiding en Maastricht is toch te ver weg.
Re: Woningruil binnen regio Venlo
08 februari 2006 13:00
heeft u ook intresse in een hoekwoning in veldhoven 3 slk betreft wel een drie hoeks ruil groetjes johannes 0630878321
Re: Woningruil binnen regio Venlo
16 maart 2009 09:08
sorry heb datum niet gezien dit is vanaf 2006 u zult denk ik al een woning hebben



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/03/2009 09:10 door hanan.
hallo ik wil wel ruilen, maar ik woon in boxmeer en ga binnen 3/4 maanden verhuizen naar venlo-blerick.
misschien kan ik dan als ik eenmaal daar woon met julllie van woning ruilen.
ik heb daar 3 slaapkamers en keuken (geen open keuken) 2 wc, een grote badkamer..
de buurt is rustig en je hebt alles binnen handbereik.
wij zijn met z'n vieren (alleenstaande moeder met 3 dochters) en willen graag een zolder met vaste trap zodat we de zolder als een slaapkamer kunnen gebruiken.
graag hoor ik meer van u..

mvg shakila
hallo allemaal ik woon in venlo vogelsankstraat een hele leuke buurt kindvriendelijk veel speelgelegenheden ik heb een gezinswoning met een ruime keuken en ruime toilet douche knusse huiskamer 15 km zone tuin kelder schuur 3 slaapamers wie wil er ruilen met een andere woning wat kleiner liefst 2 slaapkamers of flat op de eerste etage graag in venlo of blericknou tot horens gr
waar wonen jullie in venlo ik in venlo oost fijne rustige buurt kidvriendelijk 3 slkamers kelder schuur tuin huurprijs 4oo,18 ik wil graag meer weten gr
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een grootere woning.
Op zoek naar een huur woning met minimaal 2 slaapkamers,
mocht de woning niet op begaandegrond zijn, dan wel een lift.
Verder hebben we niet in direct voorkeur, want zijn met spoed aan zoeken voor andere woning (ivm zwangerschap en ziekte)
Ook een winkel op loopafstand is heel gewenst.

Mvg
Sandy Schleepen
m
Re: Woningruil binnen regio Venlo
13 april 2011 10:46
goede dag
u wilt ruilen in venlo
maar wilt u ook naar flat toe
3slaapkamers in genooi venlo drie hoog
ik hoor van u m
Wij wonen zelf in een gezinswoning in Blerick.
Woninig heeft 3 slaapkamers, vaste trap naar zolder en een ruime tuin.

Mvg.
beste Rilana,

ik wil je vragen of je nog steeds op zoek bent naar woningruil.
Ik heb wel intersse, ik woon in een apartement ben een alleenstaande moeder met 2 dochters en wil heel graag een eengezinswoning

apartement op de straelseweg

3 slaapkamers
grote woonkamer
balkon

ligt aan de grens van tref en dicht bij de centrum en scholen
en heel rustige buurt

laat me even weten of je intresse hebt per mail en of je me ook wat meer uitleg kan geven over de buurt en de omgeving

mvg leila
geachte hr jansen we wilden graag weten in welke straat uw woont wij wonen namelijk op de bremweg zal ons huis ff beschrijven het is een hoekwoning 4 slaapkamers een tuin van 140 vierkante meter gaarne een reactie terug als uw interesse hebt mvg franco en joke
wij zijn op zoek naar een woning in venlo zuid (sloot) wij wonen in venlo-oost op de loyolastraat nummer 30
Ons huis is van onder tot boven opgeknapt onder grote keuken landelijke stijl, tegel vloer, muren voorig jaar gestuc, groote woonkamer, afdak met zijlen, schuur, boven verdieping nieuwe vloerbedekking ligt er nog geen jaar in, grote badkamer, 3 slaapkamers, grote zolder met vaste trap, rolluiken, boven en onder gordijnen..

voor intresse kunt u bellen op 0610904353
hoi
ik wilde vragen op welk nr jullie wonen
woon zelf ook op de bremweg en zou heel graag een hoek huis willen

groetjes
beste heer muller heeft uw geen interesse uw in venlo oost wij in blerick als uw op @#$%& kijkt ziet uw ons huis met foto,s als dat niet lukt kunt uw ons altyd bellen ons nummer is 0620074939/0778509853 voor een bezictiging laat iets weten grt franco joke
Hallo,

Wie wilt met mijn woning ruilen? Ik woon in een appartement Hertogin Isabellastraat, 1ste verdiepin, grote woonkamer, gesloten keuken en 2 slaapkamer. Verder, woon ik dichtbij voetbal stadion, station en centrum Venlo.
Ik ben op zoek naar eengezinswoning in Venlo-zuid.
hallo u woont in blerick . naar wat voo lee
fruimte zoeke. julliie?
hallo met sami ik ben op zoek naar ingezinswoning met minimaal 3 slaap kamers.. ik woon zelf in venlo noord appartement met 2 slaap kamers balkon grote woonkamer en kelder rustig buurt leuk voor kinderen voor n speeltuin voor de kids .
A
Re: Woningruil binnen Venlo zuid
22 augustus 2013 22:30
WONING RUIL.

Beschrijving

hallo,

Ben op zoek naar een gezinswoning met 3 slaapkamers plus, het kan alleen in venlo zuid.Ik woon zelf in venlo zuid in

tegelesweg, op 2 hoog met 2 slaapkamers, een woonkamer en een balkon.De woning ziet er leuk uit en netjes .Hebt u

vragen, mail me dan met v.g.
hallo willen jullie ruilen met mijn huis er zijn 3 slaapkamers een zolder opgeknapte keuken
en wij willen graag ergens anders gaan wonen in blerick omdat we een groot gezin hebben we zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen en 1 baby als jullie intersse hebben zou ik graag een mailtje willen groetjes
Re: Woningruil binnen regio Venlo
28 december 2013 15:36
ik woon sinds mei in een volledig opgeknapt huurhuis in wijk het annakamp. het betreft een mooie grote woning met garage in een rustige, kindvriendelijke buurt. school aan de overkant. omdat de kinderen en ik, heel graag weer terug zouden willen naar onze oude buurt, de klingerberg, wil ik bij deze een oproep plaatsen.

wie heeft er een eengezinswoning in wijk de klingerberg in blerick, ook in goede staat, en zou willen ruilen met een woning in het annakamp? reacties per mail, dan stuur ik eventueel mijn telefoonnummer door.

groetjes davans
hoi
ik woon in straelseweg in venlo in een flat 3 slaapkamer balcon .
je mag altijd komen kijken ik zou graag met je willen ruilen.
mijn nr 0685215348
gr khadija
Re: Woningruil binnen regio Venlo
08 februari 2014 21:41
rilana Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo allemaal ik woon in venlo vogelsankstraat
> een hele leuke buurt kindvriendelijk veel
> speelgelegenheden ik heb een gezinswoning met een
> ruime keuken en ruime toilet douche knusse
> huiskamer 15 km zone tuin kelder schuur 3
> slaapamers wie wil er ruilen met een andere woning
> wat kleiner liefst 2 slaapkamers of flat op de
> eerste etage graag in venlo of blericknou tot
> horens gr
hallo
ik wil graag met jou van woning ruilen ik woon op de straelseweg tweede verdiping, 2 minuten van de winkelcentrum en 10 minuten van de stad en ook heel dicht bij de trefcenter.
ik heb 3 slaapkamers niet zo grote , balkon ,ook een hele leuke buurt .
dit is mijn nummer 0685215348 je kunt me altijd op dit nummer bereiken en je bent ook welkom om een kijkje te nemen.
gr.laila
Hoi heb een eensgezinswoning in blerick bel me maar als je nog zoekt 0619428669
Ik heb een eengezinswoning in venlo-noord 3 slaapkamer, tuin en kelder laat mij zo snel mogelijk iets weten
Hallo bent u nog opzoek naar een woning ruil ik
Woon zelf.ik een flat eerste verdieping en met 3 slaapkamers
Hoop iets trug tehoren
Vriendelijke groeten patricia
Hoi Dineke,

Zag je advertentie staan en ben benieuwd of je nog steeds woningruil zoekt?

Ik woon in Blerick,en heb een hoekhuis met 3 slaapkamers riante tuin en garage.


Ik hoor het wel of dit iets is?


Mvg.Saskia Zwikker
Hi
Saskia ik wil graag woningruil doen. ben je nog op zoek of heb je al een woning?
gr
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: