Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik wil van Haarlem naar Amsterdam

Gepost door Jenny 
Ik wil van Haarlem naar Amsterdam
12 december 2005 09:47
alleen: Reigersbos, Gein, Holendrecht.

Ik bied aan een eengezinswoning met drie slaapkamers en een zolder. Alleen een achtertuin, maar erg groot! Huur 376 met huursub. mogelijk!
we bieden een twee kamersflat in bullewijk aan en een berging, dus niet ver van reigerbos, Gein en Holendrecht. het is een ruime woning die binnenkort gerenoveerd wordt. de flat is op de derde etage maar er is een lift aanwezig...
Hoi,

Ik woon zelf in een 3 kamer maisonette in purmerend, met een grote zolder van 30m2 (evt. 3e slaapkamer) en een zonnig balkon/terras op het zuiden. geen boven- en onderburen!
Het is wel geen amsterdam, maar ik wil erg graag naar haarlem dus misschien is het iets voor een 3hoeksruil?
groeten danah

Hi! Zie dat ik niet zo duidelijk ben geweest, in mijn eerste bericht, maar ik wil ruilen met ook een eengezinswoning met drie slaapkamers en een zolder. Voortuin hoeft niet persè, maar achtertuin zekers!

Danah, ja evt. zou een driehoeksruil kunnen...
Waar woon je in Haarlem?Jenny schreef:
>
>
> Hi! Zie dat ik niet zo duidelijk ben geweest, in mijn eerste
> bericht, maar ik wil ruilen met ook een eengezinswoning met
> drie slaapkamers en een zolder. Voortuin hoeft niet persè,
> maar achtertuin zekers!
>
> Danah, ja evt. zou een driehoeksruil kunnen...
Het gaat hier om Haarlem-Noord.A.Bakker schreef:
>
> Waar woon je in Haarlem?Jenny schreef:
> >
> >
> > Hi! Zie dat ik niet zo duidelijk ben geweest, in mijn eerste
> > bericht, maar ik wil ruilen met ook een eengezinswoning met
> > drie slaapkamers en een zolder. Voortuin hoeft niet persè,
> > maar achtertuin zekers!
> >
> > Danah, ja evt. zou een driehoeksruil kunnen...
ik heb een 4 kamerwoning in holendrecht een voor en achtertuin een ruime zolder overal laminaat een badkamer met douche en ligbad een mooie keuken met inbouw en de huur is 533
waar is het precies in haarlem noord en heb je ook inbouw of moet het huis opgeknapt worden ???????????
Hi Nettie!
Ik heb je een mail gestuurd, voor de Kerstdagen, maar denk niet dat je deze ontvangen hebt, helaas.

De eengezinswoning staat in de Vogeltjes buurt, nee ik heb geen inbouw...
Wat versta je onder opknappen?? Lijkt me persoonlijk, dus ik zou zeggen waarom kom je geen kijkje nemen???

Jenny
Hallo Danah, ben je al verhuisd? Zoniet wij zijn op zoek naar een woning in P'rend. Het is in de Rivierenbuurt, 2 kamerwoning a 50m2., 2e verdieping, voor en achterbalkon en een kijktuin aan de achterzijde en zolder. Openbaarvervoer op loopafstand. Ligging tussen station RAI en Amstelstation.
Huur: 306 euro.

Groetjes,
Brenda
06 41 60 35 45danah schreef:
>
> Hoi,
>
> Ik woon zelf in een 3 kamer maisonette in purmerend, met een
> grote zolder van 30m2 (evt. 3e slaapkamer) en een zonnig
> balkon/terras op het zuiden. geen boven- en onderburen!
> Het is wel geen amsterdam, maar ik wil erg graag naar haarlem
> dus misschien is het iets voor een 3hoeksruil?
> groeten danah
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: