Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Nijmegen - Nijmegen

Gepost door Lada 
hallo wij hebben een mooie boven woning in de wijk willemskwartier
de woning is inpresiepen een normalen een gezins woning aleen je moet een trap omhoog wij hebben 2 slaapkamers een grooten en een normalen cv en douche en een vliering als u intressen heeft mail dan naar hknijmegen@hotmail.com
hoi ik heb een heel leuk flatje maar wil graag naar een eengezinswoning voor mijn kind
ben jij die persoon laat snel wat van jou horen het is een mooie flat en je woont er rustig ik hoor het wel doei
hey maria wil je niet ruilen met mijn laat het me weten
ik heb wel intresse
Hallo,

we zijn op zoek naar een eengezinswoning met 3slaapkamer in de buurt van meijhorst, aldenhof.
we wonen in een 3kamer flat 2de hoog zonder lift in aldenhof.

alvast bedankt,
r&m.
Hallo ik ben Kim, woon in Grave Nabij Cuijk en Nijmegen.
Ik heb een eensgezinswoning met 3 slaapkamers en ben opzoek naar eensgezinswoning met ninimaal 3 slaapkamers in Boxmeer of Nijmegen.
Andere regio`s mogen ook reageren via kaatje-27@hotmail.com
Kim
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
20 juli 2009 07:31
[woningruil-nl.hyves.nl] wie weet dat daar ook goeie ruilen gemaakt kunnen worden
Kim
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
20 juli 2009 07:33
[woningruil-nl.hyves.nl] meld je aan en willicht vinden we hier de perfecte ruil...
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
22 juli 2009 13:33
Hoi Lada!

Ik heb geprobeerd om een mail naar je emailadres te sturen, maar helaas krijg ik m telkens terug! Ik denk namelijk dat ik de perfecte woning voor jullie heb! Je kunt contact met me opnemen: van_mij8008@hotmail.com. Ik hoor van je!
Hallo.
Wij wonen in neerboschoost in en flat met 2 slapkamers in de derde verdieping , heel goeie buurt met een groot woonkamer en keuken, maar de flat is niet geschikt voor kinderen.

wij willen ons woning ruillen voor een geziens woning in Nijmegen.
wij wonen in waterkwartier wij willen ons woning ruillen voor een geziens woning in willemskwartier dillara033@hotmail.com
marion wouters Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een eengezinswoning in dukenburg: mooie
> keuken met veel kastruimte,badkamer met bad,
> 3slaapkamers waar van 1 met grote kastenwand
> overal laminaat vloer ,voor en achter tuin.
> wil graag ruilen met flat minimaal 2 slaapkamers
> en een lift.
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
14 augustus 2009 16:00
Hallo,

Ik ben Memet, ik woon in dukenburg in een flat met lift.
Woning: woonkamer, 2 slaapkamers,keuken.
Ik wil graag deze woning met u ruilen.

Graag kontakt onder nummer: 06-42585022
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
14 augustus 2009 16:04
Hallo,

Mijn naam is Memet,

Ik heb een flat-woning met twee slaapkamers en een keuken woonkamer.
Flat is met lift, ik wil deze woning graag ruilen.

telefoon: 06-42585022
hoi ik hep woning in nijmegen zevanenfelt wiljij mijn bel 06 42 58 50 22 graag memet.???
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
14 augustus 2009 17:50
hoi ik wil ruillen met mijn huis mijn tel 0642585022 graag memet????
hoi ik wil met u graag konttakt wil hep pen mijn 0642585022
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
14 augustus 2009 17:57
hoi ik wil met u graag kont takt nejmen 0642585022
zou graag n eengezinswoning willen in nijmegen-oost met n achtertuin.heb zelf n boven-etage met op de 1ste verdiepng de kamer,keuken,wc en balkon en op de 2de etage de 2 slaapkamers met n douche.
buiten heb ik nog n schuur.hoop op n snelle reactie
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
28 augustus 2009 18:35
Hallo,

Ik zag in uw advertentie dat u opzoek bent naar een flat met min 2 slaapkamers. Ik woon in hatert in een flat met 2 slaapkamers. Ik ben opzoek naar een eengezinswoning.
Graag zou ik weten waar in dukenburg u woont.

mvg
Niels
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
22 september 2009 12:54
Hoi,

Ik ben linda Meijers en zat voor mijn vriendin te kijken voor woningruil.
Zij woont zelf in een leuk huisje bij de Waalkade, 2 slaapkamers heeft het huisje badkamer met bad.
en het zijnn gewoon 2 verdiepingen geen appartement ofzo
Zij zou heel graag na de wijk neerbosch oost willen verhuizen, zij heeft een zoontje van 8 en wil die graag in een woonwijk laten opgroeien.
Misschien kunnen we een afspraak maken om misschien beide huizen te bekijken.
Ik hoor het graag van U
daar zou u mij en me vriendin echt een gelukkig mens van maken.
Met vriendlijke groet,
linda meijers.
Hallo ik woon in het mooi gelegen Beek met heerlijke bossen in de buurt en altijd gezonde frisse lucht. Een kleine 5min lopen ligt het centrum, supermarkt, kruidvat, slager, bakker, bushalte, etc. en 2 min lopen naar de cafetaria.
Het Wylermeer is 10min lopen tot een kwartier voor in de zomers lekker natuurlijk!

Ik woon in een niet te groot appartementje met een eigen voordeur, aparte slaapkamer, douche, keuken en toilet en afval/fietsenhok. Ik woon op de 1e verdieping boven de bloemenwinkel aan de rijksstraatweg.

Een wasmachine is eventueel al aanwezig op de gang. De huurprijs voor heb ik inclusief op 540 euro staan. Dus tv, gas/water/licht/internet/servicekosten.

Ik ben op zoek naar een huurwoning, liefst woning maar onderwoning ook goed wel met eigen voordeur en liefst dus een tuintje zodat mijn 2 katten naar buiten kunnen en ik kan genieten van het warme weer in de zomer vlak bij huis. Liefst 2 slaapkamers, maar 1 is ook goed.

Ik ben 30 jaar. Woon hier nu al een tijd samen met een vriendin van mij die gaat nu weg. Daar moesten we dan wel 50 euro extra per maand voor betalen. WE hebben hier met honden katten gewoont maar alles is schoon! Eigenlijk mag je hier geen huisdieren, maar we hebben nooit gezeur gehad, omdat we t goed schoon houden en de beesten veel aandacht krijgen.

Zij gaat nu weer weg bij mij en ik wil nu na tijd flatjes gehad te hebben een huisje hebben. Ben op zoek naar een woning rond de 600 mag exclusief zijn. Ik heb een vast inkomen en leer bij scholing. Verder sport ik ook veel en voor een vrijgezelle man netjes en schoon! Ik heb eigenlijk helemaal geen vrouw nodig 8)

De woning is particulier en ik zoek wel iemand die net als mij wel vrij netjes is voor de woning.

Mijn telefoonnummer kan je krijgen als je me gemailt hebt.

Groeten Tom Keeling
Hoi,

Heb je mischien interesse in een ruime hoek eengezinswoning,3 slp kamers,tuin,
bubbelbad ter overname,inbouwaparatuur in de keuken te overname,
in de nieuwbouwbuurt Visvelt in Lent. Huur;570 huursubsidie mogelijk

Groetjes Eliza
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
26 november 2009 12:59
hoi eliza,
ja wij hebben zeker intresse.
maar wat zoekt u voor woning wij wonen in een massionette in nijmegen met 3 slaapkamers, en een groot balkon.
huur is 360 euro.
groetjes gina
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
28 november 2009 09:41
Hoi Gina,waar in Nijmegen ligt je woning? is het een benedenwoning? Groetjes Eliza
Hallo Marion,

Heb je inmiddels al woningruil gedaan. Ik woon zelf ook in Dukenburg in een goed onderhouden maisionette, je kunt er zo in!
Ik zoek namelijk een eengezinswoning in Dukenburg!
Hopelijk heb je nog niet geruild!

Groetjes....
hey hallo,
Ik zie dat je van woning wilt ruilen.
Ik huur nu 5 jaar van een particulier een benedenwoning met 2 slaapkamers kelder bijkeuken en voor en achtertuin in de wijk wolfskuil/ waterkwartier aan de marialaan in nijmegen op 5 minuten van de stad het is er heel rustig want er staan maar 2 huizen in de straat en dan loopt het dood. Wij wonen hier met veel plesier maar we willen groter wonen.
Wij willen zelf een eengezinswoning met 3 slaapkamers maar de entree duurt zolang.
Maar wat is de huurprijs voor jullie woning??
Wij betalen nu 712,00,- inclusief g/w/l kale huur is 560,00,-
Alles is goed afgewerkt en ziet er erg netjes uit.
Ik hoor graag van jou terug.

gr chalance teelen
hallo,

is er iemand die een eensgezinswoning in nijmegen heeft die wilt ruilen met een mooie ruime maisonette in de Aldenhof?

groeten Vera
ik heb een mooie hoekwoning in elst met een mooi groot achtertuin en voortuin en een zolder heel erg rustig ik zoek zelf een hoekwoning in nijmegen met 3 slaapkamers en een vaste trap voor een gezinsuitbreiding
ik heb een mooie eengezinswoning in elst met een grote achtertuin en mooie voortuin met 3 slaapkamers en een zolder alles is lopend bereikbaar het centrum .winkels sportschool , scholen etc en het is hier lekker rustig en groen en heel erg kindvriendelijk
en ik zoek ook een gezinswoning voor terug met een vaste trap naar zolder wegens gezinsuitbreiding je kunt mij bereikenop 0617178240 of stuurme een email
groetjes mehdi
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: