Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Nijmegen - Nijmegen

Gepost door Lada 
Woningruil Nijmegen - Nijmegen
07 december 2005 17:07
Wij wonen in een enig hoekappartementje (bovenste verdieping) in Nijmegen-Oost, Hengstdal. Heerlijk rustig en toch vlakbij het centrum. Bos en Duitse grens ook vlakbij!

Wij zoeken een flat met lift en balkon op de BOVENSTE etage, minimaal 8 hoog, minimaal 2 slaapkamers (of 1 als het erg goed bevalt) in Dukenburg, Graafseweg, Heideparkseweg, Hatert, Weezenhof. (andere locaties in overleg).

Wij huren van een woningbouwvereniging, ca. 400 Euro per maand. Gezocht max. 500 Euro per maand.

Wij beschikken over 3 slaapkamers en een klein inpandig balkon. Totale woonoppervlakte ca. 60 m2. Jaren '60, erg knus! Rustige straat (alleen bestemmingsverkeer) en zeer rustige vriendelijke buren (overigens maar aan 1 kant direct aangrenzend!). Geen lift maar bovenste verdieping is tevens 1ste verdieping. In de woning ook vlizotrap naar grote bergzolder.

Wij ontvangen uw reactie graag op c r a n n b e r r y @ c h r i s t i a n . n e t (zonder spaties uiteraard
wij wonen in hatert in een flat derde verdieping wel zonder lift twee slaapkamers
hele groote woonkamer kelder box kinder vriendelijke buurt winkels in de buurt en de bus staat direkt voor de deur de huur is 373 euro van portaal
graag willen wij ruilen met uw woning
voor meer inv e-mail dan terug dan kan ik er meer over vertellen
alvast bedankt
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
11 februari 2006 19:10
Bedankt voor uw bericht. Wij zoeken alleen per sé een woning met lift.

Succes met verder zoeken!

Vriendelijke groeten,
hallo waar wilt uw graag gaan wonen en hoeveel slaapkamers zoekt u?? ik woon zelf in de wolfskuil ik zou graag van uw horen bedank groetjes ramona
hallo,


ben je nog op zoek naar woningruil? ik namelijk zelf een etage woning in dukenburg woonkamer 44m2 en drie slaapkamers. Mocht je interesse hebben kun je me evt. bellen 06-33098644

groeten Jeanine
nou romana ik wil vragen in welke huisjes jij in de wiolfskuil woont zijn het de nieuwbouw of de oude woningen wil je meer weten dan mag je me bellen op 0650856343 .
Hoi,

Ben je nog op zoek naar een woningruil?

Wij wonen in Dukenburg, flatwoning, 3e etage met lift. 1 slaapkamer, grote woonkamer, open keuken, balkon, berging zowel inpandig als beneden. Douche, wc. Verder overal laminaat. De flat ziet er goed uit van binnen. Groot balkon. Mooie omgeving.

Mail anders maar voor meer info!

Groetjes
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
07 augustus 2008 08:48
ramona ik zoek 3 slaapkamers en een gezinswoning ik weet niet of jij mij die kan bieden zoja dan mag jij mij bellen of mailen 0650856343
Ik heb een eengezinswoning in dukenburg: mooie keuken met veel kastruimte,badkamer met bad, 3slaapkamers waar van 1 met grote kastenwand overal laminaat vloer ,voor en achter tuin.
wil graag ruilen met flat minimaal 2 slaapkamers en een lift.
Ik heb een grote flatwoning, met 3 slaapkamers, 1 grote en 2 kleinere.De woning is gevestigd in de buurt Heseveld. Ik heb een grote keuken met een balkon.De buurt is rustig en er zijn veel winkels gevestigd.


Ben je geinteresseerd, dan hoor ik graag van u via mijn mail.
hallo ik zag jouw advertentie ben geintresseerd woon ook in dukenburg woon zeer goed heb een slaapkamer en een aangebouwde slaapkamer. groot balkon loopafstand 5 minuten naar dukenburg dicht bij bushalte grote keuken heb ook nog twee schermen op balkon plus twee extra contacten voor eventueel een vaatwasser. wilt umeer weten of wilt u komen kijken kunt u contact op nemen met telefoonnummer 0618435333 . mvg,

fam.van oss
hallo mark
ik zag je advertentie staan en heb een vraagje ik zelf woon in gendt bij nijmegen
in een gezinswoning ,ik zou graag naar nijmegen willen ,
maar ik weet dus niet of jij zelf in nijmegen wil blijven.
nou ik hoop gewoon iets te horen van jou ,al vast bedankt.

groetjes toos
V.Hopman
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
17 september 2008 11:33
Anonieme bezoeker Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een eengezinswoning in dukenburg: mooie
> keuken met veel kastruimte,badkamer met bad,
> 3slaapkamers waar van 1 met grote kastenwand
> overal laminaat vloer ,voor en achter tuin.
> wil graag ruilen met flat minimaal 2 slaapkamers
> en een lift.

Hoi,

Ik heb een flatwoning in Dukenburg/Tolhuis en ben op zoek naar een eengezinswoning. Woning op de 3e etage, lift aanwezig. Grote woonkamer, grote slaapkamer, kleine kamer met wasmachine aansluiting, douche met wc en wasmachine aansluiting, open keuken, groot balkon, overal laminaat aanwezig, cv. Het is een hoekwoning, dus geen last van mensen die langs lopen. Vrij uitzicht vanaf balkon op groen. Groot fietsenhok beneden. Alles goed onderhouden!

Als u interesse heeft laat het dan even weten! U kunt mij mailen op vriv_hopman@hotmail.com

Vriendelijke groet
hoi
ik zag je advertentie over woningruil en heb daar wel intresse in ik zelf kom
van gendt bij nijmegen (15km) van nijmegen af.
ik heb een gezinswoning met 3 slaapkamers een ruime doche met 2de w.c
een vaste trap naar zolder. een ruime kamer met open keuken een achtertuin
die is 85 vierkaante meter. en een berging het is een hoekhuis het is een rustige buurt met jong
en oud. er zijn winkels in de buurt .
nou wil je meer weten kun je me bellen of mailen.

hartelijke groeten toos

0651158533
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
28 september 2008 13:09
hallo, wij willen graag woningruil doen in nijmegenmaakt niet uit waar, wel minimaal 3 slaapkamers. wij wonen in leuke eengezinsw
oning in nijmegen willemskwartier, 3 slaapkamers, leuke voor en achtertuin grote zolder met vlizotrap
wie wilt met ons ruilen?!
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
28 september 2008 13:16
wij willen graag woningruil doen in nijmegen, maakt niet uit waar, wel minimaal 3 slaapkamers, wij hebben leuke eengezinswoning in nijmegen willemskwartier, 3 slaapkamers, leuke voor en achtertuin, grote zolder met vlizotrap.
wie wil ruilen?! bel ons 0641042695
car
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
11 oktober 2008 15:54
Ik zoek een etage, flat of eengezinswoning in grootstal, lindenholt of wolkskuil.
Woon zelf in een knusse eengezinswoning in waterkwartier, rustige straat met groen aan overkant. Met veel plezier gewoond. 3 slaapkamers( waarvan 1 erg klein). Voor en achtertuin.. Zoek woning met min 2 slaapkamers.
appi
re:woningruil nijmegen,nijmegen.
16 november 2008 22:46
hallo Ramona ik woon in hatert vlak bij het centrum en heb een mooie voortuin en een grote achtertuin.een huis met vier kamers. ik wil een woningruil in wolfskuil met 4 kamers.heeft u een woningruil in wolfskuil laat dan wat horen groetjes appi:024-8484517
woningruil van nijmegen/naar maakt ni uit.
02 december 2008 12:13
hallo,
ik heb een flatje op de 1e etage in lindenholt(hillekensacker),1 slaapkamer.
bushalte voor de deur,winkelcentrum leuvensbroek 2 min lopen,dukenburg 5 min met de bus,stad 15 min met de bus.
heb een kleine van 1 jaar en 2e opkomst dus ben dringend opzoek naar iets groters..
mijn nummer is 0616406168 024-3733762.
nou de nummer is al inmidels veranderd ramona ik weet niet of jij nog wel geintreseerd bent maar je mag me natuurlijk bellen 0643830881
ik ben op zoek naar een gezinswoning in de wijk wolfskuil,neerbosch-oost,grootstal,en woon zelf in heseveld in de flatjes met 2 slaapkamers op een hoog want de flatjes gaan gesloopt worden binnen nu en 1.5 jaar en komt daar nieuwbouw zowel gezinswoningen als flatjes voor de mensen die willen ruilen ik zoek aleen maar gezinswoning met 3 slaapkamers je mag me altijd bellen voor meer informatie 0643830881 of mailen
Ik heb zelf een flat, met 2 slaapkamers, woonkamer 3,5 bij 9m. keuken, douche, kelderbox. flat is op 3de verdieping zonder lift. de hele flat is een paar maanden helemaal gerenoveerd. nieuwe keuken, nieuwe toilet, nieuwe douche en alle ramen zijn vervangen door dubbelglas ramen.

Laat een bericht achter als je hierin interresse hebt en vertel wat je zelf te bieden hebt.

Groeten
hallo loes. is je woning nog steeds te ruil en waar in het willemskwartier (welke straat) woon je wij wonen in de kolpingstraat in nijmegen en zouden graag meer info van je krijgen wat betreft de woningruil. groetjes claudia
Ik heb een flat, met 2 slaapkamer,woonkamer 30m2, kelder, balkon , open keuken , laminaat in woonk, keuke en gang, op 2 verdieping, zonder lift. Vlak bij centrum en winkels. In Wolfskuil.

Ik zoek een gezienswooning met 3 slaapkamers liefst vlak bij de Goffert, Grootstal, Haterse Hei...

Groetjes Anna
te: 0645496745
Dag,

Ik zou graag willlen wetenw aar in willemskwartier??

mvg mimi 0630664992
wij hebben een zeer ruime flat op Zwanenveld op de zevende verdieping.
de woning ligt naast de lift .
de indeling bestaat uit een royale woonkamer, royale keuken. badkamer met ;ligbad. aansluiting voor wasmachine en droogtrommel, een halletje bij het toilet met bergruimte.
ook is de woning voorzien van een groot balkon met een prachtig uitzicht op veel groen en water.
er is ook een bergruimte en kelderbox.
alles in de woning is drempelvrij.
heb je nog vragen/?
telyawning smiley6-16432581

groetjes margot
ik ben Roberto Baptista de Andrade.
ik woon in boxmeer samen met mijn dochter.
mijn woning is dicht bij station en vijf minut naar het centrum.
ik ben op zoek naar mensen die kinderen hebben en wonnen in een flet met twee of een slaapkamers en die willen ruilen voor een grote woning.
het woning heeft 3 slaapkamers, 2 wc, douche, en een grote zolder.
we hebben ook nog een kelder en een grote tuin.
bent u geintereseerd kunt u contact opnemen op 0642263811
Hallo wij hebben heel huis in wijchen vlakbij centrum wat is je huurprijs en huurlasten groetjes maria
hallo,

ik heb een woning net 4 slaapkamers, grote tuin in de wijk Neerbosch-Oost.
De woning is voor dat ik het ging bewonen, gerenoveerd: een nieuwe keuken, ,W.C. en badkamer en deuren.
Is meteen bewoonbaar. Ik zoek iets kleiners en meer naar het centrum.
wij zijn geinterseerd in waar uw woont .
ben u misschien geiterseerd in gennep mooi natuurgebied vlak bij de centrum
het is een gezinswoning .

groetjes saida .
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: