Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Nijmegen - Nijmegen

Gepost door Lada 
Hallo, heeft u in Elst een hoekwoning? Zoja, dan heb ik wel interesse

Mvgr, Dulpat
Arnhem(Elderveld) - Elst
18 februari 2010 02:10
Hallo,

Wie heeft interesse in woningruil Arnhem - Elst.
Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning in Elderveld en wilt graag
ruilen met een andere hoekwoning in Elst! Het liefst met een zijtuin, waar oprit voor
auto mogelijk is!
Heb je serieuse interesse, mail mij dan op
wa.dulpat@hotmail.com

Mvgr,
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
18 februari 2010 11:25
gevraagdwoning in nijmegen minm 100 m2 min 3 slaapkamers en zolder met tuin woon zelf in putten ook driehoeksruil is en mogelijkheid
Hallo mensen,

ik woon in een flat in Dukenburg met 1 grote slaap en woonkamer met daarbij een balkon aanwezig, met een open keuken douche en wc, zoek graag met spoed een huis met 3 slaapkamers, i.v.b mijn kinderen bij mij in komen trekken. woon op de 1e etage, lift aanwezig.

Als u interesse heeft hoor ik het graag van u.

Groet,

A,
Hallo,

Wij wonen in een gezinswoning, gelegen in de wijk Willemskwatier.
3 slaapkamers met een ruime zolder en een grote achtertuin. Het huis bezit ook een kleine voortuin en is dicht bij het centrum gelegen, circa 15 minuten afstand. Er zijn veel voorzieningen in de buurt, ook zijn er dichtbijgelegen supermarkten.

Wij zijn op zoek naar een gezinswoning in de buurten: Grootstal, Brakkenstein en eventueel Hatert.
Minimaal 3 slaapkamers.En liefst een gesloten keuken.

Mocht er geïnteresseerde zijn dan hoor ik dat wel.

MVG.
graag zou ik een ruiltje willen van mijn gezellige 3 kamer flatje ruilen
tegen een benedenwoning met tuintje met minimaal ook 2 slaapkamers
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
23 augustus 2010 04:40
woning ruilen ik naar nijmegen u naar oeffelt
Woningruil Nijmegen - Nijmegen
25 augustus 2010 12:38
Wij willen graag woningruil doen in nijmegen, het liefst in Willemskwartier, met minimaal 3 slaapkamers een zolder met een vaste trap, wij hebben leuke eengezinswoning in nijmegen willemskwartier (hoekwoning), 3 slaapkamers waar van eentje veels te kleins is, leuke voor en achtertuin, zolder met vlizotrap.
wie wil ruilen?!

bel ons: 0613306510
oeffelt-naar-nijmegen
28 augustus 2010 04:47
Ik heb een grote flatwoning, met 1 slaapkamers grote De woning kamer grote keuken met een balkon De buurt is rustig ik wel gaan naar nijmegen u naar oeffelt dan hoor ik graag van u via mijn mail. (hiwaaziz2005@hotmail.com) ++++tel.0634934847
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
30 augustus 2010 10:01
hallo wat vind u van brummen ik heb een groot huis met 4slaapkamers benedenhuis voor en achetertuin.
Geachte heer/mevrouw,
Ik woon in Nijmegen oost .Ik heb een woonkamer en een slaapkamer.Ik ben geïnteresseerd in uw woning.Als u ook geïnteresseerd ben in mijn woning hoor ik dat graag van uw.
Groeten
Mahtab
hallo,

ik heb een eengezins woning, 3 slaapkamers, zolder voor en achtertuin, 2 toiletten, en wil graag een woningruil doen tegen een grote flat met 3 slaapkamers en balkon in dukenburg, met lift vanwegen mijn hond,

groetjes
hallo,

ik las je woningruil en heb misschien wel intresse, ik heb zelf een eengezins woning met 3 slaapkamers, zolder voor en achter tuin, en 2 toilets.in lindenholt,

ik ben op zoek naar een ruime flat met balkon en lift voor mijn hond,

mijn dochter moet eerst haar laatste schooljaar af maken, en dan willen we in mei,juni weg hier,

mvg margriet
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
03 december 2010 19:20
Ik woon in hesevelt , heb 2 slaapkamers 1 woonkamer 1 douch , wc en keuken.
flatwoning eerste verdiepping grote achtertuin , kindervriendelijk en rustige buurt.
Ik zou graag een woning in dukenburg of lindenholt willen , een etagewonning geen eerste verdiepin.
meer willen weten mail me dan smiling smiley
groetjess.
wij willen graag woningruil doen in nijmegen,het liefst in willemskwartier,met minimaal 3 slaapkamers een zolder met een vastetrap, wij hebben leuke eengezinswoning in nijmegen willemskwartier (hoekwoning) 3 slaapkamers waar van eentje veels te klein is, leuke voor en achter tuin, zolder met vlizotrap.wie wil ruilen? bel ons:0613306510
AYA
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
31 januari 2011 14:18
hallo allemaal,
ik woon in aldenhof een eerste etage woning met 3 kaamers waar van 2 slaap kamers,2 balkons,aparte keuken, berghok,grage ,badkamer.,wc.

ik wil graag ruil met eengezinswoning. maak niet uit waar in nijmegen.


meer info bel of stuur een e mail,., tel, 0681448530
Hallo.

Ik wil graag met je ruilen ik heb een grote maisonnette in neerboscioost met 3 slaapkamers.

mail me, hoop graag van je te horen.
Hallo,

Heeft u al geruild met de woning? Heb eventueel intresse laat wat horen.
jr__@live.nl.

gr
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een eengezinswoning in de omgeving dukenburg zwanenveld.
Met het liefst 3 slaapkamers en een voor en achter tuin.

IK HEB IN DE AANBIEDING
Een mooie flat in zwanenveld op de 6e etage en prachtig uitzicht op het park en de vijvers.
Je zit aan de rand van dukenburg (bij het winkelcentrum).
Met verder alle voorzieningen bij de hand zoals bus trein en school.
Er is een lift aanwezig.we wonen er nu bijna 3 jaar dus alles wat er ligt laminaat en dergelijke is 3 jaar oud en ziet er dus nog prima uit.
we hebben alleen een kleintje gekregen en daarom willen we weg zodat de kleine lekker in de tuin kan spelen.
Hoi marion.

ben je nog steeds op zoek naar woningruil??????

Ik ben namelijk geintereseerd zou je me dan willen mailen?

charlotte_derks@hotmail.com
Ho Hoi

Ben je nog steeds op zoek naar een flatje?

Ik woon namelijk in Zwanenveld in een zeer ruime flat met groot balkon en heb zelf ook een hond en die vind het balkon heerlijk haha.
Als je nog interesse hebt hoor ik graag van je.

Groetjes Charlotte.

charlotte_derks@hotmail.com
anna vajdova
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
17 mei 2011 14:30
anna vajdova Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een flat, met 2 slaapkamer,woonkamer 30m2,
> kelder, balkon , open keuken , laminaat in woonk,
> keuke en gang, op 2 verdieping, zonder lift. Vlak
> bij centrum en winkels. In Wolfskuil.
>
> Ik zoek een gezienswooning met 3 slaapkamers
> liefst vlak bij de Goffert, Grootstal, Haterse
> Hei, oost........... flat is ook te koop
>
> Groetjes Anna
> te: 0645496745
Beste woningzoeker,

Wij bieden onze woning voor woningruil aan.
Onze woning staat in de gemeente millingen aan de rijn dicht bij nijmegen(12 km) en nog geen 5 minuten van de duitse grens vandaan.
Het is een centraal punt waarvan je ook alle kanten op kunt richting arnhem doetinchem en overige plaatsen.
Het is een woning in een mooie rustige natuur omgeving en voor mensen die lekker rustig willen wonen in een dorp met alles op loopafstand de ideale woonomgeving.
Winkels, huisarts, cafetaria, s pizzeria s cafe's,scholen,peuterspeelzaal,dierenarts,bouwmarkt,fietsenzaak etc.
De woning is een nieuwbouw gezinswoning staande sinds juni 2009.
Alles is nog in orginele staat kleur wit.
Alleen met kleine kinderen is het niet de ideale kleur.
Hier en daar moet er nog wel wat gewit/geverfd worden.(zowieso 1 slaapkamer nog)
aan de voorzijde van de woning zit een klein tuintje bij binnenkomst treft u de hal aan met een toilet en de trap naar de eerste etage.
Daarna komt u de mooie ruime woonkamer binnen met mooie open keuken.
Beneden bevinden zich 2 klap/kantel ramen met veiligheidslot dmv sleutel.
Daarna volgt nog de mooie grote achtertuin met schuurtje.
Beiden zijden van de tuin zijn voorzien van schuttingen.
En overal door het gehele huis zit een afzuigsysteem bevestigd op zolder.
Dan gaan we verder op de eerste etage hier bevinden zich 3 slaapkamers 2 grote en 1 wat kleinere.
Ook hier zitten op alle slaapkamers klap/kantel ramen met veiligheidsslot dmv sleutels.
Dan krijgen we de badkamer met douche wastafel spiegel en ook een klap/kantelraam met veiligheidsleutel en een 2e toilet echt ideaal!
En dan hebben we nog de grote ruime zolder met daar de aansluiting voor de wasmachine en evt droger.
Je zou hier ook evtueel een extra slaapkamer van kunnen maken of hobbykamer met washok gedeelte.
Dit was de beschrijving van onze nieuwbouw gezinswoning lijkt het u wat of wilt u graag meer weten of foto s laat het ons dan weten.
Wij willen graag weer terug naar de stad.
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
03 september 2011 14:55
hoi

ik wil ook graag me woning ruilen ik woon in dukenburg mischien kunnen we elkaar beter telefonisch benaderen
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
03 september 2011 15:00
hoi

bent u nog geintreseerd in woning ruil ik ben wel geintreseerd
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
03 september 2011 15:07
heeft u nog steeds intresse in om u woning te ruilen
sem
Re: Woningruil Nijmegen - Nijmegen
14 december 2011 19:07
hoi waar wonen jullie want heb een woning in het centrum met 2 slaapkamers en tuin een benden woning
Hallo

Ik zou graag woningruil willen doen met een normale tussenwoning in de lindenholt tolhuis of zwanenveld in nijmegen


Zelf heb ik een woning zoals hier onder staat beschreven

Flat woning op 2e etage met achter een balkon met lift in het hartje van Dukenburg wij hebben het beste uitzicht over heel winkelcentrum Dukenburg een zeer mooie locatie met heel makkelijk de winkel naast je deur, De hele Flat is camera bewaakt en er is een lift en overal zijn de deuren elektrisch een grote zeer nette huiskamer met vloer bedekking en en mooi behang en alles gewit en rook vrij vernieuwt keukenblok de Slaapkamer apart van de huiskamer met vloerbedekking en behang evt tweede slaapkamertje voor een kind die wij op het moment gebruik voor de was machine enz de muren zijn gesaust de hal is met steen strips behang wit en marmer look zijl, het huis zeer goed opgeknapt en verbouwt ook is het altijd rookvrij geweest, voor het huis een zeer grote pakeer plaats waar je een vergunning kan krijgen en dus overal rond om Dukenburg gratis kan parkeren en onder heb je een berging van 3 bij 3 die goed beveiligt is voor je opslag, voor fietsen enz is er een apparte berging met camera toezicht, wij hebben er veel plezier maar wij willen groter wonen omdat wij een tuin missen , Vriendelijke buren en mensen om je heen ook mensen met n handicap kunnen hier goed wonen zoals ik het heb gehoord van twee gehandicapte bewoners alles is er pook op aangepast

Mocht u nog meer willen weten of een plattegrond willen zien van de woning,

hier is de link en daar onder de code

Link: [#$%&]

Code: 284652

Mocht u interesse hebben hoor ik het graag

Mvg Rene
Zeer nette nieuwe flatwoning boven dukenburg. 2 slaapkamers, balkon, aparte w.c. en douche. Erg ruim. zoek een gezellig woninginkje in bottendaal en of wijchen (kindvriendelijke buurt) gr. kim
Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers kelder voor en achtertuin

en wil graag een eensgezinswoning met 3 slaapkamers en zolder in de wijk neerbosch-oost.
dus ik wil groter wonen
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: