Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

is er echt niemand die hier heen wil????????????????????

Gepost door jannie 
ik heb een 4kamer eengezinswoning in amsterdam holendrecht DUS GEEN BIJLMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! overal laminaat een ruime mooie keuken met inbouw voor en achtertuin een badkamer met douche en ligbad en wc zolder alles ziet er goed uit alleen de huur is 533 maar je kan huursubsidie krijgen je bent binnen 20 minuten in de stad en je heb de arena en het amc dicht in de buurt winkels en scholen en heel veel groen gratis parkeren etc te veel om op te noemen. toch valt het me op dat veel mensen niet hier willen ruilen . jammer hoor.maargoed ik wil graag ruilen voor een 3 of 4 kamerwoning in zaandam groningen of amsterdam mag gelijksvloers tot 2 hoog maar het liefst een goed uitziende woning terug met evt wat op de vloer of inbouw ook reageer aub
hoi ja ik zou graag die kant op willen weet jij niet iemand uit zaandam die deze
kant op wil naar deventer
Hallo,

Wij hebben een 4-kamer galerij flat in Leiden. Weliswaar niet wat jij opgegeven hebt,Leiden, maar misschien iets om over na te denken of misschien een 3-hoeksruil.
Als je intresse hebt evt.kan ik je wat foto's toe sturen en wat vertellen over de woning.Ik hoor graag wat van je.

Groetjes Wendy
Ja, hoor ik wil wel naar A'dam Holendrecht!!!
Alleen ik woon in Haarlem, in een vier kamer èèngezinswoning met alleen een achtertuin, dus... Ik zou zeggen laat wat horen!
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: