Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van Amsterdam naar groen gelegen eensgezinswoning

Gepost door jansen 
Ik ben momenteel stadsvernieuwingsurgent voor Amsterdam, wat in mijn geval wil zeggen dat ik recht heb op een begane grond woning tot 80 m2 (dus gewoonlijk met tuin). Ik overweeg de stad uit te gaan, dus misschien is dit een goed moment om iemand te vinden die heeft wat ik zoek, nl: een groen en rustig gelegen (liefst eensgezins-)woning, plek weet ik nog niet. Noord-Holland, Zutphen, omstreken van Nijmegen, of ....is nog open. Wat ik in dat geval kan aanbieden is de woning van jouw keuze binnen de regio Amsterdam. Jij kunt dus zelf het woningaanbod in Amsterdam in de 2-wekelijkse internetkrant daarvan bekijken, en mij meedelen welke woning je zou willen. Dan meld ik me voor die woning(en) aan. Ik maak dan veel kans, met mijn urgentie plus nog 15 jaar woonduur, in geval van meerdere urgentiekandidaten. De rekenhuur van onze toekomstige woning mag tot 474 euro zijn. Wie wil?
hallo fam jansen
ik heb een 5 kamerwoning in overijsel groote huiskamer l vormige en boven heb ik 4 slaap kamers en daar boven een heele groote kamer over het heele huis het is heel bosrijk en veel groen kindvriendelijk en school en winkels op loop afstand en open baarvervoeren ns ook.wij willen graag naar amsterdam van wegen mijn oudste zoon die ziek is hij komt in een rolstoel dan kunnen wij hem helpen.je kan mijn berijken op tel 0644722999.groetjes henny en eef
Ik heb een eengezins hoekwoning in Meppel, Drenthe, gelegen vlakbij station, centrum en uitvalswegen. Als u geinteresseerd bent kunt u via het bovenstaande email adres contact met mij opnemen
Hallo,

Ik woon in Emmen Drenthe. Veel bos en groen hier. Het is een groot huis met 4 slaapkamers, veel inbouwkasten. Geen zolder. Kinderrijke buurt.
Daarnaast een grote schuur en een tuin voor en achter.
Winkelcentrum dichtbij, overdekt. De huur is kaal 374,48. Met huursubsidie betaal ik 213, 23 euro. Cv is aangevraagd.
Rustige buurt verder en natuurlijk de Noorder Dierentuin in de stad. Een gezellig stadje met een overdekt winkelcentrum wat zich uitbreidt.
Vrijdags boerenmarkt en in de zomermaanden vlindermarkt, een grote rommelmarkt.
Mocht u geïnteresseerd zijn bel mij: 06-21202507 0f 0591-675759
Vriendelijk bedankt.

Eliza

Mijn interesse is in Amsterdam Zuid of Noord....
jansen schreef:
>
> Ik ben momenteel stadsvernieuwingsurgent voor Amsterdam, wat
> in mijn geval wil zeggen dat ik recht heb op een begane grond
> woning tot 80 m2 (dus gewoonlijk met tuin). Ik overweeg de
> stad uit te gaan, dus misschien is dit een goed moment om
> iemand te vinden die heeft wat ik zoek, nl: een groen en
> rustig gelegen (liefst eensgezins-)woning, plek weet ik nog
> niet. Noord-Holland, Zutphen, omstreken van Nijmegen, of
> ....is nog open. Wat ik in dat geval kan aanbieden is de
> woning van jouw keuze binnen de regio Amsterdam. Jij kunt dus
> zelf het woningaanbod in Amsterdam in de 2-wekelijkse
> internetkrant daarvan bekijken, en mij meedelen welke woning
> je zou willen. Dan meld ik me voor die woning(en) aan. Ik
> maak dan veel kans, met mijn urgentie plus nog 15 jaar
> woonduur, in geval van meerdere urgentiekandidaten. De
> rekenhuur van onze toekomstige woning mag tot 474 euro zijn.
> Wie wil?
beste...

ik zag uw advertentie net.. het klinkt goed... wij zijn op zoek naar een woning in amsterdam...
we wonnen zelf in een best nette buurt in amersfoort..ontzettend kinder vriendelijk en ook zijn er veel mavo/havo/vwo scholen vlak bij in de buurt..!!
het is een hele nette flet met twee verdipingen... in de eerst verdiping is het ruime woonkamer en open keuken met een zeer groot en nette teras..boven verdieping hebben we 3 slaapkammers + ruime badkammer....
ons postcode is 3813 EM Amersfoort
mocht uw geintereseerd zijn kan uw contact met mij opnemen
mijn mobiele nummer : 0642745544

met vriendelijke groeten,
sh
Hi daar!!

Ik heb een eengezinswoning in de aanbieding met drie slaapkamers en een zolder. Heb geen voortuin wel een hele grote achtertuin! Huur is 376 nog wat en is huursubsidie op te krijgen (heb ik ook)!

Maar je moet toch eerst daar èèn jaar hebben gewoond, voordat je 'gaan ruilen' ??!!shahin schreef:
>
> beste...
>
> ik zag uw advertentie net.. het klinkt goed... wij zijn op
> zoek naar een woning in amsterdam...
> we wonnen zelf in een best nette buurt in
> amersfoort..ontzettend kinder vriendelijk en ook zijn er veel
> mavo/havo/vwo scholen vlak bij in de buurt..!!
> het is een hele nette flet met twee verdipingen... in de
> eerst verdiping is het ruime woonkamer en open keuken met een
> zeer groot en nette teras..boven verdieping hebben we 3
> slaapkammers + ruime badkammer....
> ons postcode is 3813 EM Amersfoort
> mocht uw geintereseerd zijn kan uw contact met mij opnemen
> mijn mobiele nummer : 0642745544
>
> met vriendelijke groeten,
> sh
Hier ook interesse:
Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers in een nette rustige buurt te Enschede
met tuin op zuiden. Op loopafstand van prachtig buitengebied. Loop je de andere kant op ben je zo in hartje centrum.
De huurprijs wordt na ruil € 407,98 voor de nieuwe bewoner.
Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Cv, dubbele beglazing, ruime L-vormige woonkamer, bergzolder.

Zie voor oa de plattegrond, foto's en de omgeving van het huis de website:
[members.home.nl]
Hallo,

Klinkt interessant. Maar is het niet zo dat je eerst een jaar gewoond moet hebben voordat je woningruil mag doen?
Wij hebben een eengezinswoning in Loenen gld. Dit ligt ongeveer 15 km van Zutphen.
Als u ook interesse heeft kunt u mij mailen of kijken op @#$%&. Van Loenen naar Amsterdam.

Groet Reinders
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: