Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Drenthe-?

Gepost door Dejan 
Woningruil Drenthe-?
30 november 2005 20:09
Aangeboden leuke hoekwoning, 4 slaapkamers, vlakbij centrum, station en uitvalswegen, in Meppel.
Gevraagd woning met minimaal twee slaapkamers in regio Randstad
Re: Woningruil Drenthe-?
04 december 2005 12:40
Wilt u ook naar EDE?(4 kamer flat,3 hoog,huur E 473,00 inclusief verwarming en stookosten,water)
Re: Woningruil Drenthe-?
10 december 2010 14:15
goedenmiddag,
is u woning nog beschikbaar voor woningruil?
zo ja zou u dan ook met mij in zwolle willen ruilen?
mvg,Dineke
Re: Woningruil Drenthe-?
10 december 2010 15:09
wilt u misschien woningruil naar Hoorn-nh doen?
ik hoor heel graag.
gr. jolanda
Re: Woningruil Drenthe-?
06 april 2011 17:39
Hoi.

Heb een kleine 3 kamer woning in Amsterdam Noord huur 340.
Zoek een huis in Drenthe huur nier duurder dan 400
Re: Woningruil Drenthe-?
12 april 2011 14:53
Wil je misschien ook naar Hoogeveen, ik wil wel naar Amsterdam
Re: Woningruil Drenthe-?
15 april 2011 13:26
hallo

ik woon in emmen in een eensgezinswoning met 3 slaapkamers voor en achtertuin.

Klopt het dat u mij al eerder benaderd heeft door de tel dat we op google earth foto gingen bekijken van u huis de omgeving?

gr suzanne
Re: Woningruil Drenthe-?
15 april 2011 13:30
hallo,

Ik heb zelf een eensgezinswoning in emmen in de rietlanden. Ik heb interesse om met u te ruilen

Het huis heeft 3 slaapkamers en heeft een voor en achtertuin.

Het is netjes en kan zo betrokken worden De huur is 420 euro huursubsidie is mogelijk . wilt u meer weten kunt u mij bellen op 06-44557379

groetjes suzanne
Re: Woningruil Drenthe-?
07 juli 2011 13:04
hoi,

amsterdam ruil lijkt me helemaal te gek alleen mijn woning is 420 euro huursubsidie is mogelijk

mail me maar even terug alsjeblieft dan weet ik direct waar ik aan toe ben

gr suus
hallo, ik woon in meppel in eengezienshuis met 3 slaapkamers+woonkamer en mooei tuin met schuur 5 min naar het centrum alles vlakbij. mijn telefoonnummer is 0651061095
redouan
Re: Woningruil Drenthe-?
20 juli 2011 17:05
ik heb een eengezingswoning in drenth met 3 kamers plus een wonkamer ja en ik betal 400 euro aan huur ja ik wil met je ruilen je kunt ook mij bellen op 0651061095>
> Heb een kleine 3 kamer woning in Amsterdam Noord
> huur 340.
> Zoek een huis in Drenthe huur nier duurder dan 400
Re: Woningruil Drenthe-?
20 juli 2011 17:11
hallo ik wil grrag met je ruilen
Re: Woningruil Drenthe-?
20 juli 2011 17:14
je kunt mij ook bellen als je wil op 0651061095
Re: Woningruil Drenthe-?
20 juli 2011 17:31
ik wil graag met je mijn huis ruilen.
ik won in meppel in eengezingshuis met 3 slapkamers plus woonkamer
Hallo meneer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw reactie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Omdat wij sinds 21 juni jl. online zijn staat onze database in de kinderschoenen. Graag zien wij uw ruiladvertentie tegemoet op www.deruilmakelaar.nl.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Vet

De Ruilmakelaar
www.deruilmakelaar.nl
Re: Woningruil Drenthe-?
23 oktober 2011 15:32
hallo,

ik bied mijn eensgezinswoning aan voor een woningruil binnen emmen of naar noord holland ik heb wel al een aantal reacties teruggekregen maar kijk er niet altijd op.

als u interesse heeft kunt u mij opbellen 06-44557379.

gr suus
Re: Woningruil Drenthe-?
08 januari 2012 18:31
Beste lezers

Ik biedt mijn koop appartement te ruil aan voor een koop woning. Koopsom van mijn appartement is 108.500 en zou graag een koop woning met meerdere kamers terug willen kopen.

Voor meer informatie kijk op www.funda.nl
Hoofdstraat 159/53
Hoogeveen
Re: Woningruil Drenthe-?
23 maart 2017 21:46
Hallo ik zou graag woningruil willen doen in Meppel. Ik woon al in Meppel. Interesse? Mail me maar!
Re: Woningruil Drenthe-?
17 mei 2017 15:05
goedemiddag beste kijker,

ik zou graag woningruil doen in hoorn noord. ik bied in grlarijflat woonkamer..... met apart keuken en wc benden en dan 3 best groot slaapkamer boven met douch ruimte de woning is 3 manden geleden helemaal opneuiwe geverfd en neuiwe keuken ingezet deze week krijgen we ook neuiwe badkamer, huurprijs € 400 en met 10 loopafstand winkelcentrum hoorn, ziekenhuis, treinstation etc allen we willen in een gezienswoning gaan verhuizen met tuin in hoorn of zwaag de huur mag tot € 700
bij interesse hoor ik het graag een reactie terug.
Re: Woningruil Drenthe-?
03 februari 2018 18:25
Hallo, ik wil graag woningruil doen in meppel. Zelf wonen we in een eengezinswoning in het centrum van meppel. Bij interesse of vragen kunt u me mailen!
Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een woning met 3 of 4 slaapkamers in de randstad. Verder gaat mijn voorkeur uit naar Purmerend.
Daarnaast vindt ik het niet erg om een woning in de buurt van Purmerend te krijgen. Plaatsen zoals Amsterdam,Zaandam, hoorn of andere steden in de buurt van Amsterdam.

Zelf ben ik woonachtig in Coevorden, mijn woning bestaat uit 4 slaapkamers plus woonkamer en een grote tuin. Dit is dus een gezinswoning en het is een rustige kindvriendelijke buurt. Dus mooi Drentse gebied, als je van rust houdt ben je hier aan de juiste adres.

Voor me vragen omtrent de woningruil kunt u mijn het best mailen.

Groetjes,
Mevrouw Aden
Re: Woningruil Drenthe-?
07 april 2018 23:20
Hallo ik woon in Meppel en wil graag woningruil doen in Meppel. Wat zoekt u? Ik zoek een eengezinswoning.
Bij interesse kunt u me mailen.
Ik wil graag mijn ruime flat 70,40m2 oppervlakte in Groningenstad ruilen met een woning (geen flat) minimale oppervlakte 55-60m2 in bosrijke omgeving van Drenthe, max een half uur rijden van Groningen. Geen Assen.
Maximale kale huurprijs: €600,00.

De flat staat in de wijk Vinkhuizen en heeft een personen- en grotere goederenlift
Woonkamer: 25,50 + Slaapkamer: 17,60 + Slaapkamer: 12,40 + Eetkeuken: 12,50 en douchruimte: 2,40 m2 Onder de flat bevind zich een berging van 8,50 m2 Er is ruime gratis parkeergelegenheid. Winkels, Basis-, Voortgezet onderwijs, Huisarts, Aphotheek, Tandartsen en openbaar vervoer zijn op loopafstand. Binnenstad en natuur zijn op 15 minuten fietsafstand. De wijk ligt dicht bij de uitvalswegen richting: Drachten-Amsterdam, Assen-Zwolle etc, Duitse grens en de buitengebieden in het Noorden.
Kale huur is € 609,00 Huurtoeslag mogelijk.

Bij interesse graag een mail sturen.
Re: Woningruil Drenthe-?
01 augustus 2018 15:41
Hallo wat zoekt u in de randstad ik heb 14 jaar inschrijfpunten bij wo i gnet utrecht gr miriam
06 828 78 351
Re: Woningruil Drenthe-?
11 oktober 2018 15:23
Ik wil graag mijn galerijwoning ruilen het liefst naar een eengezinswoning in Emmen met 3 of meer slaapkamer.

Provincie: Noord-Holland
Woonplaats: Amstelveen (Met 4 km afstand van: Amsterdam)
Stadsdeel/wijk:: Amstelveen
Postcode: 1183BD
Straat: Jeanne d’Arclaan
Soort woning / woningtype: Galerijwoning 2 kamerwoning
Etage: 1 verdieping (met lift)
Aantal kamers:2
Waarvan slaapkamers: 1
Woonoppervlak: 38
Huur: € 366,31
Verhuurder : Egen Haard
Kenmerken woning: lift, balkon, douche, kelder, vrij parkeren
Voorzieningen in de buurt:: gratis parkeergelegenheid, loopafstand winkelcentrum, trem- en bushalte
Re: Woningruil Drenthe-?
18 juni 2019 10:24
Een kennis van mij woont in Hoogeveen (Drenthe) wil graag naar Mijdrecht en omgeving verhuizen. Ik ben geinteresseerd in uw woning. U kunt mij ook bellen op 0638472649.

Fatma Uysal
Rye
Re: Woningruil Drenthe-?
17 november 2019 19:11
Heeft u de woning nog steeds beschikbaar voor ruil?
Re: Woningruil Drenthe-?
20 november 2019 21:55
Hallo,
Ik woon in Norg ik heb nieuwe huis het huis is van ongeveer 5 jaar. Het huis is modern en ik heb 3 slaapkamer 2boven 1bineden wc en douche is beneden voor tuin achter tuin het huis is vloerwarming . Ik wil graag naar Amsterdam Den Haag of Roterdam omdat daar mijn familie wonnen.



Gorethe yahya
Re: Woningruil Drenthe-?
21 maart 2020 21:54
we willen graag van emmen naar klazienaveenwe zitten nu en een flat met lift 1hoog
we huren hem van lefier 55+ we willen ook graag een senioren woning terug of 55+
onze woning heeft 1ruime slaapkamer ruime keuken en ruime woon kamer met balkon.
wie oh wie heeft intresse netjes onderhouden.
mvgr erik
Hallo,

Wat voor woning heeft u in Zwolle?
Ik heb een hoekwoning met 2 slaapkamers en grote tuin in Hoogeveen
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: