Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van IJMUIDEN naar?????

Gepost door Claudia 
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
28 september 2013 20:55
Hallo en wat zoek jij voor woning? Ik woon in Almere portiekwoning 3 km waarvan 2 slaapkamers
heb je intresse in een eengezinswoning in velserbroek?
Hallo,
ik woon in Doetinchem een hoekwoning met 5 slaapkamers,woonkamer en een zolder.
Grote voor-en achtertuin. Autogarage en een schuur.
Dichtbij de winkels,grote speeltuin en scholen.
Als je geinteresseerd bent kun je me mailen of bellen.

Groetjes
Hallo,in welke etage woont u? wilt u naar doetinchem /gelderland?
woningruil van velsennoord naar ijmuiden
Is arnhem wat voor jou grote hoekwoning 5 slaapkamers treinstation om de hoek alles op loopafstand tot horens06_84881909
Jaa ik zou heel graag naar de velserbroek willen groetjes debbie
Mijn telefoon nummer is 0629953492 dan kun je me bellen ik woon zelf in ijmuiden in een 4 kamer flat ik zou heel graag naar de velserbroek willen wegens gezinsuitbreiding x
Mag ik vragen waar je heen wil ik heb een 4 kamer flat in ijmuiden ter hoogte van de vomar en wegens gezins uitbreiding wil ik graag verhuizen naat een kind vriendelijkere buurt mijn telefoon nummer is 0629953492. Voor meer info kunt u mij bellen.
met vriendelijk groetjes debbie
Rolstoel woningruil voor rolstoel woningruil
06 december 2013 13:04
Ik wil mij begonnen grond, rolstoel aangepast woning ruilen. 5 kamers in totaal 4 slaap kamer, 2 douche en wc met een master slaap kamer, 2 leuk tuin achter en voor groot woonkamer en keuken...
Ik ben alleen nu dus kun ik niet in dit groot huis allen woning. Ik ben in de rolstoel denk er aan.
huur woning van Metro.
in Utrecht is de woning. mailen of bellen: ladyze10@yahoo.com 0647195265
hoi Linda,

ik heb intresse in een eengezins woning in de velserbroek.
mijn tel nr is 0629953492

groetjes debbie
hoi ik woon in ijmuiden in een portiek woning met 3 slaapkamers en een hele grote woon kamer ik zou heel graag willen ruilen wegens gezinsuitbreiding is het fijn om een tuintje te hebben hahaha mijn telefoon nummer is 0629953492 voor meer info,

met vriendelijke groet debbie
Hallo allemaal wij hebben een pas gerenoveerde tussenwoning 5 kamers in ijmuiden duinwijk en willen ruilen met een soort gelijke woning in ijmuiden als er iemand iets heeft hoor ik het graag!
Hallo Claudia.

Het is EEK Lång geleden dat
he dezw advertentie plaatste
Maar ik reageer toch .
Ik heb een twee onder een Kap woning vlak Vik schgen
Het is een 5 kamer woning met een grote achtertuin en vrij uitzicht voor .
Ee is veel ruimte on het huis.

Vanw
ege werkmogelijkhefen op mijn vakgebied
Moet ik dichter Vik haarlem wonen .

Groet
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
17 juli 2016 11:54
Rotterdam sportdorp 3 kamerwoning met tuin. Zolder zonder vaste trap. Huur 540
Als je meer wil weten bel of app me maar 0649361525
Groetjes miranda
Hoi claudia
Is gouda een optie? 3 kamer woning?
Misschien naar Heerlen?? Z.Limburg
Groenste gemeente van Nederland (Parkstad) en onlangs uitgeroepen tot beste toeristische plek ter wereld =D
Grote eensgezinswoning, met 3 slaapkamers, tuin, keuken met lichtkoepel. Kelder. Veel wandelmogelijkheden..
Hoor wel iets..
Groetjes Angelique
Misschien naar Heerlen?? Z.Limburg
Groenste gemeente van Nederland (Parkstad) en onlangs uitgeroepen tot beste toeristische plek ter wereld =D
Grote eensgezinswoning, met 3 slaapkamers, tuin, keuken met lichtkoepel. Kelder. Veel wandelmogelijkheden..
Hoor wel iets.. (liefst via de mail)
Groetjes Angelique
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
22 januari 2017 10:09
Intresse in een driehoeksruil
Schiebroek 4 kamerwoning het is een portiekwoning met kleine voortuin
Ik heb een leuk eengezinswoning met drie ruime slaapkamers in Hellevoetsluis,ZH. Met tuin op het zuiden. Winkels aan de overkant, dus alles lekker dichtbij.
Mocht u interesse hebben of graag foto's zien van de woning dan hoor ik het graag!

Mvg,
Agnes
Ik heb een leuk eengezinswoning met drie ruime slaapkamers in Hellevoetsluis,ZH. Met tuin op het zuiden. Winkels aan de overkant, dus alles lekker dichtbij.
Mocht u interesse hebben of graag foto's zien van de woning dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,
Agnes
ik heb een eengezinswoning in muiden.. het heeft twee grote en 1 kleine slaapkamer. Zolder is via een vlizotrap te bereiken. Zowel voor als achtertuin met een berging. Parkeergelegenheid voor de woning. huur 560 en huurtoeslag mogelijk.

voor intresse mailen naar sonia_fazal@hotmail.com
Hoi woont u in IJmuiden of ergens anders
wilt u ruilen het is ook in IJmuiden Langenieuwstraat
hoi ik ben in terest en jou huis ik won in langenieuwstraat en ijmuiden heel mooi fleet
op erst verdiping als niew kan majn belle 0685797563 lily
En Castricum? Ik wil graag naar IJmuiden en heb n 4kmr eensgezinswoning
Ik wil wel naar Castricum, heb een 3-kamer (mogelijkheid tot 4) appartement in IJmuiden. Heb 2 balkonnen, zit echt op een heel centrale plek met alles in de buurt.
Hallo Claudia,

Ik heb een ééngezinswoning in Almere. Met 3(4) slaapkamers en rustige omgeving met alle voorzieningen in de buurt. Lijkt Almere je iets?
Graag hoor ik van je.
mvg. Jeanine
Claudia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een eengezinswoning in ijmuiden met 3
> slaapkamers en een zolder. Totale woonopp. circa
> 115 vierkante meter.
> Tuin, schuur met achterom. Dichtbij strand, duinen
> en bos. Rustige straat, in de buurt van winkels en
> ov op loopafstand. Ligt gunstig ten opzichte van
> ansterdam en haarlem(bus en vleugelbootverbinding,
> A9, A10, A5 en A4).


Eensgezins woning in Castricum is dat n optie
Ik heb een eengezingswoning in ijmuiden met 2 slaapkamer. Heb een grote achtertuin. Het is een kindvriendelijke buurt dichtbij centrum scholen openbaarvervoer. Inverband met gezongsuitbreiding zoek ik eengezingswoning met 4 slaapkamer liefst ook in ijmuiden.
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: