Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van IJMUIDEN naar?????

Gepost door Claudia 
Hai,ik woon in Hoofddorp,eensgezinswoning,grote tuin,hoe heet de straat waar je woont,0644994971,bellen?José
IK vroeg me af of u na 6 jaar al een ruiler heeft gevonden? Zo nee ik heb een 2kmrbovenwoning in Ijmuiden
en ben op zoek naar groter ivm gezinsuitbreiding mvg Jess
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
25 december 2011 23:33
hallo,

wat is je email adres? dan kan ik je info en foto's toesturen.

mijn email is: sahman@live.nl
Hallo

Bent u nog steeds met woningruil bezig
Wij hebben een grote eengezinswoning in Amersfoort Nieuwland
het is een kindvriendelijke buurt geen auto,s voor de deur wel een speelweide
Het is hier lekker rustig .
Wat is de huur van jullie woning en welke straat in IJmuiden

m.v.g.
Yvon
hallo,

ik heb een eensgezinswoning in emmen 06-44557379 voor meer info,

gr suus
Goeden middag ik wil graag weten of u nog naar ijmuiden wilt verhuizen.
En waar woont u in haven en wat de huur is.

groeten marijke
Hallo ik woon in ijmuiden en wil graag naar almere verhuizen.
Weet iemand die woning ruil wilt doen.

Marijke
Hallo,

Is er iemand die geïnteresseerd is in een woning in IJmuiden.Ik ben opzoek naar een eengezinswoning in Hoofddorp/Haarlem (5kamer woning).
Mijn E-mailadres: Tatouzint__@hotmail.com
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
15 maart 2012 14:39
Ik ben wel geïnteresseerd in een eengezinswoning in Ijmuiden! Met minimaal 3 slaapkamers en of anders een zolder om een 4de van te maken! Geen voortuin geen probleem, wel graag een achtertuin met schuur! En huurtoeslag mogelijk!

Wij hebben een eengezinswoning huur 413(na ruiling verhoging, hoeveel weet ik niet..), met 3 slaapkamers een vliering, geen vlizotrap en of vaste trap. Wel een Grote achtertuin met achterom en parkeerplaats voor de deur. Rustige buurt met openbare voorzieningen en scholen in de buurt net als winkels!
hallo
heb interresse in n evt woningruil heb in de aanbieding leuke 5 kamer eengezins met vaste zoldertrap,uitzicht park in hoorn risdam
n.holland ben op zoek naar strand en zee
mn tel voor als je wat wilt weten is0229795267/0637215698
met vr gr miriam
Hallo,

Ik heb een maissonetewoning met 4 kamers plus zolder, in het centrum van Ijmuiden, huur 570 euro.

Ik ben geinteresseerd in een woning in almere, met minimal 3 slaapkamers.
hoi ik heb een 6 kamer woning in nieuw-vennep de huur is 420 euro ik heb en uitbouw van2.5 meter als je intresse heb hoe ik graag van je! mvg rachel
hoi hoi
ik ben op zoek naar een huisje in nieuw vennep.
misschien kunnen we samen uitkijken naar een driehoeksruil?
ik heb een tussen woning in leimuiden ruim met 6 kamers.
dit is richting alphen aan de rijn.
wie weet kunnen we samen op zoek?
mvg fm ackermann
Ik heb een 4 kamer flat op de eerste verdieping in beverwijk tussen scholen en winkels met de huur van 495 euro. Interesse?
hoi mandy ik heb een woning in de rivierenbuurt in een hele rustige straat maar omdat mijn kinderen allebei in zeewijk op school zitten en mijn ouders daar een huis kopen en ik graag bij de duinen wil wonen wil ik heel graag naar zeewijk maar het hield mij tegen omdat ik net alles klaar heb nieuwe achtertuin nieuwe voortuin het heb wel wat gekost dus toen ik op deze pagina kwam om te kijken voor eventueel woningruil zag ik dit bericht en dacht ik kan altijd kijken hoe of wat dus bij deze geef ik je mijn telefoon nummer en dat is 0255502476 en als jij ook is wil kijken kan je me bellen groetjes
hoi ik ben melanie heb een hele leuke eensgezinswoning met een nieuwe voor en achtertuin erg mooi allemaal maar ik wil toch na heel lang denken terug naar zeewijk waar mijn kindjes allebei op school zitten dan kan mijn jongste ook ooit alleen naar school het maakt mij ook niet uit of ik in een apartement kom maar dan wel 1 hoog of begaande grond ik hoef niet stel op sprong weg en ga ook alleen in op woningen die niet uitgeleefd zijn maar net als mijn woning gewoon netjes schoon en bijgehouden is als u interesse heb laat het mij dan weten 0255502476 en oja er moeten wel 3 slaapkamers zijn die heb ik nu zelf ook met vriendelijke groet
Beste Melanie,

Lekstraat, IJmuiden 3 slaapkamers en een ontzettend grote tuin.
Hoe groot zijn jouw slaapkamers nu? Heb jij een zolder? In welke straat woon jij?

Groet, Charlotte
Claudia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een eengezinswoning in ijmuiden met 3
> slaapkamers en een zolder. Totale woonopp. circa
> 115 vierkante meter.
> Tuin, schuur met achterom. Dichtbij strand, duinen
> en bos. Rustige straat, in de buurt van winkels en
> ov op loopafstand. Ligt gunstig ten opzichte van
> ansterdam en haarlem(bus en vleugelbootverbinding,
> A9, A10, A5 en A4).


--------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo ik zou heeel graag naar IJmuiden willen
we hebben hier in almere ook een 3 kamer wonig met voor tuin en achter tuin.
u mag me bellen als u wil
Hallo hebt u al wat ? in woon in almere-haven ik weet niet of het wat is voor u
Grote woning aangeboden in Ulrum provincie Groningen nabij natuurgebied Lauwersmeer.
Je kunt me mailen voor meer info :-)
groetjes,

Anita
SAL
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
13 mei 2013 11:20
Wil je in Utrecht komen wonen??
Hallo ik wil graag een woningruil. Heb nu een nieuwbouw appartement in kanastraat, het is een 4 kamerwoning huur is 600 euro en wil graag een eengezingswoning met tuin.

Voor meer informatie kunt u me bellen 0648478410
Groetjes
Hallo wil graag een woningruil doen. Ik woon in een nieuwbouw portiekflat in oud ijmuiden. Heb 3 slaapkamers een ruim woning. Wil graag een eengezinswoning met achtertuin in ijmuiden.
gul
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
09 september 2013 22:43
Hallo heeft u nog die woning.
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
10 september 2013 14:50
intresse in een eengezinswoning in enschede??
Hoi,
Ik woon in een flat in ijmuiden vlakbij de vomar.
Het is in het midden van ijmuiden eigenlijk is alles dichtbij.
Het is een 4 kamer flat. Met 2 balkons.
Ik wil graag naar een eengezins woning in de buurt plein 1945 of bomen buurt
i.v.m. de school keuze voor mijn dochterje.
Het maakt mij niet uit hoe het huis er van binnen uit ziet het gaat mij wel ook om de ruimte.
Ik wil graag 3 kamers en een zolder of het liefst ook 4 kamers er voor terug.
De huur van mijn huis bedraagd €492,- de hal word schoongehouden door een bedrijf.
En er is beneden een berging.
Als er iemand met mij wilt ruilen dan is dit mijn tel.nr:
0629953492
hoi ik ben lisa en bezoek naar een eengezinswoning
ik woon zelf in een flat aan de planetenweg ok een 3 kamer en zolder en ruime schuur
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
17 september 2013 15:34
ben je getresseerd in eengezinswoning in enschede?
Is arnhem wat voor jou.grote hoekwoning 5slaapkamers achtertuin wijkcentrum creche naast de deur treinstation om de hoek centrum op loopafstand parken speeltuinn zwembaden alles dichrbij tot horens 06_84881909 bel gerust .
hoi
heb een nieuwbouw portiekflat in oud ijmuiden met 4 kamerwoning zou graag een woningruil willen doen. u kunt contact opnemen met 0648478410
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: