Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van IJMUIDEN naar?????

Gepost door Claudia 
hoi
wij hebben een eensgezinswoning in ijmuiden 3 slaapkamer ,,voor en achter tuin
op een hoek,, ziet er netjes uit ..saturnusstraat gr helen
wilt u naar st.willebrord (noord brabant)? en wat is kale huur?
wij wonen in ijmuiden in een 5 kamer eensgezinswoning en willen graag een ruil doen,het liefst naar het midden van het land!!!( de betuwe,land van maas en waal)intresse,graag hoor ik wat van iemand!!
groetjes claudia
hallo claudia,

is arnhem of zwolle wat voor u?

mvg,

zahra
hoi zahra,nee daar willen we nou net niet heen,maar even goed bedankt voor je reactie!!
groetjes
Hi Claudia,

Heb je misschien interesse in Lelystad?

Groetjes,
Samantha
hoi samantha,
wie weet wat heb je voor mij in de aanbieding dan??
wat voor een huis,hoeveel kamers en met tuin???
en wat is de huur??

ik hoor het van je,groetjes claudia
HI Claudia,

Onze woning is een 3kamer etagewoning beganegrond, met een oprit aan de voorkant en een achtertuintje.
De huur is 430 per maand.
Er zijn veel voorzieningen in de buurt zoals een huisarts, tandarts, apotheek, kinderopvang, school, enzo.

Als je geinteresseerd bent in foto's dan kan ik ze wel naar je email sturen.

Groetjes,
Samantha
hoi samantha,

nee sorry dat is voor ons veel te klein willen wel een 5 kamer wonig terug,hebben aangezien we drie kids hebben!!

in ieder geval bedankt!!
heb je misschien interesse?Zeer ruime 6 kamer eengezinswoning( 5 slaapkamers) met grote voor en achtertuin met grote blokhut en sierbestrating. Grote keuken L-opstelling met inbouwapparatuur. Grote badkamer met luxe badmeubel met dubbele spoelbak. Alles pas geschilderd en in het hele huis laminaat. Je kunt zo over!! Andijk ligt aan het Ijsselmeer vlakbij Enkhuizen.20 minuten van Hoorn. Heerlijke landelijke omgeving en vlakbij het strand.
Ik wil i.v.m. gezinsgrootte ( 4 kids) wel een grote eengezinswoning voor terug. Graag telefonisch contact 0655154567 of via daantje422@hotmail.com
hoi hoi als ik me niet vergis heb ik al contact met jullie gehad??

we willen richting tiel omdat mijn man daar vandaan komt en zijn zoontje daar heeft!!!
bedankt voor het aanbod het klinkt super allemaal maar is helaas niet de goed plaats voor ons!!
succes nog verder,groetjes claudia
ik heb een huis in ermlo
geachte claudia
mijn naam is miriam en ben geinterreseert in evt een woning ruil met u
wij wonen in amsterdam oud west tussen de kinkerstraat een grote winkelstraat met tramberbindingen en een dagelijkse markt
naar de andere kant het vondelpark 10 min lopen
ik heb op papier een 3 kamer woning en ook de huur van een 3 maar heb een grote zolderkamer door gebroken en dus de luxe van een 4kamer
de huur bedraagt 385 euro verder heb ik op zolder een grote berging en zijn de douche en toilet gescheiden
een leuk balkon ook belangerijk toch voor als het lekker weer is
vr groet miriam
020 7893660
0650492457
Hallo,

wij hebben een eensgezinswoning in Goor(overijssel)3 slaapkamers,zolder met vlizotrap,voor en achtertuin,scholen en winkels op loopafstand, parkeergelegenheid voor de deur.Bosrijke omgeving veel wandel mogelijkheden
heeft u interesse mail naar loes885@hotmail.com
hallo,

ik heb een zeer ruim en luxe 3 kamerappartement in enschede centrum. De woning heeft 2 slaapkamers, een brede hal, een grote leef keuken, en laminaat door de gehele woning. er is ook een vaatwasaansluiting in de keuken. De keuken is recent gemoderniseerd evenals de grote badkamer. Ik woon er 4 maanden dus de hele woning is compleet geschilderd.

de woning is op loopafstand van het centrum, het station en het stadskantoor.
Interesse in een eengezinswoning in Pannerden, 3 slaapkamers en een grote zolder?
Hallo,

Ik heb een eengezinswoning in Amstelveen Waardhuizen.
Het is een grote eengezinswoning, met 3 ruime slaapkamers,een zolder over de gehele verdieping
(vaste trappen) waar je dus makkelijk nog 2 slaapkamers van kan maken.
Een kleine voortuintje en een grote achtertuin met de de hele dag zon. Op de achtergevel zit ook een zonnescherm
Een luxe inbouwkeuken met vaatwasser, koelkast combi oven.
Op de beneden verdieping zit een toilet en boven een badkamer met douche en nog een tweede toilet.
Een schuur in de voortuin, van steen en in de achtertuin staat ook nog een schuurtje ( hout)
De huur bedrfaagt 850 euro.

Mocht u interesse hebben in de woning dan kunt u een mailtje sturen naar Kim_Roele@hotmail.com
Ook bij geen interesse hoor ik het graag.

Groet Kim
bedankt voor de reacties,
maar is niks voor ons,niet de goede plaats te klein of te duur!!

we blijven zoeken,mvg claudia
hoi ik heb een3kr. won.met een grote tuin met zon in de baarsjes gezellige buurt alles dichtbij centrum 5 min.trams bussen trein 2parken zwembad.ik heb zelf 2 jonge kinderen . mvg ilona
is hoorn iets voor jullie?
we hebben een 5kamer-eengezinswoning in de aanbieding in hoorn.
we zitten 2 minuten van het ijsselmeer en natuurgebied af,prachtig visgebied!!, 2autominuten van de oude binnenstad(10 minuten lopen)
o.v. om de hoek, en de winkels op 3 autominuten (10 minuten lopen, 5 met de fiets), scholen op loopafstand
we hebben beneden de grote tuinkamer(ook als ouderslaapkamer zeer goed!!) en berging, op de 1e verdieping de keuken , woonkamer , toilet en grote bergkast.
op de 2e verdieping hebben we 3 slaapkamers en de badkamer.
we hebben een grote tuin op het zuiden, en het is gelegen in een rustige vriendelijke buurt.
de huur is 584 euro per maand
ik hoop van u te horen,
met vriendelijke groet,
fam. hofmeijer
geachte claudia
heb de ruiladv bekeken en heb interresse in een evt woningruil
heb zelf een 4 kamer woning in oud west achter de kinkerstr wat een grote winkelstr is en aan de andere kant op loop afstand van het vondel park
het is een leuke kindvriendelijk sociale buurt met scholen etc
dehuur bedraagt 389 euro per maand
hopend wat van u te horen
mijn tel nr is 0684302110 met vr groet
hallo claudia
heb interresse in n evt woningruil
mocht je nog zoekend zijn zou je dan contact op willen nemen
met vriendelijke groet
miriam
0684302110
hallo ik wil graag woningruil doen in ijmuiden kom zelf uit zeewijk nieuwbouw ,eengezinswoning,3 slaapkamers open keuken voor en achtertuin {groot}kindvriendelijke buurt,badkamer boven met wc,,graag een eengezinswoning er voor terug omgeving tuinderstraat,eikensrtaat,velserduinweg,willembeeksweg ,en omgeving wel 3 slapkamers,groetjes
iedereen bedankt voor jullie mail,maar ben onder tussen voor zien van een ruil,succes allemaal verder

mvg claudia
ciro
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
25 september 2010 15:18
hoi claudia


ik woon in maurik (nabij tiel, gelderland betuwe )

3 slpkmrs, tuin voor en achter, vlizo zolder, aantal winkels waaronder de c1000 ) kind vriendelijke buurt,,
ik woon bij schagen en heb wel iknteresse ik heb een 5 kamer woning en vrij uitzicht voor een grote achtertuin kun je waqt meer over je omgeving en het huis vertellen?
hallo
heb n leuke 4 kamer woning in adam oud west tussen de kinkerstr en het vondelpark in
in n leuke gezellige en nette buurt
de reden van woningruil is de zware adhd van mijn dochtertje
wat niet gaat op 3hoog
mijn telnr 0684302110/0207893660
mocht u interresse hebben dan horen wij dat graag
met vr gr miriam
goede middag,
is deze advertentie nog actueel, zoja waar bent u na opzoek en in welke regio zoekt u,
mvg,
paul
hallo paul,ja hij is nog actueel,we wilden eerst richting gelderland vertrekken,maar willen nu nog even in ijmuiden blijven,maar een ander huis gelijkwaardig aan wat we nu hebben willen we wel!!
of in ieder geval een huis met 4 slaapkamers en achtertuin en een ruime woonkamer,zijn met 5 personen en twee grote honden!
ons huis heeft 4 slaapkamers een grote zolder,voor en grote achtertuin en woon keuken!
als je iets weet hoor ik het graag,mvg claudia
jo
Re: woningruil van IJMUIDEN naar?????
28 november 2010 15:46
hallo

ziet u wat in een eengezinswoning in Almere Stad?
Graag hoor ik van u

Gr Jo
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: