Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL BINNEN ALMELO

Gepost door Debbie 
WONINGRUIL BINNEN ALMELO
26 november 2005 11:12
Hallo,

Mijn vriend en ik willen al enige tijd heel graag een eengezinswoning.
Momenteel wonen wij op een flat op de derde verdieping zonder lift(Ossenkoppelerhoek, Almelo). Toen wij hier kwamen wonen was dat voor ons beide geen probleem, totdat mijn vriend (weer) last kreeg van zijn knieen. Hij heeft vroeger één of andere groeiziekte gehad waardoor zijn spieren en/of zijn botten te traag of juist te snel groeiden. Hieraan heeft hij zeer zwakke knieen overgehouden. Echter heeft hij de laatste tijd zo extreem last van zijn knieen dat traplopen voor hem een moeilijke en pijnlijke klus is geworden! Wij hebben ons al opnieuw ingeschreven via Beter Wonen, maar de wachtijden zijn daar zo verschrikkelijk lang en er word ook geen rekening gehouden met de 'conditie' van mijn vriend waardoor wij niet versneld een ander huisje kunnen krijgen. Onze flat heeft een zeer ruime woonkamer (een derde officiele slaapkamer is bij de woonkamer gevoegd) waardoor er nog 2 slaapkamers beschikbaar zijn.Uiteraard kan er weer een derde slaapkamer van gemaakt worden. Ook deze zijn vrij ruim. Balkonnen zijn ook redelijk (je kan er in de zomer zeker lekker zitten!) Overal is centrale verwarming aanwezig!!!! Binnekort worden er ook nog werkzaamheden aan de buitenkant van de flat verricht (schilderwerk etc.) dus ook de buitenkant zal zeker een plaatje worden. De kale huur van deze flat is ? 275 en er is huursubsidie mogelijk!!!. Kortom, de flat is prima geschikt voor een (jong) stel bestaande uit 2 a 3 personen! Aan de voorkant van de flat is een hele leuke, goed ondehouden speelplaats voor kinderen. Er is veel parkeergelegenheid, en het winkelcentrum (Vincent van Gogh plein) ligt op 5 minuten loopafstand. Er is ook een basisschool in de buurt (De Hagendoorn School) Wij zoeken een eengezinswoning in Almelo die toch ook wel redelijk ruim is (wij willen binnen nu en 3 jaar een gezinnetje starten) dus daar moet zeker de ruimte en mogelijkheid voor zijn!

Ik hoop dat er mensen geintresseerd zijn voor deze woningruil. Eventuele foto's (van beide woningen) kunnen via e-mail geruild worden zodat beide partijen een indruk kunnen krijgen van de woning.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: