Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruilll

Gepost door sam 
sam
woningruilll
18 november 2005 19:42
bovenwoning te krommenie(zaanstad)
groen uitzicht,zwembad,sport,winkels en openbaar vervoer op korte afstand.
beneden een berging,1e etage huisk,ruime keuken,wc.2e etage 3 slaapkamers,badkamer met douche.zonder met vli.trap.
tuintje waarvoor je even moet omlopen(ivm boven wonen).
huurpr ong 285 euro!
gezocht;ivm nwe start leuke woning omgeving geschikt voor kinderen,bosrijk of centrum,etage met lift of beneden/eensgezinswoning.mag duurder/groter.
noord-holland,braband,zuid-holland geen friesland/drente of limburg(of t moet wel een heeele mooie woning zijn )
Re: woningruilll Drenthe
19 november 2005 10:14
Hallo,

Wij hebben een woning in Erica een dorpje met 5000 inwoners aan de rand van Emmen, Emmen is vastgegroeid aan ons dorpje. Op vijf minuten fietsen hebben wij een groot recreatiegebied met veel water.
Wij hebben een ruime hoekwoning in een blok van 3 de overige woningen om ons
heen zijn koopwoningen. Ons huis heeft 4 slaapkamers waarvan 2 grote en 2
kleine + wij een hele ruime zolder deze is te bereiken met een vlizotrap de
totale woonoppervlakte is ongeveer 150 vierkante meter met de zolder
meegerekend. Ons huis is voorzien van CV en Dubbele beglazing en we hebben
ook een inbouwkeuken deze grenst aan de woonkamer en tussen beide hebben wij
een stenen poort gemaakt en op de keukenvloer ligt plavuizen, ook liggen er
plavuizen in de hal en toillet. Wij hebben voor een tuin en achter een tuin
achter is gedeeltelijk voorzien van gras en klinkers en de tuin voor hebben
wij net alles uitgehaald dus hier moet nog het een en ander aangebeuren. De
tuin achter is ongeveer 40 vierkante meter en voor iets kleiner zal zo
ongeveer 30 vierkante meter zijn ook is achter alles voorzien van
schuttingen en voor en achter is vrij uitzicht . foto's zullen wij sturen bij verdere interesse en dan zou u
mischien ook een paar foto's van uw huis kunnen mailen.
Ons buurt is trouwens erg rustig en kindvriendelijk. Op loopafstand zijn scholen en winkels.
Onze huur bedraagt 420 Euro. Tevens zijn er middelbare scholen in Emmen deze zijn te breiken in 15 minuten met de bus.. Emmen is een stad met 120.000 inwoners en bekend van het Noorder Dierenpark. Ons dorp ligt aan de rand van Emmen, bij parc-sandur dit is een recreatiepark met veel water en recreatiebungalows en een complete nieuwbouwwijk.
Re: woningruilll
21 november 2005 12:36
..
Halloo
Ik las van jouw de advertentie die jij geplaast hebt waar ik op zou willen reageren.

Ik heb een 1 gezins (tussen)woning in een heel rustige en kind vriendelijke buurt.
in Rottterdam
Het huis heeft 3 slaap kamers boven,bad ,wc ,keuken woonkamer en berg ruimte beneden.Verder is er nog een berging buiten en een voor en achter tuin.
Voor de rest zijn er scholen in de buurt en winkels.het huis is op 5 min loop afstand van het metro station.

ik hoop heel gauw wat je van je te horen.
Mijn nummer is 0648128583
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: