Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woning ruil 4kamer met tuin Delf ruilent

Gepost door Amanda 
Ik heb een 4kamer hoek woning met tuin het is een portiek woning
maar wel leuk. tuin is 128 m2 schuur ook in de tuin met stroom. daar bij heeft u ook nog opslag in de kelder. woonkamer is 7 m bij 350 +_ doorgebroken waar de tussen wand er zo weer in kan 3e slaapkamer. 2 slaapkamers doche en w.c keuken. heb je er wat voor over om te ruilen want ik vraag er wel wat voor om te ruilen . ik zoek dan ook in delft een 2 of 3 kamerwoning er voor terug maar wel met een klein tuintje of plaatsje. heb je er alles voor over om te ruilen ? mail me dan maar
groetjes Amanda
waar staat de woning dan welke wijk en plaats
wat is daar de huur en wat wil je kwijt aan huur
is dit wat voor je
11 november 2005 13:25
In het historische Delft, aan gracht op loopafstand van de Markt en winkelcentrum De Veste,zuidpoort, NS station en scholen.
Mooie woning b.j. 1975 bestaande uit drie verdiepingen.
Indeling:
Begane grond tochthal met toilet, tussenhal met trap naar eerste verdieping, slaapkamer met openslaande deuren naar de tuin ca.23m2 met stenen berging en Achterom,
Op de 1e verdieping is de woonkamer van 31,6 m2 en achterslaapkamer 12,7 m2 samengevoegd, grote eetkeuken, badkamer met 2e toilet.
2e verdieping groot overloop, slaapkamer ca. 20 m2 met openslaande deuren naar groot dakterras ca.22m2 op het zuiden. De woning is voorzien van centrale verwarming en dubbel glas.
minimaal 2 personen. Woningstichting DUWO te Delft.
Huur E 527. Wij zoeken een huis met tuin<<>>huur tot E470,<<>>
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: