Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

amstelveen => amsterdam

Gepost door josephine 
amstelveen => amsterdam
10 november 2005 16:56
Heb een 4 kamer appartement (ong 70m2) in Amstelveen, groot balkon op Zuid, uitzicht op grote speelweide, CV, nwe toilet, vrij nwe keuken en badkamer.

Zoek een appartement in Amsterdam (centrum/pijp/oud zuid/oud west). Mag stuk kleiner zijn (vanaf 45m2)
Re: amstelveen => amsterdam
10 november 2005 19:57
Hallo.
Ik heb een 3 kamer beneden woning,50m2,in west.
Twee slaapkamers met openslaande deuren naar een tuintje op het zuiden,wc en douche samen,gesloten keuken,ov en winkels om de hoek.
Ik zoek iets groters voor mij en mijn dochtertje.
Gr.T.Rozinga
Re: amstelveen => amsterdam
14 november 2005 22:37
Hi,

Heb een 3 kamer woning in Amsterdam Oud-Zuid.
Mocht je interesse hebben mail me dan.

Gr: Sabine
Re: amstelveen => amsterdam
15 november 2005 21:54
ik heb intresse voor uw woning ik woon zelf in amsterdam west satadsdeel de baarsjes het is een niet al te grote 4 kamerwoning wel erg gezellig heeft dubbel glas op de 3 etage goed onderhouden ik woon in een rustige buurt met veel grachten en water om om me heen het is 5 min van de vondelpark lopen en 8 min fietsen naar het centrum de kinkerstraat is bij mij om de hoek met veel winkels het is een kind vriendelijke buurt met scholen ik woon er met plezier al 4 jaar als u interesse heeft kun uw mij bellen op nummer 0647222348 met vriendelijke groeten
Rachida Ennasla
Re: amstelveen => amsterdam
15 november 2005 21:55
ik heb intresse voor uw woning ik woon zelf in amsterdam west satadsdeel de baarsjes het is een niet al te grote 4 kamerwoning wel erg gezellig heeft dubbel glas op de 3 etage goed onderhouden ik woon in een rustige buurt met veel grachten en water om om me heen het is 5 min van de vondelpark lopen en 8 min fietsen naar het centrum de kinkerstraat is bij mij om de hoek met veel winkels het is een kind vriendelijke buurt met scholen ik woon er met plezier al 4 jaar als u interesse heeft kun uw mij bellen op nummer 0647222348 met vriendelijke groeten
Rachida Ennasla
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: