Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wil er dan niemand naar dit mooie Dorp?

Gepost door Niekie 
Ik probeer het nog maar een keertje
Samen met mijn dochtertje zou ik zou graag in de provincie Overijssel willen gaan wonen,om daar een nieuw bestaan op te bouwen
Wie o wie wil er met ons ruilen?

Wj wonen in een leuke flat met 2 slaapkamers,mogelijkheden voor een 3e zijn er aanwezig.
Deze flat staat op een prachtige plek op de Utrchtse heuvelrug,omgeven met bossen
de huurprijs is 350 euro

Voor meer info kunt u mij altijd emailen,ook heb ik een paar leuke foto's van mijn flat gemaakt dus ook die kunnen makkelijk door gestuurd worden

Hoop gauw wat te horen

Niekie
Hoi Nienke......ik woon zelf in Eibergen,dat is net op de grens tussen gelderland en overijssel.Ik wil zelf graag in haaksbergen wonen.....er is iemand in haaksbergen die graag naar utrecht zou willen verhuizen.....een 3hoeksruil.....zou dat wat zijn??Ik hoor graag van je.

groet daantje
Hoi Daantje

Graag zou ik meer willen weten.
Groetjes Niekie
Hoi Daantje

Ik zag dat ik bij mijn vriendin onder haar naam antwoord gaf niet zo slim dus vandaar nu weer een reactie
Ik zou heel graag meer willen weten over deze woningruil,ik wil dolgraag die kant op als het maar in de buurt van Enschede is dan ben ik al happy
De woningbouw heeft wel wat voorwaarders dus dar moeten we het dan maar even over hebben.
Laat maar gauw wat horen en dan wie weet kunnen we stappen ondernemen

Gr Niekie
Helaas...de persoon heeft al andere maatregelen getroffen......ik ga eens even verder zoeken......want voor ons zou het heel erg fijn zijn dat we naar haaksbergen konden verhuizen........*zucht*
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: