Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Enschede ruilen met Noord-Holland of Utrecht

Gepost door Ruilen 
Aangeboden:
Leuke eengezinswoning met 3 slaapkamers in een nette rustige buurt te Enschede
met tuin op zuiden.
De huurprijs wordt na ruil ? 407,98 voor de nieuwe bewoner.
Mag ook door 1 persoon bewoond worden.
Cv, dubbele beglazing, ruime L-vormige woonkamer, bergzolder.

Zie voor oa de plattegrond van het huis de website:
[members.home.nl]


Gezocht:
Woonruimte met minimaal 2 slaapkamers in een leuke buurt en dichtbij openbaar vervoer het liefst
in of rondom de binnenstad van Utrecht (centrum, witte vrouwen, vogelenbuurt,
lombok).
Of in de regio Noord-Holland:
omgeving van Haarlem(geen Schalkwijk), Amstelveen en omstreken,
leuke buurten in Amsterdam binnenstad/jordaan, oud-zuid/pijp, knms eilanden etc.
Max. kale huur ? 475,-


Graag alleen serieuze reacties! We willen zsm ruilen.
Driehoeksruil ook welkom.
Hallo

Ik zag uw advertentie op verschillende sites,en heb daar dan ook op gereageerd,maar hoor maar niks terug.
Ik hoop nu dat ik u via deze site wel kan bereiken
U schrijft dat u met spoed wil ruilen,ik wil dolgraag naar enschede.

Hoop nu wel wat te horen
Niekie
Hoi Niekie,

Zoals ik ook via de mail heb laten weten zoek ik in Utrecht zelf of meer richting Amsterdam. Bijv. gemeente de Ronde Venen, ten zuiden van en in Amsterdam zelf (Amstelveen/Uithoorn) of gemeente Haarlem.

Ik ben al een tijdje bezig en heb het al op veel manieren geprobeerd, ook via 3-4-hoeksruilen, maar steeds loopt er van alles anders. Vooral omdat veel mensen een onrealistisch eisenpakket hebben of omdat ze niet serieus zijn en zich pas later gaan bedenken wat er op ze af komt als ze echt gaan verhuizen en dan dus toch afhaken. Werkt behoorlijk ontmoedigend en kost bergen energie.

En dan heb ik het nog niet eens over de verschillende ruilregels per gemeente.
Bij sommige gemeentes is een economische binding verplicht om een huisvestigingsvergunning te krijgen en zijn er regels voor gezinsgrootte en inkomen.
In Enschede zijn die regels er trouwens nog niet.

Ik wens je veel succes en hoop dat je snel iets kunt vinden.
Ik heb meerdere malen contact gehad met deze dame.....ze heeft al wat gevonden.....
Ik heb idd weer wat gevonden, maar het is dus nog niet 100% zeker dat dit door gaat. Niet van mijn kant, maar van de tegenpartij.
Eergisteren liet men we weten toch niet te willen ruilen en gisteren toch weer wel.
Zodra ik zeker weet dat ik echt een ruil heb vermeld ik dit.

Jij gaf aan een 3-hoeks ruil te willen met een flat in Utrecht, kun je iets meer vertellen over de flat. In welke wijk deze staat, hoe hoog de huur is, hebben de bewoners een binding met waar jij woont etc.
Alvast bedankt.
Kun je mij mailen??Ik heb wat anders in utrecht.....echt kei en kei gaaf!!!!!!!

daantje5@chello.nl
Het is een heel gaaf huis...ik heb al gebeld.......ik hoop dat je dit bericht nog leest en me mailt......dan kan ik je bellen...(geef nummer via mail door!!)

*spannend*
Oke en nu ik nog :-(

Niekie
Danielle,

Ik heb je mijn telefoonnummer gemaild maar no niets gehoord??
Hoi Hoi

Sorry maar heb geen telefoon nr ontvangen hoor anders had ik zeker gereageerd

gr NiekieRuilen schreef:
>
> Danielle,
>
> Ik heb je mijn telefoonnummer gemaild maar no niets gehoord??
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: