Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Even een reactie terug geven is toch niet zo moeilijk???

Gepost door artistik 
Waarom is het toch zo moeilijk om als iemand je aanschrijft (via de mail) om een berichtje terug te sturen met een eenvoudig antwoord ja graag, misschien of nee bedankt. Vaak als ik iemand aanschrijf in reactie op zijn/haar advertentie wordt er gewoon geen reactie gegeven. We zitten dacht ik niet voor onze lol hier op deze site (en andere) dus gewoon even een reactie geven is toch wel zo beleefd!!!!!!!!! Even je vingers op het toetsenbord en een paar klikken met de muis, meer moeite koste het toch niet. Heb je hier niks te zoeken, blijf dan lekker weg, dit is voor serieuze zoekers niet voor ach ik kijk wel en probeer eens wat. Dit moest ik even kwijt!

Petra
Ik ben het helemaal met je eens.
Daarom vind ik dit geen prettige site. Het is net of er zomaar iets op gezet wordt, om vervolgens niets meer te laten horen!
Maar ja, waar kan je dan nog meer heen, ik loop me al 1 jaar suf te zoeken of @#$%& en heb me ingeschreven op meerdere sites maar na 2 jaar nog niks. Laat ze lekker andere mensen lastig vallen.
Ik heb al eerder aan woningruil gedaan en had zo een ander huis.
Dit was op de site www.@#$%&
Wat ook handig is om een kleine advertentie te plaatsen in de plaats waar je mee wilt ruilen.
Succes.
ik ben het met u eens want ik heb en bericht geplaats en er komt niks maar waar woont u presis
ik kan mij ook helemaal vinden in je commentaar op het onbeschofte gedrag van de mede gebruikers van deze site.
Ja er worden zelfs ruzies uitgevochten hier, te gek voor woorden, Inderdaad geen enkel respect voor de medemens.Deze mensen zijn niet waardig een woningruil aan te gaan!!! Ik wens je dan ook heel veel geluk met het zoeken van een toffe woning toe. HARAS.

Gelukkig heb ik ook positieve reacties gehad, maar wel 1 , . wil ik wel vermelden. Of het wat wordt, dat is een andere kwestie
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: