Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil

Gepost door willem 
woningruil
17 oktober 2005 00:14
u amsterdam ik nh - dichter bij zee
Re: woningruil
17 oktober 2005 23:07
IJmuiden een optie? Zo ja, mag ik dan wat info over jou woning?! (huur, slaapkamers, verdieping, buurt enz.) Dit is voor een eventuele driehoeksruil. Ik wil niet naar amsterdam maar richting Alkmaar, ik weet waarschijnlijk wel iemand die nog steeds naar amsterdam wilt. Ik hoor het graag van je.

Petra
Re: woningruil
17 oktober 2005 23:07
IJmuiden een optie? Zo ja, mag ik dan wat info over jou woning?! (huur, slaapkamers, verdieping, buurt enz.) Dit is voor een eventuele driehoeksruil. Ik wil niet naar amsterdam maar richting Alkmaar, ik weet waarschijnlijk wel iemand die nog steeds naar amsterdam wilt. Ik hoor het graag van je.

Petra
Re: woningruil
26 oktober 2005 22:18
hallo willem,

Ik heb een 3-kamerappartement in het centrum van Beverwijk. In 10 minuten ben je met de Auto aan het strand van Wijk aan zee.Er gaat ook een bus om de hoek van mijn woning rechtstreeks naar het strand.
Interesse? Dan hoor ik dat graag.
Re: woningruil
26 oktober 2005 22:35
laat even wat meer weten over je huis en geef mij een postcode -dan kan ik de buurt zoeken.

vertel je me ook het huur bedrag ?
dank je! , willem
Re: woningruil
26 oktober 2005 22:36
Auteur: willem (---.upc-e.chello.nl)
Datum: 26-10-2005 22:35

laat even wat meer weten over je huis en geef mij een postcode -dan kan ik de buurt zoeken.

vertel je me ook het huur bedrag ?
dank je! , willem
Re: woningruil
29 oktober 2005 14:21
hallo willem,

Mijn woning ligt in een appartementencomplex in het centrum van Beverwijk,heeft cv,lift, balkon en berging, is op de 2e en tevens bovenste etage en kost 374,00 euro huur.Postcode:1941 CA.
Ik heb een grote woonkamer met daarin een open keuken, verder een grote slaapkamer en een kleine slaapkamer.
Als je interesse hebt zou ik graag ook wat informatie over jou woning willen.
Groetjes,
Karen
Re: woningruil
04 november 2005 16:57
nou ik woon in almere vind u dat een goed plekje
Re: woningruil
23 november 2005 11:55
hallo willem heb je intresse in een 2 kamerwoning met tuin in zaandam. winkels parken vlak bij. laat het even weten.

groeten wilgo
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: