Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil in Amsterdam

Gepost door Rozinga 
Woningruil in Amsterdam
12 oktober 2005 23:11
Knusse 3kamer beneden woning,50m2,aan randje Westerpark met tuintje op het zuiden ruilen voor ruime 3 kamerwoning,75m2, met cv en buitenruimte.
Re: Woningruil in Amsterdam
26 december 2015 09:39
Kamer s 5 Verwarming c v ketel Tuin achtertuin voortuin ik wil contact me algemeen meer foto st zaandam Lichte eengezinswoning in een ruim opgezette Kogerveld De woning heeft een royale woonkamer en 4 slaapkamers op de 1e verdieping Op loopafstand zijn diverse voorzieningen zoals winkels NS station en recreatiegebied Het Jagersveld te vinden De voor en achtertuin zijn heerlijk zonnig gelegen Deze voormalige huurwoning wordt door ZVH aangeboden Indeling Begane grond entree hal toilet meterkast doorzon woonkamer gesloten keuken en een toegangsdeur naar de achtertuin Eerste verdieping overloop vier slaapkamers badkamer met douche en wastafel In de achtertuin staat een vrijstaande stenen berging Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving en goede ligging t o v uitvalswegen en nabij treinstation Bijzonderheden Verwarming en warmwater middels c v installatie Woning bijna geheel v v dubbele beglazing
ik zoek wonen amsterdam sloterdijk geuzenveld west ik zoek allen beneden woning met tuin en huur niet hogerdan 600 3/4 kamer woning Terug
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: