Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil rotterdam zuid----rotterdam

Gepost door Selma 
Rotterdam-zuid en wil hier ook blijven
Ruime 3 kamer woning in de feijenoord grote woonkamer met open keuken, grote badkamer met ligbad whirlpool, kelderbox woning met lift 2 de verdieping galerijwoning.
Huur 470(vrije sector). Woning ligt nabij winkels , de pathe is op loopafstand, de kuip, station zuid ov ook op loopafstand.
Ik vraag een 4 kamer woning het liefst met tuin maar kan ook anders, huursubsidie moet wel mogelijk zijn ik wil gewoon in de zelfde omgeving blijven anders richting centrum.wil ruilen ivm uitbereiding en te hooge huur
ik heb een hele leuke 3 kamerwoning in rdam zuid en ik wil graag 4 kamer woning met
tuin dus benedenwoning in ijsselmonde kreekhuizen groetjes eva
hallo, ik heb een gezinswoning tussenwoning 3kamers,open keuken,schuurbuiten, en zolder.
douch en toilet boven,en nog toilet beneden,slapkamers 1en2, voor en achtertuin.
ik wil graag verhuizen in een galerijflat met lift of een benedenwoning,in feijonoord of roterdam alexander.
het is een rustige omgeving,en met tram ,bus, en winkels.
Ik wil hier graag weg en wil in een andere stad een nieuwe start maken.
maar ik wil eigenlijk om de zelfde reden als jij ook weg.
Twee kamerwoning in Rotterdam Beverwaard, woonkamer met open keuken en een slaapkamer en een tuin. Nog nooit problemen met de buren gehad hier. Maar wil toch weg. I.v.m. gemakkelijke verhuizing gestoffeerd en gemeubileerd, wil een gestoffeerd en gemeubileerd huis ervoor terug voor dezelfde huurprijs en die is €228,- met subsidie. Zonder subsidie ca €350,-. Wie o wie wil ruilen in Rotterdam?
Twee kamerwoning in Rotterdam Beverwaard, woonkamer met open keuken en een slaapkamer en een tuin. Nog nooit problemen met de buren gehad hier. Maar wil toch weg. I.v.m. gemakkelijke verhuizing gestoffeerd en gemeubileerd, wil een gestoffeerd en gemeubileerd huis ervoor terug voor dezelfde huurprijs en die is €228,- met subsidie. Zonder subsidie ca €350,-. Wie o wie wil ruilen in Rotterdam? Tel 06-38258057
Sms me maar even 0652627607 ik wil ook ruilen sms me je nummer dan bel ik je of nail me je nummer kunnen we praten gr salima
goede dag allemaal
ik heb een eengezinswoning in tarwewijk met 2 kleine tuintjes 1 voor en 1 achter met schuur .en de woning is een 3 kamer boven 2 slaapkamers een hele grote en iets kleinere een grote douch en zolder maar dat is voor spullen op te bergen meer de keuken is een open keuken waar je in kan zitten om te eten de woonkamer is wel iets kleiner .ik zoek een gelijke wining maar het liefst in vreewijk of bloemhof of pendrecht of slinge

ik wil mij woning ruilen in verband met zieke moeder en kleine zusje die naaar school moet .

de huur wordt als ik ruil 484 maar huursubsiedie mogelijk

ik wil heel snel ruilen wand dan kan ik er voor mij zieke moeder zijn dus ik hoop dat er iemand is die met mij wil ruilen

mvg nancy mail me gerust nvandeveldenr1@hotmail.com
ik heb mooi huis 4 kamer mooi buurt
hallo
ik woon in harderwijk en ben op zoek naar een woning in rotterdam . graag uw reaktie
Goedenavond

MIjn naam is danielle en ik zoek een woning in purmerend
ik woon zelf in spijkenisse en ik ken iemand die in purmerend woont en naar hardewijk toe wilt
heeft u interesse in mijn woning in spijkenisse
heeft u interesse in een driehoekswoningruil

ik hoor het graag van u

mvg danie

0634118373
hoi ik heb huis met tuin in bloomhoof met 4 kamers jij kam mij bel 0659295087
Hoi Chadi,

Ik heb jouw reactie gelezen van de woningruil in Rotterdam. Ik wil graag mijn woning ruilen vanwege kleine ruimte en wil ergens anders een nieuwe start maken. Het huis is op zicht echt een leuke fijne huis, lekker rustig en een leuke achtertuin en een voortuin. De punt is de huis is echt leuk ondanks dat ik een grote slaapkamer heb en 1 wat kleinere slaapkamer heb maar nu heb ik een zoontje van 11 maanden en de 2 de is onderweg dan is het huis wel klein voor ons.
Ik wil voor mijn kinderen wat ruimer gaan wonen en in Rotterdam Zuid.
Graag zou ik contact met u opnemen en dat u mij belt over u woning.
Mijn woning ligt in de buurt van Zuidplein.

Groet Sandhya
0644582042
Kunt u contact met mij opnemen ik ben geintereseerd
Jam
Re: woningruil denbosc----rotterdam
21 november 2013 00:27
beste mensen,
Ben zelf opzoek naar een 4 of 5 kamer woning in Rotterdam zuid liefst in feyenoord/omgeving ...woon zelf ook in de omgeving wil graag met u ruilen indien u interesse heeft in flatwoning 3kamers en groot keuken met voor en achter balkon...
beste mensen,
Ben zelf opzoek naar een 4 of 5 kamer woning in Rotterdam zuid liefst in feyenoord/omgeving ...woon zelf ook in de omgeving wil graag met u ruilen indien u interesse heeft in flatwoning 3kamers en groot keuken met voor en achter balkon...
Hallo ik zoek graag iemand die met mij wilt ruilen van woning het betreft een 3kamer flatwoning met erg ruime keuken
Ruime balkon in een mooie en fijne buurt
Ik woon zelf op de vuurplaat r'dam zuid
Alles in de buurt scholen winkels openbaar vervoer
Ik zelf ben opzoek naar een 4 kamerwoning of groter wegens gezinsuitbreiding in Feyenoord wil ik blijven.
Mvg
U kunt mij bereiken op 0652646006
Jam Schreef:
-------------------------------------------------------
> beste mensen,
> Ben zelf opzoek naar een 4 of 5 kamer woning in
> Rotterdam zuid liefst in feyenoord/omgeving
> ...woon zelf ook in de omgeving wil graag met u
> ruilen indien u interesse heeft in flatwoning
> 3kamers en groot keuken met voor en achter
> balkon...


Hoi.
In welke straat woon je precies?
Hallo,

Ik woon op dit moment in een flat met een 4 kamer woning in Rotterdam IJsselmonde. Ik woon op de tweede verdieping en de flat heeft een nette lift. Ook heeft het een balkon. Ik woon in een kindervriendelijke buurt. Ik heb op loopafstand een basisschool en een winkelcentrum.

Zelf ben ik opzoek naar een flat, met een woning beschikbaar op de eerste verdieping. Ik wil graag opnieuw een 4 kamer woning in Zuid-Rotterdam.
Hallo. Hoe heet de straat waar u woont.
En zou u willen verhuizen naar feyenoord.
Hallo, wij wonen in hoogvliet wil graag i.v.m andere baan wil we ruilen , eengezinshuis met 4 kamers en achter en voor tuin .het is echt in een heel rustige omgeving alles groen kindvriendelijk leuke buren ,
Wil graag in een buurt als nieuwe cherlois of slinge

Wat rustig omgeving.
Hallo iknar rotterdamzuid jabook naar zuid ik heb beneden binen gaan wc binen komen woonkamer open kueken mooie tuin boven drie slaap kamer huur ees 688bongever ik zoek 400 euro 450 kan zijn niete veel omdat ik veel groot huis heb een huur duer daroom woninruil doen mailme of bepbe 0634104036
Hoi ik wil graag woningruil doen met iemand die een benedenwoning heeft met 2/3 slaapkamers 2 mag ook. Niet groot maar zeker ook niet te klein ik heb een kleine kind en ik heb meer ruimte nodig met mij kind.
Ik woon zelf in Bloemhof en heb een bovenwoning 2 slaapkamers grote woonkamer en keuken.
Meer infrmatie ben ik bereikbaar op 0687111394
Hoi Bellaziz
Wie weet is mijn woning wat oudijsselmonde rustige buurt
4 kamers waarvan 2 slaapkamer en een grote tuin 200 vierkante meter
Hoor graag van je.
Je mag me mailen jansen14444@hotmail.nl
hoi Selma,

ik heb een 5 kamer woning met tuin. als u geintresseerd ben dan hoor ik dat graag.
mijn nummer is: 06-36505838
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een woningruil in Rotterdam Feyenoord dichtbij station zuid. Ik woon in een mooie eengezinswoning met een voor en achtertuin in spijkenisse maaswijk. Maaswijk is de mooiste en de rustigste wijk van spijkenisse. Scholen zitten in de straat en winkels zijn op loopafstand. Ik heb 3 kamerwoning dus met 2 slaapkamers. De kamers zijn ruim tot groot. De woonkamer is groot met een open keuken. Het is een geweldige wonen met veel rust. Het is kindvriendelijk. Alles is voor de kinderen in de handbereik en u kunt uw kind vanuit je voortuin in de gaten houden.Ik wil graag naar Rotterdam Feyenoord verhuizen Vanwege mijn opleiding zodat ik dichtbij mijn ouders wil wonen en zodat mijn zoontje naar mijn ouders kan gaan als ik op school zit. Ik ben hier afhankelijk van de opvang en dat is voor een kind minder.

Mvg

Falhad
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een woningruil in Rotterdam Feyenoord dichtbij station zuid. Ik woon in een mooie eengezinswoning met een voor en achtertuin in spijkenisse maaswijk. Maaswijk is de mooiste en de rustigste wijk van spijkenisse. Scholen zitten in de straat en winkels zijn op loopafstand. Ik heb 3 kamerwoning dus met 2 slaapkamers. De kamers zijn ruim tot groot. De woonkamer is groot met een open keuken. Het is een geweldige wonen met veel rust. Het is kindvriendelijk. Alles is voor de kinderen in de handbereik en u kunt uw kind vanuit je voortuin in de gaten houden.Ik wil graag naar Rotterdam Feyenoord verhuizen Vanwege mijn opleiding zodat ik dichtbij mijn ouders wil wonen en zodat mijn zoontje naar mijn ouders kan gaan als ik op school zit. Ik ben hier afhankelijk van de opvang en dat is voor een kind minder. U kunt mij bellen 06-38695196
Mvg

Falhad
Re: woningruil rotterdam zuid----rotterdam
29 januari 2015 10:07
Is krimpen a/d ijssel een optie mijn advertentie staat er hier ook op
Boedhoe Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> Ik woon op dit moment in een flat met een 4 kamer
> woning in Rotterdam IJsselmonde. Ik woon op de
> tweede verdieping en de flat heeft een nette lift.
> Ook heeft het een balkon. Ik woon in een
> kindervriendelijke buurt. Ik heb op loopafstand
> een basisschool en een winkelcentrum.
>
> Zelf ben ik opzoek naar een flat, met een woning
> beschikbaar op de eerste verdieping. Ik wil graag
> opnieuw een 4 kamer woning in Zuid-Rotterdam.


k heb zelf een 4 kamer woning in een hele rustige buurt de woning is 70m heeft 3 slaapkamers van 8m een ruime woonkamer en keuken en een bijkeuken/washok. de woning is op de eerste verdieping en de huur bedraagt 645 euro per maand. de woning is in zuid Noordereiland in de buurt op 2 min loopafstand heb je een supermarkt Spar, basisschool en speeltuin in de buurt verder nog een kleine winkelcentrum op 8min loopafstand (Jumbo,toko,chinees,bank,kledingzaak,pizzeria,marskramer enz..) en nog een stukje verder Vuurplaat. gratis parkeren op heel het eiland..Busverbinding goed en station Blaak voor trein ook binnen 5 min met de bus, de reden dat ik hier weg wil is dat ik graag in de buurt van familie en vrienden wil wonen voor vragen kunt u mij mailen rvgb8@hotmail.com
ik zoek in ijselmonde/beverwaard of amsterdam zuidoost
chadi Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi ik heb huis met tuin in bloomhoof met 4
> kamers jij kam mij bel 0659295087


Hoi, ik heb een portiek woning in de afrikaanderwijk, 2 ruime slaapkamers, 1 grote woonkamer en Woning is 4 hoog en is tegenover het zwembad afrikaanderwijk gevestigd. Zou je willen ruilen? Je kan mijn mailen als je interesse hebt Dankjewel sakaboy_3@hotmail.com
Hallo ik heb huis en lombardijn met 5 kamers met voor en achter tuin
wilt u ruilen met mij
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: