Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

r.dam eindhoven

Gepost door debby goos 
r.dam eindhoven
18 september 2005 15:19
hoi ik ben dringend op zoek naar een benedenwoning met tuintje in eindhoven. ik heb zelf een zeer ruime 4kamer masionette in rotterdam noord.heeft u intresse neem dan snel contact op .bellen mag ook [0614920990]aub alleen reageren als u een woning in eindhoven heeft.
Re: r.dam eindhoven
19 september 2005 20:12
Vind u t erg als t op de 3e etage is? het is een etagewoning met 2 slaapkamers in de wijk gestel
Re: r.dam eindhoven
20 september 2005 09:24
nee ik zoek een grotere woning i.v.m.kinderen maar bedankt voor je reactie
Re: r.dam eindhoven
24 september 2005 23:02
Beste Debby

Bij deze heb ik kennis genomen van uw zoektocht naar een woning in Eindhoven/omgeving binnen een straal van een aantal kilometer. De reden van benadering is gelegen in het feit dat wij niet voor een directe woningruil in aanmerking willen komen doch ons huis via een woningruil op de markt willen brengen vanwege zeer veel aanpassingen. Wij zelf zijn op zoek naar een koophuis.
Wij huren onze woning momenteel bij Hertog Hendrik Van Lotharingen. De huurprijs bedraagt EUR 341,77 inclusief glasfonds. De woning is in 1995 volledig gerenoveerd. Keuken, douche en toilet zijn totaal vernieuwd en de gehele woning is voorzien van mooie kunststofkozijnen met dubbelglas en voorzien van kantel/draairamen en veiligheidssloten. Er is een voortuin en achtertuin aanwezig. In de achtertuin is een ruime berging gelegen. De wijk is rustig en kindvriendelijk. Een aantal scholen op loopafstand, veel groenvoorziening in de buurt, het citycentrum alsmede enkele andere kleine winkelcentra zijn op loopafstand. Lokale winkels zijn zeer geschikt. Wij zelf hebben de woning helemaal opgeknapt. Recentelijk is alles geschilderd. Er is een ruime mooie serre met openslaande deuren aangebouwd waarin aansluiting en ruimte voor wasmachine, droger en vriezer netjes weggewerkt achter kastruimte. Een mooie verdiepte keldervoorraadkast aanwezig.. De meeste kamers zijn voorzien van laminaatvloeren waarvan de woonkamer en keuken een maand geleden van een nieuwe laminaatvloer zijn voorzien. Aan de achterzijde (zonkant) zijn op de bovenverdieping rolluiken aanwezig. Op de eerste verdieping zijn drie slaapkamers, twee ruim van opzet en eentje iets kleiner. Slaapkamer voorzijde heeft balkondeur met een klein balkon. Vaste trap naar zolder, voorzolder met cv-ketel en een zeer ruime mooi afgewerkte zolderkamer met afgeschermde bergplaats onder de pannen. Indien u interesse heeft is het van belang om te weten dat wij denken aan een overname prijs voor de serre, de vaste trap naar zolder, de nieuwe laminaatvloeren beneden en twee slaapkamers boven en de rolluiken, sierbestrating voortuin, mooie nieuwe afzuigkap en douchecabine. Naar behoefte mogen gratis de gordijnrails, vitrage en jalouzieen blijven hangen op de bendenverdieping. Het is een mooie woning. Indien u wilt reageren kunt u mij mailen. email naar j.rademakers9@chello.nl.
De prijs voor de overname is allezins redelijk en reeel en nader overeen te komen. Voor persoonlijk contact kunt u ook bellen 040 - 254 30 81.


Met vriendelijke groeten,

John en Karin Rademakersdebby goos schreef:
>
> hoi ik ben dringend op zoek naar een benedenwoning met
> tuintje in eindhoven. ik heb zelf een zeer ruime 4kamer
> masionette in rotterdam noord.heeft u intresse neem dan snel
> contact op .bellen mag ook [0614920990]aub alleen reageren
> als u een woning in eindhoven heeft.
Re: r.dam eindhoven
25 september 2005 00:47
hallo ik ben na het lezen van uw advertentie heel geintereseerd,ik wil alleen heel graag weten waar de woning staat[overname is trouwens geen probleem] alvast bedankt voor uw reactie groetjes debby
Re: r.dam eindhoven
26 september 2005 18:07
hoi het is echt een mooi aanbod maar voor mij te ver bij eindhoven vandaan. bedankt.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: