Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

2 woningen flevoland wie rond het Gooi

Gepost door jan 
1e Woning Almere haven huur 450 euro
2e Woning Zeewolde huur 430 euro
Beide woningen zijn tussen woningen met 3 slaapkamers ruimte voor 4e slaapkamer hebben ruime tuin voor en achter.
En zijn in rustigge kind vriendelijke omgevingen gelegen veel strand en bos in de omgeving dus vrijheid voor het hele gezin.

Wie wil zijn of haar woning ruilen voor 1 bovenstaande woning deze mag kleiner zijn

Wij zijn 55 plus en willen wonen in volgende plaatsen Baarn-Driebergen-Zeist-Doorn-Den Dolder-Hilversum-Bussum-Soest-Blaricum-Naarden-Laren-Loenen aan de vecht-Loosdrecht-Breukelen en alles rond om het Gooi is Welkom.
Wie niet mailt weet ook niet wat hij of zij missen.
ik woon in het centrum van almere 3min van centraalstation in een 4kam. apartement op de 2e etage ben zelf op zoek naar een beneden woning/eengezins woning of met lift ivm knie u kunt mij ook bellen 0626192020
ik heb een woning in Veenendaal(utrechtse heuvelrug)
We hebben vind ik zelf een mooie hoekwoning met een zeer ruime woonkamer annex keuken(wel verborgen) van ongeveer 40 m2

Met 3 slaapkamers eerste verdieping en een vaste trap naar de tweede verdieping waar een heel grote zolder die als slaapkamer kan dienen ook 40 m2.

2 slaapkamers van 12 m2 een slaapkamer van 7 m2 en een zolder van 40 m2 kan je met gemak 2 slaapkamers van maken en door de verhuurder voor huurverhoging dakraam en dakkapel laten plaatsen.

Daar is al een verlaagt plafon in gemaakt met lichtpunt en knieschotten met bergruimte gemaakt aan twee kanten.

Ook de wasmachine aansluiting en de droger zitten op zolder.

En we hebben een hoek in de schuine kap gebruikt om een bergkast/kleine inloop ruimte te maken.

Net een nieuwe gerenoveerde douche met 2de toilet Los ligbad en douche.

Beneden nieuwe keuken geplaatst met nieuwe inbouw gasplaat gaskookplaat! !en nieuwe wc beneden.

Alle draairamen zijn net vernieuwd en inbraakveilig.

Ook is de buitenkant net geschilderd.

Beneden ligt geheel laminaat.

Op de 1ste verdieping op 1 grote en een kleinere slaapkamer ligt ook laminaat.

Op 1 grote slaapkamer ligt vloerbedekking en de trappen zijn beide bekleed net als de overloop.

We hebben een kleine voortuin en een achtertuin van 6 x 10

We zitten 3 minuten van een winkelcentrum in Veenendaal west af en ongeveer 10/15 minuten lopen van de binnenstad(bekend voor winkelplezier alom)

5 minuten lopen van station en ook scholen rondom op loop afstand.

Zeer kindvriendelijke buurt.

Leuke speelveldjes achter de huizenblokken.

Voortuintje klein maar wel gezellig en een achtertuin met op eigen grond een schuur.

Dicht bij het bos en de heide.



Groetjes Dianne

0318501915
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: