Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

amstelveen naar landelijke omgeving

Gepost door wilma c 

wij wonen in een heerlijke rustige groene buurt in amstelveen (eengezinswoning) wegens omstandigheden kunnen we nu proberen onze droom waar te maken. We zijn opzoek naar een eengezinswoning in een groene landelijke omgeving denkend aan schoorl, vreeland, loenen etc .
hallo ik heb een beganegrond met 3 slaapkamer en een heel groot woonkamer en 2 wc een grote douche een voor en een achtertuin heel rustigebuurt vlak bij bushalte en huisarts en vlak bij winkels 10 min naar het centrum ,

ik woon zelf in lelystad ,

met vriendelijk groet,, netty
hallo wilma ik heb een 5 kamer woning in overijsel bosrijke omgeving grote woonkamer en 2wc 4slaapkamers hele grote zolder over het hele huis voor en achter tuin en schuur kindvriendelijk school op loop af stand en winkels en open baarvervoer en ns ook.de huur is 485 huursubsidie mogelijk .groetjes henny en eef je kan mij bellen op tel 0644722999.
goedemorgen Henny, waar in overijssel?? Groet Wilma
Hallo Henny, Steenwijk is wel bekend :-) Als je wat foto's op zou willen sturen graag! Ik kan zelf niet reageren want er schijnt iets mis met mijn outlookexpress te zijn.
hoi wilma ik woon in steenwijk vlak bij meppel en zwolle het is hier heel mooi . en heel rustig ik wil wel wat foto,s sturen als je dat wil groetjes henny
hoi wilma ik wil wel foto,s sturen maar ik heb je e mail niet zou je die even willen door geven dank je groetjes henny.
volgens mij moet het nu lukken?
hoi wilma ik kan je e mail niet vinden je kan mij ook even bellen op tel 0644722999 groetjes henny
hoi wilma ik kan je e mail niet vinden maar je kan mij ook even bellen op tel 0644722999 groetjes henny .
je kan mijn naam aan klikken en een bericht versturen, bij mij werkt ie niet er is iets met de out look express
hoi wilma nog even met mij hoe groot is jou woning en hoe duur is jou huur .groetjes henny
we hebben een 4 kamer woning, de woonkamer is tuingericht en de keuken half open. Boven een ouderslaapkamer , en 2 slaapkamers. Voor en achtertuin uiteraard badkamer..... een zolder met vlisotrap (meerdere mensen hebben een trap laten plaatsen) Ik betaal 500 euro. en jij?
hoi wilma heb je mij foto,s al ontvangen wat vind je er van ik heb er nog meer hoor mijn zoon heeft ze gestuurt want ik heb er geen verstand van . groetjes henny
Hallo Wilma,

Vind je een mooie eengezinswoning, heel landelijk gelegen in Noord-Brabant (Gemeente Woudrichem) ook interessant? Voor meer informatie & foto's kun je mij mailen!

Met vriendelijke groet,
Monica
goedemorgen Monica, sorry met brabant heb ik 'niks' vind het ook te ver weg. Succes met verder zoeken!
Henny heb je mijn mail ontvangen??
hallo wilma ik heb je bericht gelezen jammer dat het niet door gaat groetjes henny en eef
landelijk droomhuis
13 september 2005 21:45
die droom kan je wel vergeeten wilma C
Re: landelijk droomhuis
13 september 2005 22:14
hou jij je nou maar bij je eigen droom Milly en leer de advertenties eens goed te lezen voor dat je reageert!
Re: landelijk droomhuis
13 september 2005 22:31
waar bemoei je je mee Milly? We hebben inmiddels 1 reactie uit Nigtevecht en eentje uit castricum
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: