Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam

Gepost door Puck 
Woningruil Amsterdam
27 augustus 2005 08:36
AANBOD:Fijne etage met eigen portiek opgang in Oud West, randje centrum. Ruime woonkamer aan voorkant met grote ramen. Ruime slaapkamer met aparte doucheruimte aan rustige achterkant met semi-balkon. Via lange gang bevindt zich aparte woonkeuken ook aan achterkant met semi-balkon. Extra kamertje, maar zonder ramen. Totale woonoppervlakte +/- 100 M. Kale huur 366.00 Euro per mnd. I.v.m. vertrek buitenland zoek ik iets goedkopers om met mij te ruilen.
GEVRAAGD: studio in centrum met huur van max.200.00 Euro per mnd.

S.v.p. reageren op emailadres
Re: Woningruil Amsterdam
27 augustus 2005 22:06
Hoi Puck,

Als jij de Puck bent, die ik denk dat je bent, dan ben ik wel eens bij je thuis geweest (om een interview van je af te nemen voor radio MVS), maar ik meen me te herinneren dat je in Westerpark woont.
Ik ben wel erg geïnteresseerd in een ruil. Zelf beschik ik over 2kmr-benedenwoning met hele grote tuin (incl. tuinhuis), ligbad, nabij ov, winkels, huur 260 in de Baarsjes. Mocht je toch enigszins geïnteresseerd zijn of meer info willen, bel me dan op
020-6129194 of op 0613157219.
Groetjes,
Pascale.
PS : ook als je niet de Puck bent, die ik denk dat je bent.
Re: Woningruil Amsterdam
30 augustus 2005 20:48
Hallo, ik heb interesse in je woning. Ik heb een 2 kamerwoning in Amsterdam-Noord, vlakbij de pont naar Centraal Station, 5 min. lopend.
Ik heb een woning met 2 kamers, aparte keuken (geheel nieuw) , tuin met schuur en de kale huur bedraagt 280 euro. Met evt. huursubsidie bedraagt het 217 euro.
Indien je interesse hebt ben ik te bereiken op het volgende nummer: 0624 671 909.
An
Re: Woningruil Amsterdam
02 september 2005 13:39
Hoi Puck,

heb je echt een woning of eerder opslaguimte nodig?

Ik heb opslag-optie in hartje Jordaan (kleine kamer) en 1 grote kamer in hartje centrum (mooi , licht, ruim, in monument) - die is wel duurder 550 incl. maar die zou je natuurlijk als je er niet bent gioed kunnen onderhuren.
Ik ben echt hard op zoek naar iets anders (relatie -crisis).

laat wat horen als je geinteresserd bent,
groet,
An
Hallo..
Mijn naam is Richard Toonen en ik heb een voorstel.
Mijn huidige huis in Rotterdam word gesloopt en dit geeft mij de mogelijkheid om een nieuw huis uit te zoeken. Nu heb ik toestemming van de woningbouw om dit recht weg te geven(ruilen) tegen een huis in Amsterdam. Dit houd in dat jullie een woning in overleg met de woningbouw kunnen uitzoeken.. Laat even weten en dan kunnen we verder praten.
Groet richard
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: