Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

IK WIL ZOOO GRAAG NAAR HET GOOI< WOON ZELF IN NIEUBOW IN HAARLEM

Gepost door denise 
WIL NIEMAND MET MIJ RUILEN. OF EEN DRIEHOEK RUIL DOEN.

WIE KAN EN WIL DEZE ALLEEN STAANDE MOEDER HELPEN.

DIT IS ECHT GROOTE NOOD.... WIL ER OOK NOG EEN BELONING VOOR GEVEN. 1000 EURO WIE MIJ HELPT.
Ik ben ervaringsdeskundige op het gebied van woningruil, ik ben al diverse keren verhuist.
Misschien kan ik u helpen maar dna heb ik meer gegevns nodig.
Wat wil u precies???

Met vriendelijke groet,

A.Bakkenhoven

P.S. Ik doe het voor de beloning
uitneemer
17 september 2005 15:07
dit moet UUU gewoon gratis doen voor die vrouw als dat doet dan bent U een UITNEEMER
Re: uitneemer
17 september 2005 22:15
hallo Paul, daar heb je echt gelijk in, maar je weet deze hele maatschapij draait om geld als je iets echt wil. We hebben tegenwwordig weinig voor elkaar over.
Helaas is het mijn spaargeld, maar dit heb ik er voor over mits ik iets goeds aangeboden krijg.
Maar ik begrijp je heel goed, bedankt.
Mijnheer Bakkenhoven,

Ik zoek een eengezinswoning in het gooi, lieft in huizen of bussum
Het moet zeker een 4 kamer woning met tuin zijn en cv
U moet echt met iets goeds komen.
Kunt u aan mijn eisen voldoen en de woningruil is rond dan pas keer ik u een bedrag uit van 1000 euro. helaas mijn spaarcentjes maar ik heb het er voor over.
halo denise zet je woning bij de woningruil .nl met een foto of zo ik weet niet of je al in staat weet zeker dat je slaagt >>>zonder die 1000euroGa daarmee op vakantie<< dit mijn advies
Lieve mensen ik sta al 3 jaar op woningruil met alles er op en er aan.
Wat ik niet begrijp: dat er mensen zijn die zeggen dat ze je kunnen helpen voor 1000 euro en nu hoor je niets meer. Wat is dat voor een raar persoon, je zou haast denken dat weer een oplichter is.
Ik wil wel iedereen bedanken die op mijn advertentie reageren en me goede raad hebben gegeven.
wat is daar huur en wat heb aan te bieden WIE WEET KAN IK HELPEN ps zet je woning met een foto in bij www.wonigruil. nl ik weet zeker dat daar slaagt doe er wat mee groet
Hallo Milly,

Ik heb een nieuwbouw appartement.
Huur is 550 en daar zit water bij in.
Vloerverwarming, 3 slaapkamers, open keuken, ruim balkon afgezet met glas.
Het is het luxe van het luxe, als je iets weet hoor ik graag van je.

PS Waar blijft de heer /mevrouw A bakkenhoven, met het aanbod voor 1000 euries.
Hoi Denise,

wij willen erg graag naar Haarlem, we hebben voor jou een maisonette flat in Amersfoort (randje van het gooi, maar toch). 3 slaapkamers, een grote woonkamer met open keuken, groot balkon, kindvriendelijke buurt, speelgelegenheid voor de deur en aantal scholen in de buurt. Winkels, centrum en openbaarvervoer dichtbij.
Onze kale huur is 450, met mogelijkheid tot subsidie (wij zitten nu met max subsidie op ongeveer 300).

als je geinteresseerd bent of meer wilt weten horen we het wel.

groeten,

helga en paul

denise schreef:
>
> WIL NIEMAND MET MIJ RUILEN. OF EEN DRIEHOEK RUIL DOEN.
>
> WIE KAN EN WIL DEZE ALLEEN STAANDE MOEDER HELPEN.
>
> DIT IS ECHT GROOTE NOOD.... WIL ER OOK NOG EEN BELONING VOOR
> GEVEN. 1000 EURO WIE MIJ HELPT.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: