Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Niet alles kan je doen !!!!!

Gepost door J.Kuijl 
Niet alle kan je doen!!!

Lees goed dat in eerdere bericht geving ook staat dat het altijd zo is ?

Helaas zijn er redenen waarom iets niet gaat mensen kunnen daad werkelijk geen auto rijden of onder houden. Maar je baan hoeft niet in de zelfde stad of dorp te zijn.

Maar rekening houdend met andere mensen en dus ook proberen te begrijpen wat de reden kan zijn om iets af te moeten haken .
Cindy je hebt wel gelijk maar in de advertentie stond niets over renovatie en ik hoef niet alles uit te leggen maar doe dit toch.
Helaas heeft mijn vrouw een zwaar ongeval gehad en zijn genootzaakt om ons te vestigen in een omgeving van een ziekenhuis.
Ook is hoogbouw lang niet altijd voor iets oudere geschikt vaak wordt niet vermeld of er lift aanwezig is.
Maar ik kan de fustratie goed begrijpen dat hebben wij ook want wij zouden graag naar Hilversum.
Dat kan wel als urgentie maar dat houd in dat je met 2 mensen in een 1 of 2
kamerflat mag komen.
Mijn mening is dat de stad gevangenis nog beter is zie je het voor je 2 mensen die de hele dag tegen alkaar aan moeten kijken deel door een ziekte.

Leuk een paar reacktie op mijn bericht maar het lukt jullie heus wel Cindy jij bent toch een door zetter.
Groeten van Jan
Sterkte, beterschap met je vrouw
Len
Re: Niet alles kan je doen !!!!!
29 oktober 2005 18:02
mensen dat jullie er ook rekening mee houden dat somigen huisbazen de huur om hoog gooien .
Ik was met iemand bezig om te ruilen , toen heeft vestia de huur met 85% verhoogd
Dus ruil ging mooi niet door ...........
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: