Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Gewoon doen !!!!!!

Gepost door J.Kuijl 
Gewoon doen !!!!!!
08 juni 2005 16:49
Gewoon doen!!!!!

Veel mensen vragen voor hun kinderen een huis met tuin maar wat is waar het blijkt

Naar een jaar intensief aanbod dat dit na ik meen vaak niet de waarheid is want wat blijkt dat de ouders niet echt enigge moeite willen doen om daar hooguit 1 uur reistijd per dag voor over hebben om hun kind(eren) dit te gunnen.

Zeewolde is niet zo ver van Amersfoort of het Gooi. ?

Groet Jan
Re: Gewoon doen !!!!!!
08 juni 2005 19:25
ja,maar als je geen rijbewijs hebt,of in de file moet staan......en in amersfoort is je baan ,waarom zou je dan?

snap je frustratie als je weg wil..maar ja sommige mensen zeggen niet zomaar nee!
Re: Gewoon doen !!!!!!
08 juni 2005 20:37
hier willen de mensen niet omdat er volgend jaar bij ons een renovatie plaats vind.
wij zijn ook op zoek naar een tuin voor ons kindje en wij hebben met u contact gehad.en waren bereid om te komen kijken maar helaas viel u ook onder de mensen die een renovatie niet zag zitten sad smiley
Re: Gewoon doen !!!!!!
22 januari 2006 18:00
ik woon al in amesfoort en wil er voor geen goud weg ook al ben ik op zoek naar een huisje met een tuin.

want ik weet dat ze hiet ook zijn en geduld wordt beloond en ik ga niet ergens wonen waar ik het niet naar me zin kan hebben dat heb ik niet over voor een tuin
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: