Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

DIT WILLEN WE ALLEMAAL

Gepost door Utopia 
DIT WILLEN WE ALLEMAAL
30 mei 2005 13:43
Aangeboden:
Een villa met 8 slaapkamers met een tuin van 1800m2 op loop afstand van uw werk, vrienden, familie, scholen, winkels, bossen en strand met een huur van ? 100.- per maand
Gevraagd:
Een klein flatje of huis met 1/2/3/4/5 of 6 slaapkamers in een achterbuurt of 10 hoog achter huur tot ? 10000.- per maand.
Maar voor de mensen die met de benen op de grond staan en niet Utopia na streven.
AANGEBODEN:
Wij hebben een 4 kamer eengezinswoning met een tuin op het zuiden van 60 m2
in Almere-Haven met een huur van ? 452.03 per maand
GEVRAAGD:
Wij willen graag terug naar de stad Utrecht en wel een 4/5/of 6 kamer flat of huis met een maximale huur van ? 515,-
Re: DIT WILLEN WE ALLEMAAL
30 mei 2005 15:24
wat heb je in de aanbieding van je teks waarom ga lekker zelf daar woonen
Lezen is soms best moeilijk he hans?

Nagenoeg iedereen wil het utopische maar weinig willen de realiteit.
Of het is te klein, te ver van de winkels enz.
Vandaar eerst het utpoische daarna het realistische.
Villa is Utopisch
Een 4 kamer eengezinswoning is realistisch .
Re: DIT WILLEN WE ALLEMAAL
30 mei 2005 21:54
wat bied u nu allemaal aan????? Maar in de villa van 100 euo per maand ben ik weel geïnteressseerd....Waar ligt het?? Ik woon in een soort achterbuurt maar dan wel in Emmen......0591-675759 Ik streef zeer zeker utopia na!!!!

vriendelijke groet Eliza
Re: DIT WILLEN WE ALLEMAAL
31 mei 2005 14:25
ik begrijp de boodschap. Succes met ruilen
Re: DIT WILLEN WE ALLEMAAL
10 juni 2005 10:29
Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn, maar dat wist je natuurlijk al want jij bent zooo realistisch, he
Re: DIT WILLEN WE ALLEMAAL
10 juni 2005 10:32
Gezellig he, zo lekker bitchen op de computer.
Nee dat vind ik niet maar als je goed gelezen hbt staat er niet dat de aanbieding een vila met 8 kamers is maar een gewoon huis met een normale huur. Dat had je ook wel gewoon kunnen schrijven hoor we zijn niet gek . wel opzoek en ik voel me door jou advertentie gestoord .en in de maling genomen .Het is, veel schapen weinig wol. Een duidelijke advertentie werkt beter denk ik .Iedereen is er bij gebaat dat je kort en krachtig en vooral duidelijk omschrijft wat je te beiden hebt.
Groeten Lieke
Re: DIT WILLEN WE ALLEMAAL
11 juli 2006 15:07
Interesse in een woning in maarssenbroek, vlakbij utrechr??
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: